Cumu puderà daricà un criaturu di un annu per dorme?


A maiò parte di i genitori di i culmi novi credi chì u zitellu sà ciò chì è quandu ellu hà bisognu. Da un certu sensu, hè cusì cusì. Per esempiu, un figliolu novu nascenu sapi quandu hè famu. È in stu casu, i genitori purtà à cunfidenza fiducia di i so figlioli è di nutreghju nantu à a dumanda. In ogni modu, cù u sughjettu tuttu hè pocu cumplicatu. Cumu puderà daricà un criaturu di un annu per dorme? Averete nantu à questu in u nostru articulu di u ghjornu.

U ritimu di a vita di una persona urbana moderna, direttamente una famiglia cù un zitellu, influene assai in l'armunia di u sonnu. È ùn hè micca solu chì u zitellu hè disturbatu da i straneri (televisione, computer, lavatu). Una di e più impurtanti causali di disturbu di u sonnu hè u regnu di un adultu, distanti da a natura. Vuliu affaccià a fini è aghjunghjese tardi (in particulari quandu ci hè questa possibilità).

Dopu un puntu medico di vista, u sughjornu deve creà certe cundizioni per u statu di vigilia. In autri vocabuli, una persona ùn deve esse duru micca perchè ellu bisognu, ma perchè ellu vole, è svegliate perchè durmiu, ma micca perchè hè u tempu di travaglià o studiu. Ma, veramenti, questu tuttu hè in un ideale, in fattu, tuttu ùn hè micca cusì, è a societa umana ùn vole micca di piglià tutte e cose funti biologichi.

I figlioli, per contrà, avè preferitu per andà finu à l'ochju è s'arrizzonu prima. U fattu hè chì l'organettu di u zitellu, cum'è qualsiasi altru organettu, vive da ritmi spiciali chì determinanu a so precisione per u sonnu, è ancu a rapportu di i periode di vigilia è di dorme. U scopu di dorme un certu quantità di tempu fate micca solu bioritmi, ma ancu e cundizioni climatichi, vita di vita è di salute. Un picciottu piccatu ùn hè micca esvenzione.

In i primi 10 mesi, u sognu di u babbu ùn hè micca persunale. Puderia dura solu 20-40 minuti. Questa ùn hè micca a norma, ma dinù dorme hè relativamente cuntinuu, ùn hè micca cunzidiratu una malatie. Oghje chì u pocu tempu di u sonnu hè duvuta à u fattu chì u zitellu ùn hè sottusexcitata durante u ghjocu o a mamma ùn avìanu micca avutu u mumentu chì u zitellu vulia dorme. Dopu tuttu, ùn hè micca necessariu chì u zitellu sera capaci di "mostrar" a so fatigue, in particulare in u prucessu di un ghjocu interessante. Ma hè necessariu d'amparà à avvisti i cambiamenti in u cumpurtamentu di u zitellu, parlendu di a so fatica. Un ziteddu chì ùn hè micca dipostu per dorme, quandu hè digià chinu bastatu, un statu overexcitu pò esse familiarizatu. Questu in l'adultità pò purtà à l'insosmu. U zitellu chì piaciunu quandu anu osservatu un certu ordine. Hè vitali impurtante per elli. Per quessa, sta funzione di u sviluppu pò esse usata per calmine a criatura sobreexcited. Cumu pò esse un figliolu à pusà u lettu, soprattuttu s'ellu hè sopratuttu? A più impurtante quì ùn hè micca per causà u zitellu (è l'adultu) per esse tene. Dopu tuttu, à quandu u ghjornu di u zitellu à dorme, hè una excellent opportunità per stabilisce un contactu spirituale vicinu entre i genitori è u zitellu stessu. Determinate un cursu d'action specifieru chì vi faraghju cù u zitellu davanti à pusà. Per esempiu: cullettate i ghjucarii in u canzone è desideru u zitellu "bona notte"; piglià un bagnu; Canteraghju un canzunetta è agitava un pocu u zitellu; accede adieu à qualchì ghjocu (preferibile cù u più amatu, mette cù u zitellu). I figlioli sò assai piacevuli di l'esekuzzione di un certu ordine di l'azzioni, l'anu dettu "rituali". Hè i rituali chì aiutanu à sente cunsulazione è stabile. E ùn importa micca quantu un zitellu hè di anni o mesi di vechju, ancu u zitellu annu avà cunnosce è sughjate a più veloce si va à accustà à ogni ghjornu intesa à un conte di fata o di una caddie.

Quì hè ancu necessariu di riguardu à l'enormi influenza di a canzunedda nantu à a vita di u zitellu. I so specialisti dicinu chì i zitelli chì ùn sò micca chantati per i storii in lullabies sò menu riescite in a vita è di più prubabile di soffrenu di disordini mentali. U mutivu principalu per questa hè a privazione di u zitellu di e relazioni emuzionale speciale chì sviluppanu durante u cantu trà u zitellu è a mamma. A mamma, lulling the baby, acariciànnulu, dà u so calore è tendernessità. Questu hè assai impurtante per una tranquilla di transizione per dorme. Ùn hè surprisante chì i zitelli chì anu creatu in furmazioni privati, privati ​​di calore, sughjenu inseguran alla vita.

À l'età più antica, u zitellu ùn capisce micca u significatu, è a cosa principal hè l'accumpagnamentu ritmicu. Inoltre, ci sò assai scherzosi è sulluzzate in u testu di a cammisa, aiutannulu à rende e foglie:

Fate, i pollastri, ùn fate micca un soru,

Ùn ùn svegliate u mo Shura.

U tempu vene, i picciotti è e zitelli cullettate da e chjassi, ma u calore è a participazione di l'amicu di a mamma chì u zitellu hà ricevutu in a nascita. E qualchissia più forte per l'amare maternale? Cantate i vostri figlioli in casa!