Li teme di i zitelli: u timore di morte

I figlioli d'età 5 à 8 anni sò impressedizzati è pussede un massimu di teme. U scantu principale cumuni è u scantu di morte. Quessi sò tutti temerichi chì minaccianu a vita - a fioritura, u focu, a guerra, a maladie, i caratteri di fata, i guerra, elementi, attacchi. I razzii per questu tipu di teme è cumu per trattà cun ellu, avemu da cunsiderà in l'articuli di l'oghje "U teme di i zitelli: u timore di morte".

À questa età, i zitelli facenu per elli una scuperta grandi è impurtante chì tuttu hà avutu un principiu è una fini, cumprendi a vita umana. U zitellu annunzià chì u finale di a vita pò succorsi à ellu è i so genitori. L'ùltimi figlioli teme a maiò parte di tuttu, perchè anu teme di pèrdite i so genitori. Babes ponu dumandà dumande cumu: "Dette nò vede a vita?" Perchè tutti morse? Quanti avianu avutu? Perchè ellu morta? Perchè tutti vittime viranu? ". In ocasioni, i zitelli anu teme di terribbili sònnii nantu à a morte.

Cumu hè u scantu di a morte di u zitellu?

A cinque anni u zitellu percive tuttu ciò chì li circundava cum'è animatu è constante, ùn hà micca idea di morte. Doppu l'età di 5 anni, u zitellu ùn principia a modu attivu di sviluppà u pensamentu astrettu, l'intigratu di u zitellu. Inoltre, à questa età, u zitellu torna più è cchiu cugnitivi. Hè curiusu di ciò chì u spaziu è u tempu, entiende cusì è vene à a cunclusione chì ogni vita hà un principiu è un final. Questa scuperta sarà alarmanti per ellu, u zitellu ùn principia a prutezione di a so vita, perchè u so avere è i so amori, hè teme da a morte in u rigalu presente.

Tutti i figlioli anu u scantu di morte?

In quasi tutti i paesi, i zitelli di 5-8 anni anu teme di a morti, avè scantu. Ma questu quì hè scrittu in u so manera di tutti. Tuttu ciò dipende di quale avvene sò in a so vita, di quale u zitellu vive, quale sò i caratteristiche individuale di u caratteru di u zitellu. Sì u zitellu à questa età hà perdutu i so genitori o i pezzi vicinu, è in modu particularmente forte, più teme di morte. Inoltre, stu scantu hè più frequenti per esse e zitelli chì ùn anu micca avutu una forza forte masculina (spressa in a forma di prutezzione), chì spessu porta a malatia è i zitelli sensibuli sensibuli. I picciotti spessu si cumincianu a sperienzià quellu scantu prima di i carusi, anu pisciuti assai più spessu.

Tuttavia, ci sò i zitelli chì ùn sò micca paura di morte, ùn cunnosci micca u sensu di teme. Questa volta hè questu quandu i genitori creanu tutti e cundizioni, perchè i zitelli ùn anu micca un raghjone unica per imaginassi chì ci hè quarchi cosa di teme di questu ellu hè u "mondu artificiale". Cum'è un risultatu, quelli zitelli spessu saranu indifferenti, e so emozioni sò diventate. Per quessa, ùn anu micca sentimenti d'ansietà capace per a so vita o per a vita di l'altri. L'altri figlioli - da i genitori cù l'alcoholismu crunulariu - ùn mancanu u teme di morte. Ùn avete micca spirimintassi, anu a sensibilità emutivui pocu, è si i zitelli è e so emozioni, dunque solu fugace.

Ma hè abbastanza reale è di questi, quandu i zitelli ùn pacenzia micca e ùn anu micca u spessu di a morte, chì i genitori sò aligri è ottimistu. U figliolu senza nisuna distavvi ùn anu micca pussibule experientu. In ogni modu, u teme chì a morte pò accade in ogni tempu hè presentu in a maiò parte di i pre-ikastola. Ma hè questu scantu, a so cuscenza è l'esperienza, chì hè u passu prossimu in u sviluppu di u zitellu. Ellu guarantarà a so vita di l'acquistati per capiscenu quale hè a morte è ciò chì amminazza.

S'ellu ùn hè micca succorsu in a vita di u zitellu, invece questu pettu infanzia pò esse sentu più tardi, ùn hè micca riimatu è, perdevvi, impediscenu di sviluppà più, sughjate più di l'altri teme. E duv'è ci sò teme, ci sò più restrizioni in a cunclusione, ci hè menu opportunità di sentu liberu è felice, per esse amatu è d'amà.

