Tipi di persone sicondu a percepzioni di a festa

Ma tantu tempu avissi alluntanatu finu à l'aspittà vacanze - l'annu novu. Un vacanze famosu. Hè stàvucatu cun fiducia chì l'annu dopu hà da cumprà i nostri sòveri, avemu da guadagnà qualcosa in a vita. Qualchidunu sarà una carriera riescita, qualchissia trovi a so seconda meia. Tutti i sònnii è penseri per l'annata vinianu sò diverse. Per fà oghji, ùn devece micca un miraculu, hè necessariu di esse attivu, perspettiva di u miraculu, persistente, animosa. A cosa principalu ùn hè micca di cundificà vicinu, è tutti i piani seranu à voi.

Eppo, in a vigilia di l'albitate, hè bisognu di diventerà da u core, scurdate di tutti i pinseri è l'insults.

Tutti avemu un bumbugliu di gioia, u sicondu sò pronti per sparta cù u mondu è questu. E quantu vacanze avemu ogni unu di noi?

Puderanu: anu prisentatu cun un poster cun felicità, imagini divertitivi, decoratu cù fiori è pilche. Tuttu u ghjornu avete ammirazione di sta criazione di i culleghji (domesti), è da quì hè ora di mette in un locu. Pudete à ordine inversa?

  1. Pudemu in un locu impurtante. E quale! - bella, diversione, permetti tutti l'aiutu!
  2. Pone in a vostra cantonu per chì nimu ci hè ghjucatu nantu à l'ochji.
  3. Pudete nantu à a tavula per pudete vede u tempu di u tempu.
  4. Pusete in un armaleddu, in un munzeddu di memorabilia, per chì micca u regalu hè spoiled.
E quali sò i tipi di persone nantu à a percepzioni di a festa?

Vacanze ogni ghjornu

E persone di stu tipu cridite l'attenzione cù una forma esterna di culore di una manera speciatta di cumportamentu: quasi tutta u tempu si sordi, accudendu, cumunicà. Solu fonte inestugale di gioia per sè stessu, è per quelli chì sò vicinu. Sembra chì l'esistenza sò cum'è cuncepitu. Ma chì veramenti? Tali e donne, abbastanza à u viaghju, apprizziate l'attitudine seriu à a vita in l'altri, spessu tutti i donne passanu à l'omi cun un tipu difficili, ancu difficultu. Fortunatamente, a so energia di gioia hè casi inescu. Ancu a storia di amichi nantu à a tirania di a famiglia vih sounds sounds like anecdote.

Avete più vacanze than a maiò parte di a ghjente

Ma per fora, ùn hè micca sempre ovviva - ùn hè micca una persona assai aperta. Inoltre, quandu i ghjorni grisa venenu, hè perciutu com'è dicepimentu è ancu l'iniziu di una banda negra. E i populi circunvicini spessu pensanu chì stanu ogni cosa ... Hè vale a spiega l'elli: quessi sò solu recessioni temporale, un modu di restu à u sistema nervu. È hè più piacevule per vede i vostri alti spiriti. È u vacanze sera obvi.

A festa ùn hè micca abbastanza, avemu avutu avutu più

E ancu in a prufundità di l'anima un pocu envidia, se qualchissia hà una persunzzioni ottimista, alegrestra è faciule di a vita. Ci sò cose chì ùn mancanu l'altere di l'umore (passatempi, socializzà cù l'amichi, sport), ma sdegnu, micca per longu. Cumu "stagione" vita cù u sensu di una festa? Per fà questu, avete bisognu di rivolgiri l'esercitu di felicità assoluta, ricurdativi, è da un regnu di ghjornu di ghjornu à questu statu è pruvate à ricreverà.

Vacanze "cù làcenu in l'mo occhi"

Auguriu hè una festa tristi, perchè diventate un annu in età. L'annu novu hè una vacanze triste perchè a zitiddina hè ricurdata. Oltre chì l'altri ùn dì nunda ... I sporta di gioia rari raramente chì scantanu: "Perchè speru divertitu? Un bellu". Un tali teme hè cunnessu micca solu cù e caratteristiche di u caratteru, ma ancu cù a bassa autoestima Una persona in a prufundità di l'anima hè sicura chì "cum'è" ùn hè micca valore in una festa. Questu impedisce relazioni cù altri - ùn ci hè micca fiducia. Pruvate a circà à u mundimentu moddu! Simply adding activity life, both physical and intellectual, and above hold the head, and literally.