Chì si u zitellu ùn guira u soldi?

Ogni parente, almenu una volta in a vita, incontri quandu u so zitellu pigghia un altru. Allora, chì si u zitellu s'era rouge? Hè strana, ma tutti i genitori rieggiunu a questa situazione quasi ugguali - forti.

A maiò parte di i genitori in sta situazione cumminciaranu à dumandà a questa dumanda: "Perchè chistu successe cù u mo figliolu? ". Allora nasci una cunfusioni, è poi un pannellu: "Chì avarà a pratica di a famiglia è a cima? ". Allora vene u tempu di l'altri dumande è si cuntene à sè stessu: "Sò un maestru invalido! "Or" Castigghianu per capisce tuttu! "Tutti i genitori viaghja una tempesta di emozioni in questa situazione. Ma hè impurtante cumu si i genitori rializzaranu à questa situazione. In generale, hè questu u primu casu di stu casu, o sia solu chì elli s'addunaru di u furore di u so figliolu per a prima volta?

Di sicuru, hè assai mali si un zitellu arrubba u soldi. I cuncetti di "latru", "serate" è "serate" sò negattivi è inapplicabule à i zitelli. Perchè u munnu di u zitellu sanu di fantasìi è u mondu reale per questu hè casi inseparabile. U zitellu ùn si pò micca capisce chì a so azzione hè sbagliata. Inoltre, i genitori trattanu questa situazione nantu à a basa di l'età di u zitellu. Per esempiu, se u zitellu hè sempri pocu è ùn hà micca à cinque anni, u so passu ùn pò micca esse chjamatu steal. Un pocu ùn sanu micca cuncetti cum'è "a mo" cosa o "qualcunu di altru" à tuttu. Da cinque o sei anni, u zitellu pudaremu capisce a pertinenza d'oggetti per quarcunu. Cusì, finu à cinque anni, ùn pò micca cunfreghjunghja o i so brami. Ellu vulete piglià qualcosa è pigliarà questu cosa. Per ellu ùn ci hè micca una cosa cum'è u valore di l'oggetti. Ma l'adulti ùn anu micca attentatu à questu bientu di a situazione è cumincià à panic chì u so zitellu scopri u dirittu. Cia interessante, ùn anu micca scandalizatu si u zitellu pigghanu un chuchi di plastica senza dumanda, è se ne pigghia una cosa valiosa, cumenciani à scold him. Perchè un zitellu, sti cosi ùn sò micca interessanti in tuttu per u so valore. Ellu hà seguitu u so impetu.

In quessi casi, u zitellu solu bisognu à spiegà u patrimoniu persunale. Ùn pudete micca piglià cose personali senza permissione. Inoltre, i genitori ti ricorda di chì parechji zitelli à una piccula età sò egoista. Sò motivati ​​da un desideriu di truvà qualcosa o di piglià ciò chì vulete. I paisani devenu insegni à u zitellu à piglià qualcuna cosa cun l'autorizazione di u patrone.

In modu, ci sò diverse ragiuni perchè i zitelli pigliate u travagliu di qualcunu di l'autore senza permissione.

Videndu un novu ghjugnu interessante, u zitellu spessu sperienze un vulintu ardente per avè questu. Allora, aspittendu una occasione, ellu hà pigliatu in silenziu u ghjocu di casa. U mutivu di questu attu pò esse spiegatu da u fattu chì i zitelli ùn sò micca familiarizati di a divisiona di e cose in "mine", "tu" o "una altra persona". Ùn pudete micca chjamà immediatamente un figliolu un latru. Ellu hè bisognu di spiegà chì hà pigliatu un altru, ma ùn hè micca bè per piglià ghjoculi à l'altri. I so genitori avè da furnisce i so spiegazioni cun un studiu di casu. À u zitellu sanu chì avà rinviatu un altru figliolu chì perde u ghjucatu.

