Cumu fà un piraggi?

Avà chì pare chì i scrittori sò diventate assai più di i lettori. Ma ancu più di quelli chì sòni sughjetti di diventà un famusu ghjurnalista o scrittore, ma ùn cunnosci micca quella parte per avvicinà stu prublema. Perchè quellu chì guadagnà una vita per una parolla - l'unica occupazioni pussibuli, ma per quellu chì ùn si pò accade. Tuttavia, ci sò manere di verificà ciò chì pudete esse u ciò chì pudete cuntà.


Dà cose à scrive?
Ci sò parechji realisti. Qualchissia hè piacevule à scrive assaisi nantu à vita secular, qualcunu scrivetsu belli cù a politique o ecunumia, è qualcunu interessante hà parlatu di sessu o sport. U sicretu di successu hè di scriviri solu nantu à qualcosa chì site in modu versatu nantu à ciò chì interessa veramente interessante per voi. Sì una persona chì cunnoscia assai di a moda è cunzidira i riti inter-sexu hè l'unicu tema interessanti per a cunvegazione, perchè ellu vi pò vulerà scrive nantu à i rializazioni di l'ingenierìa genetica. E in scrittura hè impurtante per esse tù stessu.

Cumu scrive?
U so stilu hè un cumpurtamentu necessariu di successu. Ogni vitturu avete dettu chì certi autori sò fàciuli per leghje, mentre chì altri si sughjenu di sbulicà à mezu à a prima sentenza. Pruvvidennu a sviluppà u so propiu stili unicu, hè impurtante d'observà a fine linea trà u travagliu nantu à a dumanda di a folla è l'opposizioni oghji in u formatu. Per esempiu, sè vo scrive un libru in un genre detective, ùn serà micca successu se avete da avvicinà da a pusizione di l'autori di l'aiuti di matematichi di scola. Ogni annulazione, ogni genre possa u so formatu, i so lettori, i so fanni è i critichi. Quandu crea un articulu, assaig, essayru o libru, avete centru in u usu finali, senza scurdà di sè stessu. Eccu un tipu di guaranzia di successu.

N'autra cundizione necessaria, chì a scrittura è a carriera ghjurnalista ùn hè micca pussibile - alfabetizazione è un suminatu forti di parechje. S'è sempre fatta à stile stylistichi o, più dolite, i sbagli grammatichi, propriu solu qualchi milla parolle, ùn site micca prubabile di pudè copre u tema.

Hè impurtante sapè chì u primu ciò chì attrae à i lecturi hè u tìtulu è u cuntenutu di u testu deve esse assuciatu cù questu. Profi utilizate mettefichi viva, frasi sonorii per sedizione è boni stile è sillabba à mantene a vostra attenzione à l'ultima lettera.

Cumu migliurà?
Tutti i scrittori è i ghjurnalisti anu a so ricetta. Qualchissia constantemente leghje una littiratura completamente distinta. Questu hè un bonu esercitu chì hà da espansione u vostru vocabuli, ma un gran rischiu per addiventanu cum'è quarchi. Pigliatu, hè impurtante per piglià u megliu, è per ùn imitallu tuttu in furia.
Per scrive beni, scriverete micca, ùn importa ciò trite. Mùsicani apprendu u strumentu di parechji anni, artisti apprendu à mischjerà culori è scharraraghju i cepressi per trasmette e so fantasìi à u tile. Scrittori furmà i so mani è a testa. Scrivite tuttu ciò chì passa per voi è ghjente. Una bona aiuta in questa materia hè un ghjurnale persunale in quale ùn pudete micca scritte micca solu l'avvenimenti di a vostra vita, ma turnate in cuntzertus.
Inoltre, ci sò istituzioni littirarii, ogni tipu di seminarii è furmazioni, induve l'omu littirariu anu cumparendu a so sperienza è revelendu i sicreti di successu. Sè avete a fiducia di qualcunu di l'autori di tali furmazioni, cunzidirau u so stile digià d'imitazione, è pè assiste à i classes hè un bonu modu.

Dunque vai?
Diciunate quì (o micca solu per voi) pensate chì vo scrite abbastanza bè chì avete qualcosa di dite à u mondu. Dopu à andà, induve ricerche di ricunniscenza? Oghje, u primu pensamentu chì nasce in assai autucrati hè l'Internet. Ci sò molti di siti chì seranu capace di publicà e vostre creazioni, sia articuli curati o volumi novi. E più impurtanti - hè facilitu truvà u vostru lettore, piglià una risposta rapida è apre l'opinione di i lettori annantu à u vostru talentu.
Siconda, stampati stampanu sempre bisognu di novi autori. Pudete pudè mandà summariu à questi magazines è di ghjurnali chì ti piace. Ùn u fattu chì a vostra proposizione interessa à ognunu à questu tempu, ma vale a pena dà.
Se vulete pubblicà u vostru libru, avete un modu direttu à a publicazione. Sceglite uni pochi di quelli chì publicanu a littiratura di u generu in quale scrive. Questu hè impurtante, altri ùn esciverete u risicu di sèntirisi un rifiutu, perchè ùn hè micca ghjustu in u formatu. Se u vostru libru ùn hè micca scrittu, avete l'uppurtunità di micca di fà parechji sbagli. Per esempiu, hè impurtante imaginate per quale hè chì scrive un libru, se interessanti di una larga scassata di lecturi. Di sicuru, a diversità littiraria hè necessariu, ma arcuni libri divergiamu rapidamente, è questu in l'interessu di l'editore - hà primu cuncorda un accordu cù l'autore, chì pò esse publicatu in una circulazione più larga ca quellu chì serà d'interessu à un auditu assai piccatu.
Hè impurtante sapè chì una seria di libri sò interessanti per l'edituri. Eppuru, hè questu una strazione controvertitiva, ma se sè scrite un bonu libbru cù una perspettiva di continuazione, dopu avete più chjaru di esse publicatu - cusì prumove prus.
Quandu u libru hè prestu, hè impurtante di furnisce cù una carta di cumentu di qualità, chì indicarà u voluminu in i chjavi di l'autore (1 à. = 40000 caratteri), u generu, l'audienza per u quali u libru hè designatu è una breve descripzione. L'ultima tappa hè u dispatch of the manuscript à l'editori. Sì stu indirizzu email - u libru deve esse archiviu, se mandate una versione stampata di u manuscrittu, si deve esse scrive nantu à l'urdinatore, è micca a manu, altri ùn sia micca leghjite.

Hè impurtante di crede in u vostru successu, ma à u listessu tempu si trovi critique à i vostri creazioni. Se vi cuntentate di leghje amichi è famiglie, ma hè statu ignoratu di i publicatori è editori di e diverse pubblicazioni, forsi ùn hè sensu di circà d'una altre occupazione è ùn perdi u tempu di qualcosa chì ùn vi porta risultati significati.