I crisi di età in u sviluppu mentale di l'omu

A via di a vita umana ùn hè micca perfetta perfetta. In più di e sorpresa chì avemu trovani ogni ghjornu, ogni persona passa per una serie di crisi chjamati crises d'età. I crisi d'età in l'evoluzione mentale di una persona pò mudificà radicalmente u regulu di vita. Ùn pudemu micca scappà à nimu. No parechji supirarenghju, si restenu e ùn anu micca cambiatu in tuttu.

Chì un disgrazia - i crisi di età

A parola "crisi" venenu da u grecu "krineo", è literale significa "a divisiona di strade". In fattu, questu hè u mumentu decisivu per fà una decisione, un puntu viulente in a vita di una persona, organizazione, segmentu, natura, o qualsiasi idee di l'universu. In ogni casu cusì particular, a crisa avà da diverse modu, anche tutti i crisi anu un mudellu standard. Per un megliu capitu di l'essenza di crisi in u sviluppu mentale di l'omu, devenu esse cunsideratu deductively, cum'è Sherlock Holmes. Questu hè, da u generale per u privatu. I psicologu sociale dividenu quessi cumplicati di u pardonu umanu in dui tipi: individuali è persunali. Tutti i crisi d'età è l'individuu è u persunale, ma u pattu individuali ùn pò micca esse in età. Età, à u turnu, sò spartuti in i zitelli (quì ancu in i adolescenti) è adulti. I criscenti di i zitelli sò cunnisciuti da un ordine di magnitude più quellu di l'adulti, per dui motivi.

Prima, anu bisognu di più studiu, sistematizazione è sopra. Agree chì i chancei di u zitellu per affruntà à u puntu di giugnu indipindente è u taxi in direce ghjusta hè un ordine di magnitude menu di quellu di un adultu cun l'experientia. A seconda raggiuni: u so studiu hè datu più faciramente cume l'analizamentu di e crescite adulti, in u quellu chì a crescita di e carattaristichi individuale aumenta è a "sincerità" di e risposte hè spessu "lame". A situazione prussia crisa pò esse realizatu per anni, ancu decennii. Forsi, sicuru, durante parechji mesi. Ma i cundizzioni per a so accumulazione sò sempre i stessi: sì persistente per fà qualcosa "incorrecte" in a vita. Ùn manghjardu micca, ùn viranu micca quì, avemu travagliatu. Inoltre, in fondu, puderemu guessu ciò chì noi sbagliate. Ma per rinfurzà "induve seguita" per esse sbattighia, sia una pity, perchè l'ameazza cun certi pèrdite, sia a direzzione di questu "induve" hè unknown.

L'esoterairisti è i matricisti spieganate e cause di crises in modu diversu, ma l'esencia di questu ùn cambia micca. Duranti un pocu tempu l'accadini sbagliati s'acumulani, è da questu per questu ci sò "ricuperati" sottu u prugramma sanu. In u risultatu, staimu avè una scalazione di a situazione, è dopu ci hè una crisa d'età. Comu cunseguenza di l'incommode psicologicu, a situazione di vita cambia. Hè in u periodu di crisa chì u numuru maiò di divorzii si trovani, disputantimenti enormi cù e persone, espunaggi, un periodu di scola di poviri è diventimenti in cumpurtamentu. A crisi di età hè cum'è una splujoni di una bomba atomica. Tuttu pare ch'ella ponu turnà. I nostri pinsamenti è i nostri azzioni più tardi hà trasfurmatu. Cumu pudariu fà questu? Fighjatu veramente stu omu? Dopu a crisa, ci sò dui manere pussibuli:

"A morte hè un rivoltimentu". À u primu hè statu recompensatu, è aghju intesu per ciò chì, aghju fattu cuncludbii, errreghjini micca sbagliati, lavò tutte e innecesarii, cuntinuò l'esse rinnuvatu è pusitiva - per quasi;

"A Cira Negra". Avete un forte "ricivutu", ùn aghju micca sapè nunda, è si n'avvia megliu in cerca di modi faciuli, da quale prestu altru colapsu tornerà torna sottumessi - per altri.

