Malati gastrointestinali in i zitelli

I malati gastrointestinali in i zitelli sò un tipu patologicu bastonu cumuni. In u nostru paese, e sti malatii ùn sò micca cusì cumuni per u fattu chì avemu una nutrimentu raziunale bivè praticatu, è ancu altri misuri per prevene i patologii similari.

Changes in appetite in i zitelli

U figliolu pò perde u so gattivu per parechje malatii di u vinu digestivu, cum'è l'ulcera peptica, pancreatitis, gastritis, malatie chronica di fegaru, etc. L'anorexia o mancanza d'appetite pò esse u risultatu di diverse patologiasi di l'organi cresciutu à u viaghju gastrointestinali, disturbi in a psique di u zitellu, è di malnutrition o l'alimenta.

U cambiamentu in saturazione di i zitelli

Se u paci hè saturatu anormalmente veloce, questu quì pò esse un signu di malatia di u fieru, gastritis cròdica o di malatia di u visu biliariu. Inoltre, si u paciistu hà un sensu constantu di famu, quandu forse ellu hà malaltà celiagiu, iperinsulissimu o sindromu "currettu".

Sittana

A sete severa pò esse un signu di a deshidratazione per via di vucu o di maladrina in i malati cù a diabetes mellitus, pancreatitis crònica è simile.

Salivazione saraghju in i zitelli

U salivazione alta in i zitelli più vechje di sei mesi pò esse osservatu da malatie, cum'è l'ascaridosi, è in i malatii di u pancreas.

Disfunzione in i zitelli

Dysphagia, o una viulazione di u manzatore di ingutu, pò esse per una variità di razze, cum'è e funzioni anatomichi di l'esofago (stenosi o atresia), nasofaringe ("labbra fissura" o "specia di lupu"), e diverse patologii di l'esòfuru, malfunzione in u passaggiu di passaghju in u esophagiu causa di a so compressione di una glàndula angiò di a tiroidea o a timulus, ganglis limfatichi è tumuri di diversità urighjina. Inoltre, e causati pò esse di malatie mentali, dannu musculale, paralisi di i musculi farinziali (chì hè spessu osservatu in diphtheria polyneuritis, poliomyelitis e altri malatie), patologicu CNS. In i zitelli, unu di i cundizzioni più cumuni di l'ingressu disordini pò esse cardiopatia, chì hè causata per una violazione innata di i noduli parasmpatichi in l'esofago.

Nausea è vomiting in i zitelli

U primu di sti dui simbulici, nausea, pò esse un signu di e malatie cum'è danni di vascular, gastroduodenite, etc. Pò esse ancu avè un carattere riflettu cundificatu.

U vomitatu succedi quandu stimulatesu da pulsazioni, chì venenu per u nervu vagu, u centru vomitu. Sta pulsazioni pò vènunu da una varietà di l'area riflugogene (vaghula còrca, pancreas, urètteri, peritoneu, stomacu, duttorii, duttori epatichi, appendix, farinella, veli coronarii di u coru è altri). Inoltre, u centru emetic pò esse irritatu da effetti toxicu direttu o prucessi patologichi in u sistema nervatu cintrali. In i zitelli, i vomiting si trova assai spessu, spicialmente prima di arrivà à l'età di trè. Cù a natura di u prucessu di vomitu, un spicializatu qualificatu puderà determinà a so urighjia pussibule.

Pain in the abdomen of children

A sensazione di u doru in l'abdomen pò esse ogetti à u sfondate di malatie di u sistema digestivu, in quantu e patologii di altri sistemi è organi. Hè necessariu di clarificà a natura di u dulore, u tempu è di a lucalizzazione di l'occurrence, a periodicidad e so on.

Flatulence in i zitelli

Stu sintumu pò esse realizatu cù enterocolite, insufficiency disaccharidic, obstrucci intestinali, disbiosi intestinali, malati celiac, malabsorption syndrome, paresis intestinali.

Diarrea in i zitelli

In un zitellu, a diarrea sviluppa cù un muvimentu accelerate di u cuntenutu di l'intestinu, aumentendu a so peristaltisi è rallentiscendu l'assorbimentu di u fluidu intestinali, invece ancu di crescenu a pruduzzioni di fluidi intestinali in certu malatie. Pò esse osservatu cù una varietà di malatie micca infittivi e infizziosi di u trattu digestivu in i zitelli d'ogni età.

Strettu

I causi di stimpulugia puderanu diventà l'accumulazione di feces in segmenti intestinali allargate o dilate, debilitatu di peristaltasi, obstrucziuni mizani in tutti l'intestione, paresi intestinali, patologicu in u mecanismu di difecazione.