Ci hè quì sottu postu chì un ziddu pigghia un flusu senza permessi per fà un donu à a so mamma. Stu attu hè rirelatu cù a mancanza di capiscitura di u zitellu di u bumbardamentu negattivu di steppa. Iddu vulia fà u so omu nativu. Tuttavia, ùn capisce micca chì ellu fate u male per quessa. Inoltre, u zitellu pò prisentà per ch'ellu "hà truvatu" soldi. Hè bisognu di spiegà chì u termini "trovanu" hè inaplicable in stu casu. U soldi chì hà trova ùn hè micca pertendu per ellu, per ciò chì ùn pò micca mantene. I zitelli di una età ghjuvata spiegà chì "trova" soldi o cose ùn saranu micca a pruprietà di a persone chì l'hà truvatu. Ma in a vita verita, ancu i genitori ùn sò micca sempre fà ciò chì hè bè, scupertu nantu à a strada o in un locu unattended things o soldi. U zitellu imparà di l'esempiu parent. S'ellu vera sempre chì i so genitori piglianu l'affari di l'uffiziu o da i so vicini, invece un altru esempiu ùn hè micca necessariu.

In modu, i picciotti spissu arrubbanu, attentannu l'attinzioni. Cusì scrivevanu l'attinzioni di l'anziani o parenti cum'è u patrone di un oggettu.

A volte un zitellu puderebbe robarete per u sensu chì ellu pare mancàice ciò chì i so amici sò. Per esempiu, avà parechji figlioli anu u soldi per i spejjeż di pocket. Sì i genitori ùn anu micca soldi per esse gastu di u zitellu, prestu oghje più tardu o dopu truvà modi per suddisfà a so preca petite. U zitellu adulte cumincianu a steal conscientemente per acquistà u putere è o cuntrollu. Succece chì un zitellu s'aprepa a vende nantu à quarcunu.

Cumu si cumportanu se u zitellu scopri u soldi? Prima, i genitori deve prima capiscenu i raghji di ciò chì successe. Allora ci vole à pinsà di ciò chì guidanu u zitellu à questu attu. Hè impurtante impurtante per capisce tutte e sfumalli di questu attu. Pudarà attente, chì u zitellu hà purtatu soldi apertamentu o oculpirò. Forsi quellu si vò a cura di sè? Pudete soldi daraghju u putere nantu à l'altri?

Hè impurtante per capisce chì u zitellu senti cusì culpèvule? Dopu avè saputu soldi, i genitori si esprimianu in modu sicrettu, u dirittu deve esse tornatu à u patrone. Chì tutti i membri è l'amare, è a sucità cundanna a robba.

Parenti, dopu à scupreru a robba, devenu esse stritta, ma u zitellu deve esse risata. Hè necessariu suscitarse in un sensu di vergogna. Allora andavanu bisognu di corra l'errore. Dopu avè scupartu una accatta negativa, i genitori devenu esse attuutu è decisione Quandu u zitellu ùn cunnosci a so culpabilita, hè necessariu di cambià l'enfasi à i sentimenti è i sentimenti di i carchi, ancu per i persone chì anu avutu pirdutu soldi o cose. Hè necessariu per aiutà u zitellu per esce da a situazione senza umiliazione. Inoltre, e misure sò deve esse rimettutu o rimborsu u danu. Ùn hè cunsigliatu per ameneminà un zitellu cù una pulizzia si elle ùn fessi u ricunnosce a so culpabilita. Hè impussibile di manifestazione di agressione, una amminazzata evidenza chjama u zitellu in un mutandine. Ùn pudete micca chjamà un figliolu insulte è un ladru. Fate una conversazione confidenciale cun ellu, è micca un prucessu. Ùn parlate micca u vostru zitellu in u publicu. Se i genitori cumincianu cumportanu male, u zitellu ùn si cunfidu micca. Ricurdativi, steole pò esse diventate una demarche infantile contra i disturbi familiale è i sbagli in l'upbringing.