Cumu prutezione forme unghie chjavi

Qualessu spettaculu di mudelagiu voli cumprà un di i scopi principali - per creà unti artificiale perfezzionale. A visione sucietiva di a forma spessu sarà un puntu di riferimentu per i maestri futuri chì sò furmatu per opilivat à una tappa artificiale. Ma questu ùn hè micca basatu nantu à a tècnica di furmà una capa di mudelamentu artificiale, ma nantu à a cunniscenza di i fundatori di a geometria, l'anatomia è l'estetica.

U stylistu si trova ogni ghjornu, i modi più diffirenti di u so ughjettu è a so cumpagnia hè di dà i 10 diti una simetria è a listessa forma di l'unnesse artificiale. Sì senza certa linia, hè quasi impussibule di fà questu correlate. Quessi marcelli sò necessarisi per cumpensà a ligna di serra di unghji, è ancu per verificà a correczione di a forma. U maestru novu avissi avè un scopu chjaru stampatu, in u quale hà travagliatu cù e sfarenti fà cumu degnu di forma l'unghie.

Ci hè 12 fieri principali di u quali a qualità di a unità artificiale hè determinata.

A prima linea hè disegnata in a direzzione lonzitudine in u mità di a falange di u ditta. Questa fila hè u puntu di rifarenza per u restu di e linii.

A seconda linea - sta linea hè perpendicular à a prima linea è limite a longu di u libbru liberu di u unghje. A perpendicularità di a seconda linea hè comprobata cum'è seguita: presse u puntu di u ventu liberu di u unghje da l'internu.

A terza e quarta fila sò perpendiculari à a seconda linea. Queste ligere cumene quandu u filu liberu di u unghje si abbanduneghja da i peccati suli o quandu i zoni d'accentu (in u puntu di intersezzione cù a siconda linea). A forma cunfurmata hè datu à l'arraggiu liberu di u filu (u paralellamentu di a terza è a quarta freti in u rispettu à a prima linea hè verificata è a perpendicularità di a siconda linea).

A quinta ligna hè parallella à a cutícula. A linea cumencia è finisce u left and right of the stress zone. U terzu suprani di u bagnu chì hè legatu. In a parti laterale di a zona di esercitu è ​​a linia di a cutícula, u casu artificiale hè purtatu senza solu. U casu hè appiicatu à una distanza di 2 mm da e lìnculi di cutícula, è da i lati di a zona di espansione à una distanza di 1 mm. U terzu suprani di u bagnu chì hè legatu.

A sesta è u settanta filu tramandenu parallella à a prima linea, traversu u quartu di a prima linea (left and right of the first line). Cumu 6 i 7 linii seranu cuncibili, avianu micca bè à ligna 3 è 4. U gruixu di u materiale nantu à sti linii duverà esse ligeramenti menu di 1 m.

L'uttèsimu puntu hè u puntu più altu di a superficia, chì u gruixu di u materialu applicatu hè 1-2 mm. Quì u spessu deve di a cunvexenza di a chjuda di u unghji in a direzzione lonzitudine, è ancu nantu à a longu di u distinu di u filu. Sì sta longhi in a direzzione lonzitudine ùn sera micca di u 50% di a lunghizza di u lettughju, u zientu puntu serà nantu à a prima linea in a mitallu di a chiave. In casu a lonxitude hè uguali à a larghezza di u ughjettu in u largu lonzitudine, u zientu puntu serà in u mezu di u terzu di u lattice. Ma s'ellu si a lunghizza supira a lunghizza di u so ughjatu in a direzzione lonzitudine, in questu casu l'ochse puntu hè a zona ottu chì si trova supra a prima linea è cogliu u terzu di u bagnu infertilu, è u terzu supranu di u libru di u fille. In questu casu, u serratu hè traporatu da a sesta è a sette linea è hè eliminata da u 8u puntu à a quinta linea.

A novu linea hè situatu trà a sesta è a sette linea parallella à a prima linea. Sta linea cumencia à a 8 e zona, è finisce à a intersezzione cù a 2a linea. Da a zona 8 zona 9, a zona hè strufinata, difiniscendu bè à 2 linii, induve u livatu di u materialu ùn deve esse menu di 1 mm (crea un stiffener).

A dèima ligna hè mantenuta ind'è a 3a è 4esta linea da u cantu di u filu di u filu. Line 3 è 4 intersecenu cù a 10 linea, è i punti di intersezzione anu esse in u stessu livellu.

L'undulazione di linea riproduce a forma di a 2a linea (se u vellu hè veduta da u cantu di u cliente). A Linea 11 hè necessariu per verificà a simetria di e diverse parte di a superficia.

A dodicesimu linea finisci a furmazione di u distinu di u filu.