U cunnuttore di u so natu hè a so mamma

Imagine chì avete vintu à un pattu impurtanti. Tuttu hè chjaru spessu. Sò assai friddi e famiti. Too luminiscente cume persiane e si provoca irritazione. Ci sò assai cattivi attivi. I so movimenti sò incisione, è e voce sò troppu chjucu è chjosu. E si facenu quarchi cosa per voi, impannucciate è fendu chiancinu. Più di qualcosa à u munnu, voi site in casa! Ma questu hè impussibili ... Questu hè cumu si u zitellu hè spertu dopu a nascita.

Una criatura chjuca, da u mumentu di u so nàscita, hà bisognu di una guida affidante, chì u farà di puteru di cunnosce u mondu à u circondu è u prutege da parechji malati è malati. U cunnuttore di un novu hè a so mamma.
Ogni noi hè avè una certa intrezione o ancu teme, affruntate à a vita cun quellu chì ùn anu sapiatu. Perchè u figliolu novu nascitu in tuttu. Ùn ci hè nimu u corpu di a mamma di calore è caruèghjane, un spedinu divinu pruspettatu desantuiu, è un sonu faintu s'hè trasfurmatu solu. U zitellu hè temutu è ... Riaducta cù un chianculu. Questu hè un instintamentu tutte cumpletu. U stissu instinu pruvucarà a foglia à friddà è fate l'armani per ogni sonu fortuvutu, squint, spessu parpicchendu a luz luminosa. U zitellu hè assai forte è à u listessu tempu ... E ellu pò esse morsu s'ellu ùn hà micca guida à a fiducia in questu munnu. E li megghiu guiddi, ca mum e papà, perchè u zitellu ùn truvà micca. Hè Mommy, cum'è nisun altru, ponu calmà l'migghiori. U natuvicu hè sempre pervece è quì un solu sanu. Quand'ellu si svilò, è a mamma ùn hè vicinu, si scanta e cumincia à chianciri. Pigliate u zitellu nantu à i manichi. Sensibilizà u calore di u vostru corpu, a sèntenu a battaglia di u core è a voce familiar, si senti salvu. Mamma, ùn vai micca! - ellu dici u so cumpurtamentu. Hè necessariu di apreghjunghje à cumprenderà i scrive è dumande di u zitellu in i primi ghjorni di a so vita.
Duranti i primi misi, u zitellu ùn capisce micca chì sò dui personi diffirenti. E quandu ùn hà micca mom, pari chì ùn ci hè micca abbastanza. Per quessa, hè cusì impurtante chì u zitellu ùn manca micca u pianu físicu. A meni pigliate nantu à i manichi, abbrazzallu, aghjunghje à u stessu, solu. Questu ci dessi un sensu di sicurità. I siciliani è i pediatrici anu cunsigliu di sempre wear calce in sching o canguru motone. Allora Mamma hà avutu l'uppurtunità di fà facenzi di a casa, senza pinsà chì u zitellu pò sinta solu. I fugliali africani anu sempre i so criaturi cun elli, pericà i so figlioli avìanu megliu è più attivamente, è in cuntattu cuntinuu di u travagliu fugliali cù a so mamma è vedene u mondu in ghjiru.
Un'attru tema micca pocu più impurtante: fugliate o micca?
U babu era novu trasmette per parechji seculi. È solu à a fine di l'esperti di u XX sèculu principià à parlà di u fattu chì hè preghjudiziu à l'organisimu in u sviluppu. Dopu tuttu, in a natura, nisuna spezie biologica limita a so ghjovana in u muvimentu. Per d 'altra banda, ci sò studii chì palesanu chì u so figliolu, impannillatu in una manta fina, hè più tranquillu. Hè struitu prutettu, ma perchè chianci senza menu è dorme megliu. Hè assumatu chì un "niu" cusì cusetuque reminds the baby of life in a zingia di a mo mamma. Watch for the crumb: ellu stessu "espresu" per voi "per" è "contru" in paese.
Ùn lu cunnoscu à tuttu! - questa hè a reazzione di i zitelli à strangers. Prima, a so petite passà à tutti quelli chì avvicinavanu à u so lettu. È in u uttèsimu uttroghju a situazione cambieghja. Quandu qualchissia ùn cunnosce micca à u zitellu, cumencia à chiancà. Kroha cuminciò à teme à i straneri. È u sentu teme, ancu secondu a mani di mamma. Ùn vi scuntate - questu hè evidenza di sviluppu normale. E a ragione, prubabile, si trova in u fattu chì u karapuz hà digià in modu briunale chì ricunniscianu a mamma entre altri adulti. E si qualchissia intende esse cumpurtata cum'è ella, chistu causa distrustu e suspicion. Ùn spieganu displeasure cù u cumportamentu di i migghiori, perchè u caprettu ùn si senti tuttu. Dopu à un annu à un annu, u scantu di i straneri si passanu.
Cumu lascià u foglie? Ùn pigliate micca à u so chiancinu! Ancu s'ellu ferma chì u zitellu ùn hè micca ragiuni seri di teme, assimiglia: per ellu tuttu hè assai impurtante! Ùn fate micca nervoso. Ind'u regula da perchè u zitellu sera in là, ùn piglià e so emozioni. Pigliate u zitellu nantu à i penne. Sughjate strettu è pocu minuti, chiuì. Scuzzulate, trattatu a testa. Per queste avete da cunnosce chì simpatisce cun ellu. Pozzu un pocu per u to pettu. Quandu un zitellu piace, a serotonina, una hormona di felicità, hè pruduttu in u so core. Un brusciu pigliarà u latte di mamma, è quellu calmallu.
Ùn fate micca fà esse valutate. Sì u zitellu era spavintatu di a so avanna, chì ùn avia avutu parechje persone, permette rimette à a volta è còglie. Ùn vi circate di scurdari u scantu. Hè u carapusu teme di u sonu fortu di un ghjocu musicale? Hè megliu piglià à a racina longu è lasciate quì. U zitellu serebbe da aduprà è prumittimu di alcuni per questu prestu.