Rèttimu è di miseria: a lotta per a primatissima

Sembra chì u tempu passava quandu, ùn importa ciò chì hà da pruvà, avemu statu ancu ricunnisciute in l'altre paese per denti è i scarpi. Avemu ancu avè marchi globale, l'ultime recensioni, silicone frescu, ma anu spuntatu.

Avemu persu ghjustu da l'aura di a poverità cun u difettu di difettu. Perchè l'avemu usatu è si mostra in u nostru cumpurtamentu. In a ricchezza è a pobreza: a lotta per a primurità hà i so vantamenti è cunfrunti.

Hè a ghjente di a setta "ùn crede micca in un boxeriu liberu" in un supermarchu chì sospettate qualcosa di bruttu trucu. Hè megliu per avanà di a vechja, mandate à i zitelli per rivolvi in ​​tutti l'uffizii di u bigliettu, in casu di forza majeure. Ella usa l'entrata VIP à u ski telepizza in ski resorts, in quale pudemu custruisce una cola più longu di l'usu, micca VIP-ovskoy. Hè participatu à u sviluppu di i piani strategici strategichi per aghjunghje i chjassi di ghassi nantu à a spiaggia in un hotel di cinque stelle cù a stallazione di centini di notte, un risu à sei ghjornu in a mattina - per scatteracciate è bagnati.


Se ùn ci hè micca caghjà , avete bisogna crià, è per palluzzà per u campionu. Eppuru, ùn cridemu micca chì à tuttu bè. E veramente, postu ci hè digià impurtante. I ricchi sò u lussu di sperienze, è avemu una psiculugia di a miseria.

Parechji di noi sò cundutti nantu à scantazioni suviè. Rèttimu è di poveria: a lotta per a primurità permette à ognuna di noi per sente u nostru sustegnu psicologicu. Quandu finiscinu, ùn sarà micca liberatu, pruibitu, micca attribuita, ridotta o anullata. Ùn ci anu micca stivelli, liessi, camargues è ghjoculi di Natale. Se continuu vivendu cù sta psiculugia, bench'è chì pare pare ch'è sò abbastanza, ma ùn credi micca in ellu. Hè per quessa chì ùn hè micca abbastanza chì tutti cridanu chì ùn ci hè micca abbastanza. Un cerculu viciosu, chì tutte tutti i stessi principianu cù noi. A ricchezze ùn hè micca più ca l'altru, ma quandu hè abbastanza per sè stessu. Ancu quandu ci hè ricchezza, a poverezza interna ùn permetti micca di relaxà.


Solu i poviri scantati sò pronti à priva di u so benessiri, è avè bisognu di prova di a so "poveri micca a poverità". A cima di u lussu è di a ricchezza hè l'ultimu per entra in u pianu, quandu u vostru nome hè stata annunziatu sette volte in cinque linguagem, è vi cunfrontu in u salonu di l'affari, scuriatu solu chì a classia ecunòmica hè in cuda, è micca micca tutti i passageri avete vistu cumu intrecciatu, pusò u saccu cun logos è hà sguassatu gradualmenti in a sedia. Avemu da esce di u pianu longu prima chì a rampa hà arrivatu è galoppu in u busu per piglià una strada strategica in a so porte. E questu piacè - per esse tardi per un cinéma di cinema o per fà u locu d'altru! Se u vostru vostru visa hà abbandunatu, avemu firmatu per andà, quellu chì hà bisognu, un Europa boring, rennitu senza una lotta, quandu qualchissia turista pò piglià è vai?


Rèttimu è di miseria: a lotta per a primacità vene quandu avemu cumincià à pensà: ùn pò micca avè tuttu ciò chì vulete, è benessiri materiale necessariamente accumpagnatu da a miseria spirituale. Cinismu è u materialismu vinni a normalitati, ma ùn simu micca sempre u pragmatismu equilibratu in Germania, quandu ùn hè micca un piccatu di vultà à a tenda ùn m'hè piacevuli rigali di Natale. Cù a generosità miridiunali, ùn anu micca veramente: no, no, è aghjustemu un capu dopu un banquet luxu.

Un egoisticu pocu livanti, cinti cinisme, orgogliu inutu è ambizioni raghjonifichi sunnu tutti i signi di a pobrezia mentale. A volte ci hè disfrazitu cum'è spirituality, avemu ottinutu finanziarii pulitici, ma vulemu cun mèdici, custruiscenu e chiese, ma economizze nantu à a furmazione. Probabilmente, pensemu chì Diu è u guvernu sò rispunsevuli di a distribuzione, è avà sicondu solu certamenti.