A maiò parte di i nostri proprii è di i lipdi di l'altri si sentenu di a "banda negra" in a vita. Ma sicondu l'osservazione di i psiculoghi, ci sò più "bandi bianchi" in a nostra vita! Hè sorpreneur, invece a imperfezzione generale di u mondu, in a maiò parte di e persone crises personale finiscinu in u primu scopu. Questu hè chì a crisa hè unu di l'elementi di a selezzione naturale. Casi tutti ci sò subconsciously sintonizzati à u so passaghju rieppettu. U finale pusitivu chjaru di a crisa hè tranquillità è sussurna sussistenza di vita. Oghje, dopu à l'età di crisa, un locu creatu creatu. E persone decide di cambià in a so vita per avè megliu. Pruvate per fà in a vita, qualcosa impurtante, significativa.

Ma quelli chì sò depressi, chì sò trottu ghjosu per capiscenu a causa di a crisa di età è e so cunseguenzi, facenu à una destinazione nignale. I cunsiquenzi più prubabile di stagnazioni, di malatie (inclusi mentale), prublemi insoluble cù l'amichi, in a famiglia, à u travagliu. S'è avvicinamenu a quistione figurativamente, quasi azevamu, pressu i nostri petti da u fondu (cum'è una granota in un notte furioso) - o sìammu.

I crisi d'età di picciotti

Cù crisese di i zitelli, a storia hè un pocu diffirenti, ma, in fattu, hè u listessu cosa. Ci hè una transizione à un novu statu di u corpu è a psique, insosciale, in certi locali inhabituvii, "risolviu" è per quessa impastanti. In a categurìa di i zitelli, anu osservatu unepochi di crisesi maiori, chì i pruduttivi intermedi sò pussibuli. In ogni casu, a probabilità è u gradu di a manifestazioni hè puramente individuu è subjectivativu.

A crisa d'un annu - prima d'un'antra vista, quasi nuddu, ma solu à u primu sguardu. Questa hè l'elaborazione di una rilazioni à u mondu è una decisione inconsuente basca à annunzià o rinvià o micca. Amassi l'altri, di disprezzà, o da teme, hè decisu di quì è ora.

A crisa di trè anni hè un cumpurtamentu negativu negativu ancu cun una attitudine pusitiva generale. Cientra di u cuncettu di "nè", "impussibile", a prima esperimentu di non-rimborsu di u desideriu.

A crisa di settenniale hè a crisa di parting with childhood. Socialisazione, a generalizazione di tuttu ciò chì pò esse ghjiniralizzatu (è quali hè impussibile), l'scelta à a furceduta trà u cumplessu d'inferiorità è u sensu di l'exclusività propria. À questa età, assai di noi chì prima apprendemu di cuntene i mentini.

Edizione di transizzioni hè spessu osservata à l'età di 12 o 14 anni. Ancu s'ellu pò inizà in 9 anni, è finisce à 21 Statistically, a maiò parte di l'adulescenti "go" à un altru statu di 11 à 17 anni. L'età di l'identità di l'identità sessuale è, in u risultatu, l'agressivitat creciente, u scumpressu hormonal è i cambiamenti d'altri umani. A lotta per a l'indipendenza, i primi canori di i prublemi mentali sussegultu. Da 18 à 20 anni, in solitu una separazione definitiva da a zitiddina, l'scelta di professione, u principiu di una longa e stubborn piste per un locu in u sole.

Crisi Midlife

U piriudu da 20 à 27 anni hè cunsideratu cumminatu nubbia. In autri vocabuli, i turbulenzii chì si sò in questa altenu di età sò di un caratteru individuale. Parechje persone scurdate di ssi anni in quantu a so vita. Certi psicologi sò di l'opinione chì a data di a notoria "crisa di età midia" si deve esse extractata da l'expectativa di vita medievale dividita à a mità, menu a esperma di vita media in retirement. In questu sensu, hè stata pruposta di cunsiderà a crisa di una età di 25 anni. In ogni casu, a cuntruversia di sta teoria hè evidente. Inoltre, l'età di a criazioni di a famiglia è di creazione in l'ultimi decenni hà aproximatu 35 anni, allargendu i nostri zitelli in situ.