Quale parenti hà bisognu di sapè micca per dannà

Adulti - paisani, parenti, zitelli più antichi - spessu da a so propria verità o cumpurtamentu, attu, senza avè avè avè avutu, dannu u zitellu. Avè bisognu di sustegnu à tratta di u statutu tempurale di teme di morte. Invece di incurzà u zitellu è u sustegnu, ancu più teme vene nantu à ellu, facendu per esse frustrating u zitellu è sighendi solu cù i so teme. Hè per quessa chì e consiguienti sfurtunati in a salute mentale. Per quessa chì teme ùn temeranu micca diverse forme di incapacità mentale in u futuru di u zitellu, è u scantu di a morte ùn sia micca in modu crònicu, i genitori necessanu sapè chì micca fà:

  1. Ùn fa ridi da ellu nantu à i so teme. Ùn risate in u zitellu.
  2. Ùn scutate u zitellu per i so teme, ùn lasciate micca sentu culpèvule per u scantu.
  3. Ùn ignore u teme di u zitellu, ùn fate micca cumu si ùn avete micca avvezziatu. Hè impurtante per i zitelli per sapè chì site "à u so latu". Cù u travagliu cusì duru di a vostra parte, i zitelli tùnnu teme l'admessu di i so teme. Dopu à a crescita di u zitellu in i genitori dececule.
  4. Ùn aduprate micca e voce di i vostri figlioli, per esempiu: "Vidu? Ùn avemu a paura. Ancu, ùn deveru micca paura, hè bravu.
  5. Sì qualcunu di l'amori moriu da a malatia, ùn avete micca esse spiegà cusì à u to babbu. Perchè u zitellu identificanu sti duie parolle è hè sempre paura chì i so genitori fallenu o si stessu.
  6. Ùn ùn viaghjate micca in cunversione freqüente cù un zitellu annantu à a malatia, annantu à a morti d'una persona, annantu à a sfurtuna di qualchissia cun un zitellu di a stessa età.
  7. Ùn appiccà i zitelli chì ponu infettate cù qualcosa di malatie fatal.
  8. Ùn intesa micca u so zitellu, ùn mancanu micca curazamente ellu innece, permettenu di l'occasione di sviluppà indipindente.
  9. Ùn lasciate micca u zitellu a vede tutte di TV è ricusate di vigillari pelle horror. I criti, vuci, rimane chì venenu da a TV, sò riflessu nantu à a psyche di u zitellu, anche si ellu dorme.
  10. Ùn ponu micca u zitellu à un periuvativu per un funeral.

Cumu agisce

  1. Per i genitori, deve esse una regula chì i porsi di u zitellu sò un altru signalu per esse ancu più cura, per pruteggiri u so sistema nervuali, questu quì hè un aiutu per aiutà.
  2. Tratà u scantu di u zitellu cù rispettu, senza preoccupà indispittìvule o disinterest assolut. Cumporte cum'è se l'avete intesu, hà cunnisciutu longu à quelli temi è ùn sò micca tutti stunati da i so teme.
  3. Per restaurà a pace di mente, dà più tempu à u zitellu, più carizzi e cura.
  4. Crià tutti i cundizioni di a casa per quessa chì u zitellu ùn pò sapiri di i so teme senza avvirtimentu.
  5. Crea una "manuvra distracte" da i porsi di u zitellu è l'eccellenza sfogliosità - vai cun ellu à u circinu, u cinema, u teatru, visitate l'attrazioni.
  6. In più parte di u zitellu cù novi interessi è cunniscini, perchè serà distractatu è cambia l'attenzione da l'esperienze internu à u novu interessu.
  7. Hè necessariu per informà u zitellu intrisa à a morte di quarchidunu di parenti o parenti. U megliu di tuttu, se diciate chì a morte succedia per a vichjàia o una malatia rara.
  8. Pruvate micca di mandà un zitellu in questu pezzu solu à un sanatoriu di vacanze per migliurà a vostra salute. Pruvate di posponà diverse operazioni (adenoid in u zitellu) in u periodu di teme di morte in u zitellu.
  9. Pruvate per supreme i vostri porsi è e difetti, cum'è u timore di u tronu è i lampi, i cani, i briganti, etc., ùn mancanu micca à u zitellu, altri ùn pò "aghjunghje".
  10. Se passate à parechji per l'ora di i vostri figlioli, dumandate à seguità i stessi cunsiglii.

Se i paisaghji capiscenu i sentimenti è e vivenze di i zitelli, accettanu u mondu internu, aiutanu à u zitellu à affruntà più rapidamente cù i so teme piccante, u timore di a morte, è, dunque, si move à a stadiu sussegwenti di u sviluppu mentale.