A psicoluggìa di a ricchezza è a poveria: a lotta per a primacità, anche di i più ricchi, si manifesta in u timore di l'avvene, l'astruitu di l'altri, un tentativu à qualsiasi kostu per a priservà l'accumulate è à sguassà una cosa di l'altri. Scantu di pèrdite ricchezza falò bena accidenti. Scantu di missing l'ultima treni, chì ùn pò micca esse abbandunatu, ùn esiste micca altri, è questu ùn hè micca cunnisciutu cumu hà cullatu à sti partijiet. A vita di un prublema hè un debitu chì hè sicuru d'esse dumandatu, perchè si hè un sustegnu tempuritariu robatu da a vita, perchè ùn ci hè micca abbastanza. I pobri pratiche psicologichi ùn capinu micca chì u principiu di "quì è ora" ùn significa micca chì avete bisognu à cunsumà tuttu quì è quì.
Ogni vota , cum'è in l'ultimu, questu hè un principale psicologicu, è micca un fisiologicu. Avete bisognu à ottene a satisfazione maximale à u livellu mentale. Chì piacè di un caru caru, sè vo vulete pensà à tuttu u tempu, cumu si prune l'altri in a strada? Satisfaction da u mare chì avemu bechimo più ca l'altri, è u nostru capru di pelle hè fattu di una sable sclusiva, ùn dura micca. Eppuru, una sensibilita insana di a puvirtà arraggiata. Fear sparsiu a percepzione di a vita, ùn ùn dà l'oppurtunità di vive in u presente, richiamora u passatu è teme u futuru.


A "Povira" si sorgieghja da u fattu chì si sò furmatu per vive per gattivi, micca valuri. I nostri sònnii, i miri ch'è avemu bisognu. I valori sò tutti questi. Oghje, avemu un tremendu sforzu bisognu di ghjunti scopi chì ùn anu micca bisognu di i nostri valori, è avemu cusì chì ùn avemu micca aghjustatu nunda, avemu demucatu pobbe.

Parechje ciò chì vi parechje normale. Hè u normale per avè prublemi, preoccupa, teme è cummattiri. Ma hè normale - ùn hè micca naturali. Naturlament, ci sò giant ricchi, perchè noi chì viamu. A vita stessa è ricca, è tuttu ciò chì hà per noi hè abbastanza, più importantemente - solu tempu adattu per noi di apprezzà sta ricchezza, sensu, gustu, hè surprised, avvututu è aligria. U sopra sopra u mari hè quant'è un lussu per un milionariu com'è per voi. Questu ùn significheghju micca chì avete bisognu à piglià i diamanti, vende u carru è dà l'armata di moda. Ùn àbbia paura di perde tuttu. Ùn settate per u zitellu, avete bisognu di vive cun sensu d'abbundanza.

Cumu quantu puderete vende l'occasione di vede, sensu, camminare? E quantu hè a vostra capacità d'amore? Un milionu milioni, tuttu di Gazprom, a mità di Google, dui navi di stingi, minimi di diamanti, tutte e ricerchi novi di vestiti è scarpi finu à u 2045? Micca? Cusì ùn sia digià immensamenti riccu.


U sicrettu hè assai simplice : pudemu stabilisce u nostru nivellu di prosperità, ricchezza è di poveria: a lotta per a supranità ùn si passanu micca. Quand'emandemu finisci di stabilisce queste bare per quelli altri pratichi, avemu avè u livellu necessariu di libertà siculogica. Per esse riccu significa viaghjà di i so propri termini, in accordu di e so capacità, è micca di esse in accunsentu cù e limitazione è l'expectazione di l'altri.

Quandu si veramente sò ricchezza, ùn site micca solu materiale è risorse spirituali - avete a fiducia chì pudete creà più. Ùn avete micca scantu chì sera misstu, se ci hè un fiducia in a vita, un sensu di ricuperazione, ci hè a capacità di sparta è dà. A cunsulenza mentalità, a satisfaczione cù ciò chì avete, è quale sì, hè a mità di a strada à a felicità. U restu hè datu solu da l'amore. Per ghjunghje a felicità, avete bisognu di scurdà di a miseria, à l'amori, avete bisognu à esse veramente ricchi. L'amore hè a capacità di dà à l'altri è diventate. Pensu chì sta donna lucuristica venia à mè. Tandu pruvà di sparta a mo ricchizza.