Cumu regulà u regnu di u ghjornu

Sì avete insosmi, ùn pò pudè dormiri cum'è prima, s'arrizzate tardi in a matina, sughjurnà solu à u travagliu è di studià, vi vede a pinzari cumu per cambià u regnu di u ghjornu. Questu pò esse fatta se seguite certu sequenzi. U vostru corpu prumove a transizione à u regnu nurmale, per a salute hè megliu per avè un ghjornu normalizatu, questu hè u retirementu prematuru è a prima ripresa.

Cumu cambià à u modalità normale di u ghjornu?

Prima, amparate à sughjurnà davanti. Andate à ottu ose ghjorni prima di l'ascultatu necessariu è pruvate à durà. Ancu s'ellu si ghjustu à pensà, u corpu hà cambiatu à un sughjornu di l'annu. Una ora prima di l'illuminazione, creanu una atmosfera in a stanza chì porta un sognu, apaganu a TV è l'informatica, sguassate i purità, vutalli a stanza. Prima di vultà à u lettu, avete bisognu à alcuni chì in a camara era un bughjone di velu assuluta, nantu à u corpu du travagliu è vi sarà pronto sunnà dulce.

Prima, suscendu 30 minuti prima di u solitu in a mattina. Perchè parechji ghjorni avete vulutu dorme durmiu u ghjornu, hè megliu affruntà. In a settimana intende esse starreghjammente senza un incursu di alarme durante una ora prima, è à a notte vi cuntentà dorme è sughjornu boni. Prima di vultà à u lettu, ùn avete bisognu di overeat, hà malu acimentà a figura, u corpu cù a gastru energia di processà l'alimentu. U sensu di famu puderà pruvucarà prima, invece di lavurà à u lettu.

Oghje cammina in l'aria fresca per esse adurda rapidamente. Fighjulanu u corpu cù l'attività fìsica necessaria, sopratuttu si avete un postu sedentariu. Saturate tessuti cù l'ossigenu è migliurà a circulazioni di sangue, creanu calori in excrescenza è energia, dà un sensu piacevule di fatigue. Ùn pò mancu ghjurazzu una bicicletta o corse, solu camminate dui kilomitri. A cena averebbe esse disposti trè ore prima di valla, ci hè un alimentu di a proteina, per u so processatu chì u corpu spende assai energia.

Schedule

Hè necessariu di scriviri e cose chì ci vole à fà in un ghjornu. Arrange in l'ordine in quale devenu esse realizatu. Questa distribuzione di u tempu anu aumentà l'effettu di e so attività. Avete avutu u tempu di fà tuttu ciò chì avete bisognu à fà in u ghjornu è ùn ne stava micca tardi.

Di grande impurtanza hè l'alternazione di carichi fisichi cù cunduti mentali. Per aduttallu aderenti à u regnu, i persone chì sò impiegati à u travagliu intellettuale vole à attentu à i movimenti. Pò esse un kind of sport, un simplicitore, un passatu prima di andà in lu lettu. Solu bisognu di attribuisce u tempu per l'eserciziu, allura serà più faciule simplificà.

Sona di natura

Ogni sapiulu chì hè faciule assai durmisu duranti a caccia. Ma ùn hè micca solu pioggia chì afecta una persona. Sta regula hè stata vera per discosu nantu à quale sordi di a natura sò stati registrati. Eccu i vucali di i catamarani nantu à a spiaggia, u chirpenu di un nightingale in un piaghjaru, u sonu di una junintu o boscu, sona di u mari, fiumi, cascate è tempesta, ponu accumighjà per esse rilassatu è rilassante. Avete bisognu di acquistà unu di sti discu è di turnate annantu prima di andà in lettu.

A manera cumplitiva hè u regnu di u ghjornu, quandu sente chì sì stanu chjavi di energia è forza, fighjate in forza è di dorme.