U principiu classicu di a maturità hè l'età di 27-29 anni, precedente a "crisa di i tentsi" . A questu tempu facemu videmma i sònii è a rialità, è suspirabilmente. U più ottimista cambiassi radicali u tipu d'attività è modu di vita. E donne, finu à 30 chì anu creatu una carriera, si mette à a cunsacra à a creazione di una famiglia è di u nascita di ferri. E i mariti di e famìglie, à u cuntrariu, si cumincianu à esse ingaghjati in a carriera. A parte di questu hè dovutu à u mitu firmatu à l'intimu in a cuscenza di "dà nascita à 30". Cumminciare cù l'annu di 30 anni, tutti i crisi sussegeni in una persona si trovanu sottu u signu di riaccumpagnamentu di valori è interrogate tuttu ciò chì hà assicutatu in a vita. Ghjè in questu pianu chì u pensamentu risate: "Sò digià, è aghju sempre" è "è questu hè tuttu ciò chì mi meritava?"

A crisa di 30 anni, seguiteghja "a crisa di a mezza vita" , chì pò causarii assai dannuali in u persunale, a carriera è, più importantemente, l'estatus di famiglia di una persona. 40 - 45 anni - l'età di i divorzii è i riunionii ripetuti, "dimònii in i costi" è mità ghjocu, gestimenti cunprendi ghjovani. Hè quaranta anni d'anni chì anu più frequente à i psicoanalisti. In casu d'una saliera negativa da a crisa, a maiò parte di scrive in tutte spezie di secti. U palcuscenicu di u "mediu di a vita" spessu prende davanti à noi cun un ispilu tortu, induve i nostri erculi sò riflessi esagerati, è e rializazioni ùn sò micca visibili à tutti.

Crisi di l'anziani

Da pocu di 55 à 75 anni, una persona passa per una "crisi di anziane" , u cuncettu di quale, forsi, hè più vague. Stu piriu teniu parechje staddi, u nummiru precisu è a durazione dipende nantu à u situ sanitarificatu in l'arti laborali è psiculugia. È dinò da u livellu intelettuale è spirituali di una persona. À questa età, pudete sianu principiati di cummattiri li pinsamenti di morte, è cunciliate cun elli è daveru finu à a fine. Cumu turnà u so modu di stiliu in una reclusiva, è crea un club di amatori maiori di u paracascu. Parechji sò teme chì "surveghjanu" per a retidi è cumincià à travaglià megliu cà i ghjovani. Qualchidunu, per via, si maritaru. Una di e tappe di a criscenta à l'anziana hè u "periudu pruduttu" (70 à 80 anni), quandu una persona recopilata, cum'è in un fasciu, tuttu fete, ricivutu, perdiu è si fece. Hè digià "quì", è "allora" è spiritualmenti certi volte più liberu ca qualcuni 25 anni. Cari caldi chì qualchissia vi gestione per esse 100 anni. Quelli chì guarantiscenu à l'anniversariu annantu face una "crisa futuroggistica" , cunzistendu chì pronti parternu, è si trovani à a scienza. Doppu u centennialu, ùn importa micca quantu santu u so sonu, successi suicidi sò assai prubabili. In ogni modu, "Illuminazione" à questa età hè abbastanza reale. L'anziani ùn anu micca per nunda in ogni momentu è in tutti i culturi cunzidieti sàviu.

Hè impussibili di assicurà contr'à e crisi di età in u sviluppu mentale di una persona. In ogni casu, deve esse ricordatu chì a crisa, cum'è tuttu in questa vita, hà a so fine. E cumu si seranu dipende solu nantu à tè. Puderia causà trembili depressioni è una nova etapa nova di a vita.