Cumu purtava tacchi senza u dulore


I picciotti sempre paganu per a so bellezza. E sopratuttu chissu fa riferenu à i nostri scarpi: scarpi o sandali cù tacchi sali. Per stà bello, portanu calzoni tene, chì suffriva tuttu u dulore chì anu in i nostri pedi. Dopu à i taccasi, i nostri pierri inchinu è ferite. Qualchi parechji scherzi in i so pedi. Per evitari tutti questi, cunsigliemu ogni crescenu quand'elle tullate i tacchi, rinsegna cù acqua fresca per nurmalizà a circulazioni sangue.

Senza senza tacchi, nisun vestibule ùn hà micca pussutu vincerebbe, aghjunghje i crescita, è in particulari cede a vita à u profeticu chì si meritanu. Tali affari includenu vestiti uffizii, ghjira è cusì. Ma micca tutte e donne pò caminari i so tacchi. Meditazione ùn li cunsegna micca per andà cun elli. Siccomu causanu deformazione di u pede, calli è altre malatie. In reunioni di cummerciale, corsi romantichi, avè un concerti, nisuna donna pò ricusà di i tacchi.

Cusì, cresciammu a preparazione di i vostri pedi prima di metterà i scarpi.

Cumu hè statu dettu prima, per ùn avè bisognu d'incastru è callosi è anch'elli ciuci, avete bisognu à i vostri pezzi cù l'acqua fresca, perchè a circulazione di sangue di i vini bianchi serà normalizatu. Invece ancu per lavavviate puru u tè caliu, è ùn importa micca da esse o verde. Questu avete da aiutà i petti per abbandunà a pelle di u pede è distendu tutte tension. Dopu questu, lavbe beni è appliice a crema. Pudete aduprà una tonificazione o una crema di moisturizing per chì u pede faci una mozza ottima è hè stata preparata in una carica.

E dopu avè turnatu in casa, sguassate i tacchi, in un pocu minuti, fate un maschile di i pedi, ddi. Ma ùn hè micca solu fà. Massassi ancu u pultu tutale, finu à u ghjinochju. Sicondu tutti i sforzi di stresses hè stata accumitata.

Quandu hè cunsigliata per a ciappi di fà una compressa di cubi di ghiaccio è u zucchero di limonu. Ma pudete ancu piglià un bagnu relaxanti, dete un pozzu gocci d'olii essenziali in l'acqua.

Vende ancu in farmacias numerosi creme, chì ancu ponu almenu qualcosa à aiutà cù a carica nantu à e so gemme.