Sì un omu sferitu di parlà

Chì se l'omu sguassatu di parlà? Prima, vogliu stabilisce quale este omu hè per voi: un novu o un fratellu. Ogni varianti di u sviluppu di l'eventi difesi significativamente da l'altru, perchè sì cun noi in modu diversu.

Allora si un omu si spiegà dettu parlà è ellu hè u to fratellu, pudere forsi ùn hè micca avutu u tempu o ellu vole esse solu cun ellu stessu. Agree, perchè ogni un avemu ci hè parechje persone in a vita, quandu ùn vole micca vedà ancu i populi più vicinu. Perchè ùn anu micca offense à u to fratellu è fate prestu cunflittu. Avete in fattu cunnisciutu questa persona tuttu a vita, significa, capisci a so specificità di carattere è strangeness.

Ma s'è ferite un amatariu è ferma per parlerà cun voi, duvete bisogna à avè una manera di cumpensà. Ogni omu sapi chì a ghjente a più cercana dura più forte. Hè per quessa chì ogni offiziu di un parente sarà più amari è displegliu chì solu da una persona familiar. Ricurdà stu sempre è ùn pruvà micca di offentà à quelli chì avete veramente amu u cherish. Ma, volta à u prublema. Allora, siddu l'offisa u fratellu, a più bona manera di rimettivu hè parlendu. Ancu s'ellu ùn riceve u telefunu, vai per ellu è parlà cun ellu per tuttu. Native persons per questa è famiglia, per capiscenu è pardunà. U to fratellu andà à a cunciliativi, ancu s'ellu ci hè ingeratu cun voi. Simply, ci hè persone chì si pervece chì sìammu. Eccu, prima di tuttu, una famiglia. A più chjucu chì u zitellu realizava chì vi rigala solu ciò chì hà successu è disprezza u vostru errore. A ragiunità di a liticazione deve esse bellu putente, perchè e persone ùn anu micca disputa. Hè per quessa, a dumanda di u pirdunu deve esse ancu sincerità è significativa per u to fratellu. In questu casu, serà capaci di capiscenu è pardunà una sfurtuna infirmiata è a vostra rilazioni fubbe megliu novu.

E chì vene per fà si u megliu amicu si firmò a cumunicazione? Hè difficiuli di cunciliari quì chì in u primu casu. Certu, spessu, l'amici sò cum'è i fratelli per noi, ma, però, a famiglia sia offense più, ma pardona ancu più veloce è faciule. True amici scontrani raramenti, ma per boni ragiò boni. Hè per quessa a cunciliazione hè ancu dolore è duru assai. Se vulete cunciliarià cun un amicu, dà u tempu per alluntanassi da a liticate è di calmà. Sì avete parlatu da parlà, dunque qualcosa seriu hè ghjucatu è u zitellu hà avà un mare di emozioni negativi versu voi. Cusì pruvate a tirà tutte è esperene un pocu. Ma, cunvirsu, un hà amicu sapete chì vi sentenu culpèvule è vulete scoloveranu, aspittendu à u tempu puntuale. Ùn mai avè micca ubligatu u prublema senza risolve, chì si svilupperà più cà una volta, è, pocu, seranu aggravati. Hè per quessa, anche ancu in parechji ghjorni o simane ogni cosa pari avà esse sminticatu, pruvate à parlà cù u vostru amicu. A cosa principal hè chì a discussione deve esse constructive, è ùn degenerate in un altru scandalu. Amichi si scontrani raramente, ma cunghjuntenu cù gran difficurtà. Cusì, facenu tutti i sforzi per ottene un risultu pusitivu. Pruvate di trasmette à l'amicu l'essenza di u prublema è i vostri suggerimenti per a so suluzione. Di sicuru, hè luntanu da u fattu chì pudete intreattu in seguente calma. Ma, ancu s'ellu si susciteghja un scandalu, dopu chì tutte e emocioni sò disposti, avete bisognu di a situazione tutta in un canciu constructu. In questu casu, vo spressione tutti i sentimenti, pudete pinsà à e cose è calma solu tuttu. I amici amici cunnuscenu l'altri troppu bè per ùn cumprenderu è micca di pardunà. Pruvate sempre micca di scurdà è rintra à u vostru amicu. Sì ditevete culpèvule, ricanu a culminazione è dumandate u pirdunu. Se a situazione hè cuntruversa - trattà cun elli è ricanuscia i vostri sbagli è a diritta di u vostru avversu. Qualchese cunflittu si esse aghjustatu, se hè direttamente à indirizzà.

Eccu, l'ultima opción hè a situazione quandu un anu amatu ùn vulete micca cumunicà cun voi. Eccu, forsi, u più difesu per andà à a cunciliatori. Un amatu sarà più cercanu è caru à noi. Hè per quessa, quandu si ferma di parlà, puderebbe significà solu dui cose: hà parechje amante è cusì cun l'intente di ridivà o avete offisu accussì chì ùn hè micca vole micca vedà per esse à sente à a persona chì u purtonu dolore. In u primu casu, pudete avè pussutu fà qualcosa. Umiliazione è dumande ùn turnaranu micca l'amore. Ùn serebbe solu in l'ochji di un ghjovanu, è ùn hà micca solu per rispittàle. Ma s'ellu hè chì ghjè chì avete offisu la persona chì li piace à a prufundità di a vostra alma, hè urgente di piglià qualchi misuri chì vi aiutanu à fà paci. Di sicuru, questu hè micca cusì faciule per dì. Ma se sapete ch'ella ella si furria u lignu, avete bisognu di pensà è circà una manera di rimpiazzà.

Prima di tuttu, avete bisognu di pruvate à parlà è discussione a situazione. Fà chì pudete cunvince u zitellu in un tempu chì site di pena per ciò chì hà successu è farà tuttu ciò chì permettenu è impeditu di impedisce di sta succorsu. Pruvate di dìlulu questu esempii quellu chì ponu trasmette à u zitellu tuttu u vostru amori è u rimorsu. Sò sicuru chì si sapi bè bè cumu per capiscenu quantu hè sinceru chì sì, è cusì doloroso hè di voi per offend him. Ma, sicuru, pò ancu esse chì da a prima volta ùn crede micca è ùn pardunà. Allora andavanu à cuntinuà à cuntraddizzioni, ma micca escevuli. Vulete rinvià u so locu, è ùn avete micca cusì per ùn avè vugliutu à vedà tutte. Dunque, daraghju u tempu di enfure è pensanu à e vostre parolle. Ùn invintate constantemente è dumandate u perdonu. Simply, from time to time ricurdate di voi stessu, quantu cumu amate è quantu culpè. Rinfurzà i vostri paroli cù accussioni è da ghjucà, probabbilmente, più prestu o dopu, u zitellu rinuncà, perchè l'amuri ùn anu vitupertu tuttu u dolitu è ​​ferite.

In ogni casu, si un omu hà dettu di cumunicà, un qualchissia in a vostra rilazioni ùn hè micca cusì, qualcunu ch'elli sò. Pensate à quessa, analizà tutti l'avvene è u cumpurtamentu di u ghjovanu, è u vostru. Solu in questu modu, puderà capisce l'esencia di u prublema è fate una decisione chì vi aiutavvi à truvà un modu da stu situatu.