Chì pudete cambià a carne in a dieta?

A carni in u dietu di a maiò parte di a ghjente hà occupatu un locu significativu. Circa 10 à 30 per centu di l'alimentariu cibu à nantu à i carne è i prudutti di carri. Di tutti i prudutti chì cunsulemu, a caratteristica hè a più abbundanza in a prutezione, è ancu cù u microelementu, principalmente di ferru.

U materiale di e custruzzione principali di u corpu hè di prutezione, chì cuntenenu à u 20% di a massa di u nostru corpu. Ma, cum'è tutti sapemu da u cursu di a biologia scolastica, u corpu umanu cunsiste à u 70% d'acqua. In cunseguenza, se qualse d'oghje l'acqua da u corpu hè statu eliminata, in u residu seccu ùn esse basatu solu una proteina, da a quali i nostri organi è i tissuti sò cumposti. I prutezione, in più, sò una fonte di riserva di energia: in l'absenza di grassu è carbuidrati, u corpu riceviu l'energia da a split proteins.

E perchè tutti i celluli di u nostru corpu sò sempri aghjurnati, avemu bisognu di a prutezione di tutte u tempu. Cù a mancanza di prutezione in u corpu, i prublemi cù l'attività di i musculi è, prima di tuttu, u musculu di u cori. U cunsumu chì cunsumemu hè per noi una fonte di prutezione, di grassu è di carbuidrati, vitamini è minerali. Unu di i principii di nutrimentu ghjustu hè u equilibriu di l'alimentu in termine di u cuntenutu di tutte e sustegenu necessariu.

Ma hè una carne cusì esencia indispensabile di a prute? E quantu manghjà a carri in i manciari? Or, cum'è l'ultimu risorse, quantu hè pussibule di rimpiazzà a carne in una dieta? In più di a prutezione è u ferru, a carne hè alta in grassu è u colesterulu, chì hè cunsideratu da parechji furmaturi cum'è una di e maiò fundali di e malatie cardiovascular. Quandu di digià a carbu, più di volte più di i tosini chì di i vegetarii, da quì e malatii è disordini in u travagliu di u viaghju gastrointestinali.

A vista largamente vista chì e prutezione chì cuntenenu a carri hè l'adattatu per l'assimilazioni è ùn anu micca una alternativa hè nunda più chì un altru. Un studiu di e causas è e cundizioni di a longevità hà stabilitu un carattaristicu caratteristiche: in a dieta di foglie longu, a carne ùn hè micca dispunibile o ocu una parti insignificante. E sicondu a struttura di l'organizmu, una persona hè vicinu à l'erbivore di i predaturi: a larga di l'intestinu umanu hè sei volte di più di quellu di u so corpu, chì hè caracteristicu di l'apparatu digestivu, adattatu per digià è assimulante a pianta.

In fattu, tutte e prutezione è micronutrienti necessarii per u corpu sò cuntenuti in i vegetarii, chì eranu a basa di nutrimentu in ogni momentu. Una alternativa à i manufatti carni hè culia è legumi. In u dietu duveranu guadagnari varii cungresi è zuppi di legumi è cereali, mariscos, insalati, verdura, frutti, zontani.

Frà Cereali u scherzu si trova u primu locu in i pruprietà utili, cede una sola proteina à legumi, chì hè riccu à u ferru è à l'altri microelementi, ricche in vitamini. Ùn hè micca maravigghatu chì u sughjettu, chì pruteghja a formazione di sangue è dà forza è endurance, hè in generale in a medicina famigliali è nutrimentu sportiu. Oatica sò ricchi di grassu, sguassà u colesterolu è a normalizazione di a prissioni. Trà tutti i ciriali, u granu hè u funziunamentu di granu in u cuncettu agriculu agriculu. Ma una parte significativa di vitamini è sustanzi biologichi attivi hè cuntinuta in u salvame, i.e. in cunti di cereali, chì in u prucessu di a pruduzzioni di farina si mette in gattivi.

E cultalli di Bean, à qualchì volte famosu di u XXI seculu, sò valezza, principarmenti altitudini di altìssima di proteina, è u cuntenutu di a proteina di soia (40%) anu sopra a carne. Inoltre, i legumi sò ricchi di vitamini di u gruppu B (cù l'eccessione di vitamina B12) è traccia elementi, è postu chì cuntenenu una quantità maiò di fibbra è fibri, anu un effettu benèficu nantu à a digestioni. Chini tradiziunalmenti usati pi fari sopli, patati macinati, pomi. A farina di pea hè fatta cù tagliatelle, gelatina piena è tufone. Chini, cum'è e legumi chì sò ricchi in elementi di rumenu, vitamini è di prutezione, solu sana più inferior à a vacca in u so cuntenutu. I pesti possenu prupietà d'anti-cancer è promossi a sfranzioni di sustanzi radiatici è carcinogeni di u corpu. Furmagliu, in più di un altu cuntenutu di a proteini è di i vitamini, anu pussibule i prublema, per quessa indispensibile per i diabetichi. Trà i culturi leguminosa, a soja hè un locu spiciale, chì si pò à qualificà a carne di u XXI seculu - a so proteina hè assorbita da u corpu in u 90 percentuale o più. In questu casu, u corpu riceve proteini vegetali senza u colesterol l'alimentariu è u grassu. Soi sauce, chì hè fermentatu, hè. u pruduttu fermentatu, cuntene à 8% di prutezza vegetale è ponu rimpiazzà a sal, grazia à un gustu salatu. Cù u quantità di proteini, una kilogramma di soia corresponde à trè kilogrammi di vacca.

Oghje qualchì settimani dopu a rimettimu di cunsumà carne à favori di legumi, i livelli di sangue di colesterol.

L'argumintazzioni principali di i proponenti di a manghjà i carne hè chì a vitamina B12, chì participà activamente in hematopoiese, u metabolismu è l'attività nervosa, hè quasi esklusibile in carne, principarmenti in fegate è rinu, è hè praticamenti micca cuntatu di prodotti vegetali. In cunfrontazione cù qualsiasi altre vitamina è traccia, a crescita di a vitamina B12 hè abbastanza petite - solu 2-3 microgrammi per ghjornu, ma senza ellu ùn si pò fà. In ogni casu, in e cime di e piante, sta vitamina hè cuntenuta, perchè in petite quantità, è, in più, in pesci freschi è lattichi. Per quessa, a necessità di u corpu di vitamina B12 pò esse furnituata da manghjendu l'alivu, u pesciu, u mari, u calamaru, è i prudutti fermentati.

Avà sapè chì sustituisce a carne in a dieta. Pruveghjanu chì questu ùn sia micca solu per fallu a salute, ma in parechji rispetti cuntribuiscenu à a risturazione è rinfurzà a salute è l'aumentu di l'expectativa di vita. Comu pudete vede, a natura hè ricca chì pudete truvà una alternativa à tuttu. È, anu pisatu tutti i prosa è cunse, ognunu per ellu pudianu un cunclusione per manghjà carne per manghjà o l'abbandunarà solu. Ma puderete custruisce a vostra dieta, sempre deve ricordu di i parolle di u fundatori di a medicina, u famosu medicu di l'antichità Hippocrati: "L'alimentazione duveria esse a medicina per noi".