U situ psicologicu di i zitelli dopu u divorziu di i genitori

A data, unu di i prublemi significati di a società è a famiglia diventa u divorziu. Statistichi dimustranu chì u numaru di divorzii trà e persone in i tempuri ricenti hà cresciutu diversi volte. U più cumuni stu fenominu si cunsidereghja cum'è parechji ghjovani d'età 25 à 40 anni.

Di genere, questi famìglie sò unu o più figghi. Per ogni zitellu, u divorziu di i genitori hè sopratuttu, un stress enormi, chì hà un gran impattu negativu in u psicologicu di i zitelli. A famiglia hè a unità basica di a società. Hè a famiglia chì insegna à u zitellu à amà, di godite a vita, per sapè à u mondu, di circà un locu in a società. I relazioni trà i paisani sò un esempiu per i zitelli, nantu à l'esempiu di i genitori, i zitelli appieghjani à sopravivanu i momentu difficiu è in u futuru custruiscenu a so propria relazioni. Cusì, u difettu famigliali ùn pò micca influene u statu psicologicu di i zitelli dopu u divorziu di i genitori.

I figlioli appretamentu u divorziu di i so genitori. U più bruttu hè chì a maiò parte di l'adulescenti anu un sensu di culpabili, perchè ùn puderanu micca mantene u matrimoniu di i so parenti. Forsi queste sensu prendrà u zitellu durante un longu pezzu dopu à u divorziu di i genitori.

Un altru sentimentu per sempre periculosu chì cuntribuiscenu à un impattu ancu negativu per l'esercitu di i zitelli dopu un divorziu hè un sensu di teme. U zitellu face a paura di a perdita di l'amori di u genitori chì devi una famiglia è, à u cuntrariu, ci hè una certa amargura nantu à u sicondu parente. Tanti zitelli addiventanu capricciusu, cumincianu à dumandassi l'attachete maiò. Alcuni saranu sughjetti à e malatie frequenza è di colori di umore.

U statu di i zitelli hè riflessu in relazioni cù e persone circunfanti. I zitelli puderanu esse attuuti attacchi di agressioni contr'à i prufessori o i so cumpagni Tanti ziteddi sò avè prublemi in l'scola per un malu cumportatu è di disubbidenza. Sicondu i sperti, hè quellu impattu negativu nantu à a psyche di u zitellu hè osservatu annantu à i figlioli. Inoltre, cresce chì u più altu di età, u più forte u zitellu supartisce u colapse di a famiglia. Spessu "i zitelli sò sbagliati da e mani", pruvate micca di ubbità a regule è e norme di cumpurtamentu stabilitu in a societa, ci hè un sensu d'ingerimentu è d'odi versu l'anzianu o un di i genitori. In rarus cases, un adulescente possa una tendenza per suicidiu. Hè pussibule chì u zitellu sinserisce a so famiglia davanti à i so amichi.

Doppu lu divorziu di i genitori, unu di i porsi di i zitelli hè l'apparenza in a famiglia di una nova persona chì, in l'opinione di u zitellu, pruvà à fà quellu questu a cumpetizione per l'attinenza di u genitori. Cusì, ci hè un sensu di gelosia è inutilità à nimu ma ellu stessu. In questu casu, u zitellu pò esse fughje da casa, passanu a maiò parte di u tempu cù i so amichi. Parechji picciotti prupuni di stà in a notte cù i so pari, per pruvate à sente una famiglia scelta.

L'esempiu di i genitori averianu in modu negativu à a vita persunale di u zitellu. Parechji zitelli di famiglie divorziati, per regula, ritendu i sbagli di i so genitori è anch'ellu distrude ancu u so matrimoniu. Sicondu statistiche, l'età à quale i zitelli di e famigghi divorziatu si maritanu sò significativamente maiuronià di quelli di i zitelli da e famiglie ordinariu. Questu hè spiegatu da u desideriu di rimbursà u sensu di una famiglia forte chì ellu era persu d'un criaturu. Ma a prima età hè precisamente u mutivu principalu di u divorziu in quelli zitelli.

Di sicuru, puderete evitari u cunsiquenzi grave di u statu di i zitelli, se ti tentarè micca privà u zitellu di l'attinenza è l'amori è seguitate un certu cunsigli di psiculoghi. Allora, e reguli fundamentali chì aiutanu à u statu psicologicu di i zitelli dopu un divorziu:

  1. Mantene un ambiente cálido in a relazione cù u vostru zitellu.
  2. Se decide un divorziu, u megliu hè una conversazione franca è franca cun u zitellu. Aiu dicu tuttu ciò chì hè, perch'ellu ùn avete accusatu micca di tumbà è di trattamentu inlepticu in u futuru. In questu casu, ùn pò micca sintonice u zitellu contru un di i genitori.
  3. Dà à u zitellu più attente. Piuttostu spessu sottumessu chì l'anu amatu.
  4. Pruvate di riunioni normandi cù u sicondu parente, perchè chì u zitellu ùn avere micca ingerimentu per ellu da a famiglia.
  5. Da quantu sempre per andà cun l'uperu in parchi, musei, cinema è altri divertimentu. Questu avete aiutu à i vostri figlioli micca di pensà à u divorziu è per ùn perchè micca in penseri tristi. Cusì hà da esse rapidamente uttene à u divorziu di i so genitori.
  6. Pruvate micca di cambià i cundizioni di vita chì sò abituati per u zitellu durante un certu tempu. (scola, postu di residenza, amici)
  7. Nun truvà mai a rilazioni in fronte di u zitellu chì ùn hè micca minatu a psique. Hè per quessa chì assai figlioli dopu avè un sensu d'agressione.

Sì adirate à queste règule simplici, pudete aiutà u vostru zitellu assai più faciule per trattà a situazione difficili.