Peri Ideali - tutta l'estiu in vista

L'estiu hè u soli, a spiaghja, a vostra minidirtessa favurita è, finalment, sandali. U calzatu cù un tali un nome di "parlante" indicanate un fattu significativu: i nostri pedi seranu in vista è devenu esse pruduttu.


Ma hè vale di travaglià nantu à i peri ideali. Prima di tutti, pagà assai attenti à a so cundizione. È se u salone di l'annu è a cura di a casa ùn hà micca diventatu un modu di vita, hè urgente di ricurdà i vostri vede nantu à queste materiu è andate à u salone di bellezza induve i vostri pezzi seranu pigliati da i prufissiunali. Curingu è pedicure ùn sò micca solu bellezza. Anchi si a billezza hè u putere, perchè senza a salute ùn hè nunda. Per quessa, una parte più impurtante di favurevule à a cura constante si riguarda a salute di i pedi. Tali problemi prumittivi cum'è gridi, colti è callosi pruducite micca solu edema, ma ancu di a cellulite, perchè sò assuciati da circulazione sangue. Per purgà ancu in li salotti, è l'assistenza prufessionale dependerà di u tipu di pelle, età, pesu è altre caractère indépendante.

In generale, i nostri pezzi sò grossi pensioni, perchè una persona facenu circa 5000 passi di ghjornu, chì in u stessu ùn hè micca faciule. Hè da esse cunsideratu, u nostru pisu ùn hè micca sempre normale. Inoltre, certi professioni furanu à a ghjente per travaglià "nantu à i so pedi" per un ghjornu di u ghjornu. E quale hè per elli, pòpulu poviri, hè u nostru amori per i tacchi alti ...

U problema più famosu hè u callu, ella hè familiar à quasi tutti. Questa disgrazia comince di molasteru quandu avete aduprà un pienu o pappà novu, ùn sia micca novu, ma micca assai cunfurtoso. Sensibule, sensibule, i laszi di a pelle, chì sò assai periculosi, se ùn sò micca trattati à u tempu, sò cunziguenza di l'apparizione di calli simpatici. Dopu a guariscenza, hè megliu per sguassate, cumu si conduce à l'apparizione di corani. Avvisu: preparanu e so pezzi per i scarpi d'estivi, aiutanu i creati indrintificanti specializatori chì facenu a pelle più elàstica. Applighju in a mattina è a sera. I patch di curati è di corn patrici sò sempre in a purse.

Cumplicariò a situazione: è se tuttu hè tantu trascuratatu, chì i nucleori anu apparsu? Oghji di valletta sò situati nantu à u pede, in l'area di u metatariu, in u dito, entre i dete. Ddu grandu anu una vignata chì ponu ghjunghje a finizioni nervi è causanu u dulore. In questu casu, i calli vole à sguassà, ma micca di fà, ma in a sala di pedicure di u salone di bellezza.

Top-top ... è truvamu in l'arbulu. Questu hè un ingrossu di u stratum corneum. A ragiunaria pò esse una carica à u caminu, qualsiasi deformazione di u pede, cumprese i piazzi, i scarmi incun edificà, u pelu grossu. A latta quelatinizzata deve esse pulita. E u megliu di tutti cù u metudu di pedicure per hardware.

Quandu ci hè un crack in u tazza di porcellana preferita, avemu passatu. Believe me, ùn importa micca. Ci hè un prublema più seriu - microcracgi nantu à a pelle di i peri. Microcensani arise in quelli posti induve a pelusa furusa sottu a influenza di cundizzioni passa per i microfrature di e fibres di a pelle. In un casu, tutta a tortu hè a pelle secca (questu hè appiicatu à i tacchi). Ma i crachi trà i dete, per contru, sorge da causa di l'umidità, perchè di crescenu in a sudatu: in a pelle prima appressu a rachjola di u diaperu, è solu dopu - cracke. In novu, stu prublemu deve esse trattatu cù praticatu in u salone di bellezza.

Tips Tips

Home care

I bagni privati ​​è altre prucessu simplice sò faciuli è piacevuli à fà in casa. Per fà u spedinu u bagnu naturale hà bisognu di l'acqua calda, chì pò aghjunghje sal marina è un pozzu sfarenti di l'olii essenziali. Per esempiu, l'olii di e cullezioni di citri anu effettu curativi, lavaghji - enfasi. Dopu à 15-20 minuti, a pelle hè fattu, è i pezzi di u pezzu sò trattati cù a pómez. A crema hè strufinata nantu à pedate sicchi cù uomo di massa. Elimine l'odore scumparisci aiutate cù crema diodorante o desodorante. Dopu questu prucessu, hè cunsigliu per restè un pocu è beie una tazza di tè d'arbi.

A Cosmetologia Folkloba prupone un bagnu cusì: in una cunchiglia cù l'acqua calda, aghjunghje un vetru di latti gras, fate tisfà u sali di u mare, è dopu chì i petti sò stati secchi, anch'elli cun un fasciu di limonu.

A medicina tradiziunali parmette à vede à liberà di i natoptyshes è di i cracheri cù l'aiutu di cipolle di cipolla bianca purée. Hè necessariu per imponusce i pezzi cù questu mediu perfumanti, imbriccà cù polietileniu, mette in calze è stracciate à u lettu. In a mattina, rinfrisce i vostri pezzi cù l'acqua fresca, lighjiti àcidificata cù l'acitu, fretanu i prublemi spicchi di pumice è aduprate una crema nutritiva. Dui o trè ùn micca i nubbi più còmoli avè averà i vostri pedi.

Refreshing foot baths
  1. Disolvi in ​​un bacinu cù acqua 200 g di sal marina, aghjunghjenu infuzione di camomile, sage, mint. A durazione di u prucedimentu hè di 10 minuti.
  2. In acqua calidez aghjunghje 3 tazze d'oliu essenziale di lavanda. Un balaniu distrugge fatigue è impedisce l'aspettu di l'sudatu è l'odore spegne.
  3. 20 foglie è foglie 3 litri di acqua fogera, fate da 20 minuti. A durazione di u prucedimentu hè di 15 minuti.
  4. 3 cullenade di sage, mint, nettle, pour 1 litru di acqua fogera. Infuse 30-40 minuti, fretu. A durazione di u prucedimentu hè di 15 minuti.
  5. In acqua calidez, aghjunghjite taglicini di limone o calce, 4-5 zipri di l'oliu essenziale di calce. A durazione di u prucedimentu hè di 20 minuti.
Scrub Pois

2 cullizzioni di meli, 3 coperbi in salinu o zuccaru, 1 culletta di turmeric.

superstitut.ru