Quandu u primu Dmitrievskaya Saturday 2015: ricurdannusi di i morti

Un ghjornu invernu parenti in u mondu cristianu hè chjamatu Sàbbatu, quandu u locu di u remembranzu di l'ancestrali mortos. A Commemorazione hè stallatu principarmenti in a chjesa è hè missa. In u vaghjimu, u ghjornu pagamentu hè Dmitrievskaya Saturday.

Quandu serà u sughjettu parenti in u 2015 (Dmitrievskaya Saturday)

U ghjornu oghje u 7 novembre 2015. Hè necessariu di visità a chjesa à Dimitrievskaya parental Saturday. Allora puderà avè l'uppurtunità di onurà a memoria di e persone chì e tombale ùn pudete micca visitate per una ragione o un altru.

È invariabilmente di un annu à annu nantu à questu ghjornu in tutte l'e chiese duranti u serviziu ci sò sirvitivi in ​​memoriale è lecture di preghje funerali. I Believers on Dmitrievskaya Saturday portanu cun elli à a chjesa un manghjà pè i poviri, pusonu candele per a ripusazione di l'ànima di tutti i parenti.

U nomu "Dmitrievskaya Saturday" arose grazzi à Dmitry Donskoy, chì, dopu à u sangue di u Campu Kulikovo, hà numinatu a cummemorazione di tutti i soldati mortu. Eventualmente, cù i suldati, i cristiani cuminciàvanu per cumemuramentu tutte e so ancunatori morti, è oghje parechji cridenti ùn anu micca cunnisciutu chì Iniziatru Dmitrievskaya Sabatuu fù designatu com'è un ghjornu di ricurdà di quelli chì morse durante a battaglia di Kulikovo.

Dmitrievskaya parental Saturday (commemorazione di i morti)

Un gran numaru di riti, tradiziunali è signali sò assuciati cù u Sàbatu Dmitrievskaya. In parechji assicurazioni u ghjornu in i cimiteri à e tumbinate di i parenti hà dispostu una festa animista à dimustrà à l'ànima di i so antenati chì sò stati valutati è ricordati. Ùn hè statu permessa in questu ghjornu per chiancià pè i morti, per ùn averebbe micca.

À a vigilia di u ghjornu parentali, tutti i membri di a famiglia anu da lavà in la sauna è, à l'intrada, sempre da un bucket d'acqua è una nova scupa per l'ànima di i so parenti. Diremente nantu à u sabatu Dmitriyev dopu una campana in a chjesa, i patroni di a casa cuponu a tavula. I famìglies chì avianu un bon ingressu, pruvate per avè 12 platti durante u manghjatu nantu à a tavula. Inoltre, sempre piglià un pianu vacanti, è pusonu una culloca di ogni platu. Questa plica nantu à a tavuletta deve esce per u restu di a notte, perchè l'ancestori puderia ancu esse trattatu.

Durante a festa, ci sò conversazioni nantu à quelli chì ùn sò micca cun noi. Hè statu permessu di scurdà solu u fate parechje bè, era stedicatu pruibitu di parlà chjucu. Cu stori di l'episodi cuntenti di a vita di e persone, i parenti amparanu ca si sò orgogliosi per esse apposta à sta famiglia.

Siccome in parechji pagamenti in u Dumru di u Dumitru, i sacerdoti cumercianu i ducumenti commemorati in u cimiteru, i cristiani andàvanu quì davanti quì senza visità a chjesa. Oghje abbastanza spessu, a ghjente chjese à u cleru à leghje a preghiera di cummemorazione pricisamenti nantu à a tomba di un parente particulari o vicinu à e tumbine di tutti i so antenati.

Ùn vi scurdate di onurà a memoria di i vostri parenti morti. Ricurdativi di u putere di a prigione cristiana è i tradizioni esistenzi.