Glàndali mamari sani com'è basa di salute femine

Literale, ogni donna, senza esvisione, deve sapè di quale averebbe da esse curazione prutezzione di e prutezzione di a prutezzione di a salute di i glandulaire mammariali. Allora, i glànduli mamarii sani com'è a basa di a salute di e donne - questu hè quale serete discuttu sottu.

-Sedità per a donna

Molti pruduzzioni midicinali sò capaci di prutege a glubula mamariella di a donna da una amenace cancerosa, è ancu per prutege una donna d'averezione prematura, mantene a so bella è attrattiva durante parechji anni è pruteghja a so vita attiva. Tra l'elle, u rolu di primu particulari à i pianti chì aiutanu à rideghja u corpu di sustanzi risichi, toxini è altri fattori negativi - questu, pianti chì purifichenu l'intestini, u furu è u sangue. Questi sò l'arragmata, u rabid denticulata, a zucca, u latti di latti. Impurtativi è e vegetali chì anu attivatu antiparasiticu, chì sò assicurati, carnation, root ginger, pepite, cunfronti nè nuvola, calamus root, root di dandelion, yarrow, raval d'arzillu, cavallu di campu.

Inoltre, ùn deveru micca fà ricerche di e alimentarii chì anu suminatu fibra à u corpu: carotte, beet, totti di colti, granu è salvatichi. Di tutti i tippi di bran, è avà sò cente è ancu salvatore sugnu, u più utili per u corpu femminili sò latte di frumentu. Cientificatu scientificamente chì più significativamente reduce a concentrazione in u sangue di l'hormone estrogenu, è ellu, cù certu violazioni in u corpu di una donna pò causà cancer of breast.

Un bon remedio naturali, revitalizazione di a microflora di u festu, sò tuberi di a carciofixa di Gerusalemme. Ci hè ancu una culle di mushrooms, chì includenu funghi bianchi è rusulinu, i canturi, è ancu cumune di i medioli miculoggiani - Cordyceps, Reishi, Shiitake. Tutti issi funzi sò ricchi di polisaccharidi (carchi di caratteri cumplessi), chì anu antitumore, antivirale, attività di desinfettatu.

Ci sò assai vegetali chì contientanu minerali, microelements e vitamini necessariu per u corpu. L'alchimista, l'aranciu marinu, l'agrumi, l'araldo, rossi è chokeberry. Questu hè solu una parte di a lista di e pratiche cù a cumuzioni di l'antioxidante, questu, chì cuntenenu u zincu, seleniu, cobre, manganese è antioxidante vitamine A, C, E. Tutte l'arbe di sopra, normalizando l'opera di u corpu di una donna è sopratuttu particularmente aiutà à mantene i glànduli sani, Intesti, si deve esse usatu ind'è individuale cù publicità in tutti i parametri clinichi-fisiulogichi di una donna.

Minerali è elementi di traccia per a salute di glàndula mamaria

I microprizii in u corpu umanu ghjocu un rolu duppiu: da una parte, participanu attivamente in i prucessi di vita, per l'altru - si prutegginu à parechje malatie, è u cancer in particular. Quali minerali è olfactori si sò particularmente impurtante per u funziunamentu standard di i glandula mammariali?

Da u macroelement, u calciu, chì regula i prucessi vitali in u corpu, hè particulari in u so impurtanza. U Calcium hè a basa per a furmazione di u canali di u cuttuttivo cunghjuntivu di tutti l'organi è u corpu in generale. Zinc è seleniu sò assai impurtanti. I prugetti curative di u selenju sò stati scupertu pocu tempu, ma u seleniu di l'ughjettu hè ragiamente cunzidiratu unu di i difendenti antitumore è hè sempre cumpresu in i prugrammi di u trattamentu anti-cancer. U seleniu invece i prucessi di degenerazione maligna di i tessuti, è in i tempura cun iodine cuntribuisce à a funzione normale di a glàndula tiroidea. L'evidenza scientifica hè stata ottina chì, cù a carenza di seleniu, i manifestazioni di carenza di iodu pò esagiu.

Riceve a caccia à u tempu

Hè cugnumatu chì per u trattamentu riduvutu di u cancer, una di e cundizzioni più impurtante hè a preghjudizzioni iniziale di a malatia, è u cane di mama ùn hè micca una sceptazione in questu rispettu. In a vita pratica di ogni donna hà da entre l'observazione regulare à u ghjinògliu è e regule immutable per a realizazione autore rigulari di i glàndali mammariali.

L'esame di mama hè fatta nantu à u settimu ghjornu dopu a fine di a menstruazione in fimmini di età in età. E donne chì anu avutu menopausa, hè cunsigliatu di inspeccionà a glàndula di u mammariie di u primu ghjornu di ogni mese (per a cunvenzione di memorizazione). L'examinazioni di u mele fugliale seranu di regula è mensili. Prima, stendi davanti à un specchiu cun nudu à u torsu di a cintura è vede si avete unu pezzulli in un livellu. Vede s'ellu ci sò cambiamenti esterni: vermiculite, inchieru, caprettu di u caprettu o tessili di u mussu, s'ellu ci hè sbuchjulatu, se ci sò secrezii da i capelli (vede ancu s'ellu ci hè mancu di traccia di excretioni nantu à u bra). Puderete cullà e so mani, è, si sò attentuti, fate guardà cun cura, à u listessu nivulu sò glandula di mamile è bumbra. Sì una donna per natura pussedi unghie sideru, u cundimentu congènitale di i capelli o l'intrecciamentu congenital di i capelli, allura a donna sà chì questu hè a norma per ella. A sensazione ùn deve esse i cambiamenti chì anu fattu in a prossime prossimu.

Allora, si sò stati cun e mani, amparate da i cose. Dopu quì, pusau nantu à u lettu, mette u roller da a scheda torcia è a palma di a to manu diritta sottu i omale, scraglianie, pressu in u dizziunariu, fate nantu à u tessulu di u pene. Sì i glandula mammari cuntenenu i fucili, sti peghe. Do same with your left hand. Dopu quì, analizà e zeioli axilgari è supraclavulari: sia quì sò nodi, bracce, precintani. Ci hè cunsigliu per cunzidramentu cunsigliate ogni glàndula tiroidea in ogni tali scruttu, per vede s'ellu ci hè statu cambiatu in questu.

Ciò chì aspittà

In cunclusioni, vogliu enfistisce novamente l'aspettu più impurtante di a nostra vita, à quale avemu da prestu attentu à una donna prumessa per mantene a salute di e glutine mammariali. Fighjenu una dieta razzjonali, reduzendu u cunsumu di zuccherinu, u sali, chì reduciu u nùmeru di manufatti animali in a dieta è creciente u cunsumu di viti, frutti, biscotti, prudutti fermentati. Normate u vostru pesu. Ricurdà a bisognu di attività fisica regulare - questu hè a basa di a salute di ogni persona.