7 cose, micca bè necessaria nunda


In principiu, a quistione di l'inutilità di certe cose hè abbastanza intimusa. Sì, è quale, parissimu, hè u casu? ... Ti sì! Dopu tuttu, unipochi di imprese superfluous trapani u vostru spazi emozanti. Impedisce a cuncentrazione di u principale. Eccu 7 cose ùn averebbi micca necessariu per una zitella. Ùn avete qualcosa? Avete bisognu? ...

L'ordine alfabeticu di discu arrangamenti.

Spessu discu, in un sforzu di restaurà l'ordine, sò disposti in ordine alfabeticu. Chì ùn hè necessariu micca necessariu. Prima di tuttu, ùn hà nunda di fà cù l'ordine: l'ordine hè quandu tuttu hè pulitu. Siconda, ùn hè micca assai piacevule. Hè megliu per disciuglà dischi in stili. O qualche. Per esempiu, l'àlbumi soli à l'album di u gruppu, induve l'interprete era in i primi rolli (a più frequenza di sti ritratti sò simili in musica): McCartney à i Beatles, Dave Gaan à i "Deputati" è cusì. Eccu l'opinioni di i psiculoghi. Allora vi serà più faciule per voi di truvà qualchi discu, chì significa chì sarà più calmatu, più equilibratu è precisu. Hè tuttu hè seriu.

Reminder paper.

L'apoteose di inutilità. Prima, sò stati permanentemente scorciati. Siconda, anchi si u recordatori cuntinua di sdighari, ùn pò micca esse innurati. Pensate - un pezzu di carta. Iè, è a taglia cù un soiu - solu un paru di parole hè abbastanza. E dumandate di ciò chì l'inscripzioni significanu in u spiritu di "Outsiders B ...". È toccu in particular, quandu cumprà un diurnu è ricordi à u stessu tempu. Perchè! Eccu, unu o l'altru. Hè essu u listessu cosa.

Diary.

U ghjurnali hè una cosa utili. Inauguratu - è tuttu ciò chì hè appruvatu di u ghjornu di prima. Ma perchè ùn deve micca esse un pezzu di carta? Perchè porta un folio gruffu sottu u nome di "diary"? In ogni casu, ci hè sola una sola pagina utili. È se u ghjurnale cherished hè ancu usatu cumu un libru? Hè assai più còmicu per usà un notebooku pocu separatu. L'unica più di i ghjurnali hè chì assai di elli sò assai belli.

Incensu.

Aromaterapia hè maraviglia, ùn pudete micca discutiri cusì. E assai utile. Solu à praticà megliu sottu a guidazione stretta di i prufessiunali. Incensu, chì vene vindutu in i stati, in ellu serà più un piacevule (o micca) chì fanu: ùn anu micca bisognu di u trattamentu terapicu. E in l'aghju - i poni saranu scunnisciuti. E chì succede dopu, nimu ùn sà. Eppuru, quandu tuttu hè mare è spoiled. Ma tuttu pò esse agisce. In ogni casu, se tu abusive impurtante di qualità, l'effetti pò esse u stessu.

A lot of toys suave.

In principiu, parechje ghjente ùn impediscenu cun a menagerie di pelle. A cosa principal hè di pulisce a polvera. Cusì tuttu hè in modu. Ma ancu ùn hè micca seriu. Succe chì u ghjocu hè cusì cusì. O hè u rigalu di quarcunu. Ma a maiò poni a camara mannari di conigli, drago, cani, orsi è tutti l'altri animali, chì, in generale, è ùn piace micca? Eccu, micca chì ùn ci piace micca à tuttu, ma ùn pruvucate micca emozioni pusitivi. Ancu s'ellu ùn sò micca negattivi. Questu chì tuttu u sensu ùn hè senza significatu? Ma ci deve esse una spiegazione per tuttu. Allora perchè? ...

Noti è cartani di l'ex fanelli.

Ma questa cosa hè ancu inutilità, ma perdubile. Moltu. Se a rilazioni ùn hè micca più, questi cusì devèndinu o esse tornatu o disposti. Hè pussibule, per suprattuttu, di sustegnu chì in questu casu, hè pussibule tirà ghjocu d'annu finu à u ghjennaghju 1 di ghjennaghju - a stessa lògica. Ma s'è avete principiatu una nova rilazione, hè più onestu è megliu per avè pussutu avè u nota è tuttu ciò chì volta. Ùn avete micca dì qualcosa solu. E si sò cusì cusì voi, pudete forse micca parte?

Chjave.

A cosa assulutamente inutile. Ùn ci hè nisun sentido praticu. Ancu per a dicurazione ùn tira micca: e chjavi sò in u saccu, è nimu vedi sta bellezza. Ancu quandu avete dui solu dui volte di ghjornu. Ma a chjave maiò interferiscenu. Questu hè assai inevitabbilità quandu e butte sò imbruttati da qualcosa. Oghje aghjunghje, se a chjave chjave in u telefuninu. Quandu dicerete, ellu stava frenu è stende sempre à fà cumbattimentu nantu à a faccia. Questu hè moltu.