Cumu rigalà à una zitella?

U misteru di a relazione trà un omu è una donna, trà un omu è una zitella, trà e so pratica è a so emozioni. Quantu parolle sò riguardu da a cumplessità di scelta un rigalu di u amanti, ma quantu pocu fà i rapprisintanti di u sessu più forti chì pensanu quantu hè dura per prisentà u regalu sceltu.

Ma ancu l'ughjettu più successu, cù donazione incorrectamente, pò pèrdite tot à l'ultima goffe l'attrazione per una zitella. Hè bellu chì questu patru travaglia è vice versa: se ùn pò micca uttene un rigalu di costu, un affare significativu pò esse un rigalu di luxuriu sèttanu cun una presentazione degna.

Capital Truths.

Malgradu u fattu chì queste rigalu guarantiscenu i reguli anu travagliatu annantu à u pianeta à parechje volte in numerosi testi nantu à i psiculugia, l'etica è l'attelli etiquette, è solu in magazinesi populari, l'omi chì anu persistente d'un animali benestatu cuntenenu a ignorà e cose ovvi. Allora, cumu si fà dedicà un donu à una zitella, per ùn offre micca?

Prima, una disputa dolorosa di tutti i tempi: chì dà. Ùn pudete micca dedu qualcosa chì hè statu presentata à u donu stessu. Ùn sò micca forti cosi chì pò esse assuciati à una picciutta cù i so difetti. Antiperspirant deodorants, crema anti-cellulite, balsà di a pelle, gel di limpi per u pelle di prublema, ungüinu per l'acne, etc. In generale, i cosmichi pè una zitella se dà, da - cum'è un rigalu simbulu simbulu cumandate da una spiegazione chicosa di i motivi di ellu un oghjettu specificu. Hè improbabile chì una zitella a perceive un donu, una etichetta micca furnita in un rolu. I prudutti alcoolichi, accesorii per un fumadoru, appruicamenti chjuchi di i casati, ecc. Tuttu chistu - per a so persona, ùn porta micca intelligenza di e so qualità specialhe, i desideri, i carattarii di caratteristiche. Sta picciutta s'adherisci più di fà.

Siconda, quandu di dà - una quistione assai più impurtante da quelli daveru stessu cunsideranu. U mumentu hè bisognu di sceglite u dirittu, pertinenti, còmpiu per a zitella. Ùn ci hè bisognu à esce à un amatori à 7 o tenicu in a mattina per dà un un bigliettu per l'attrachju teatrali di vaghjime. Idda serà felice si ella hè, in seguente à a sera, stendu nantu à stu manifestazione, pussibule, quellu chì ùn anu micca u primu chevalier chì hà ingeratu à a prima matina. Per fà un rigalu beni, hà bisognu di sceglie un tempu quandu ella stà sola, serà in un bon humor è ùn si distrende da l'attu di dà annantu à i so pensamentu è l'avvinta. U momentu ideali hè o prima chì tutti l'altri partenu da u so regali (se ellu sò anniversaire o altre vacanze in u so onore) o dopu chì ella riceve l'ultimu rigalu di u restu, amici, amici, familiarii.

Cumu, veramente, per dà rigali à a zitella?

A risposta à sta quistione, in fattu, hè limitata à trè requisità: curaggiu, cun fiducia, cù un surrisu. Ma a maiò parte di i carusi ùn sò micca abbastanza. U so surrisu torna una curva pocu, u valore s'apreva nna nudda, quandu l'ochji di l'altri turnanu à ellu, è i so ochji partenu per realizà un'ecosistenzi cuntrollii, scappatu da una cantone di a stanza à a prublema.

In fatti, hè abbastanza per cumprende una simplicità verità, per ùn avè a paura di dà un rigalu à a vostra zitella amata. Qualchese i rilazioni trà ella è i so amanti, ùn importa ciò ch'ella era familiar, è ciò chì succidia entre elli aiutia - ogni ragazza hè a speranza un rigalu da a so scelta. Per ella, ùn hè micca cusì impurtante quale hè esattamente per un rigalu (se nun hè un subjecte offensivu per ella, sicuru), cum'è u fattu da a so dispunibilità. Oghje accede stu donu in anticipu, era cunfunditau cun ellu è assicurò un sorrisu d'aghjunzioni per a so ricumpensione. E i so sentimenti veri di stu donu, ellu sceltu ùn sia micca a fine di u festa. Cusì, è ùn ci hè nunda à nimu chì sia teme. U listessu donu à i rigali punnuli, chì ogni ragghiera spetta in secreti da u so sposu, ma chì a so sorpresa sempre cù sorpresa spettaculari. In ogni casu, averà cuntentu cù u stessu attu di l'attinzioni, è se un rigalu hè sceltu per ella è cù i so pensamentu, certamenti certamenti anu da sentu è certamenti rispundenu cun una attitudine calenta à u rigalu. U so propiu eccitazione in u prucessu di dà un omu solu mette à u so amatu in una situazione stuposa. E se in questu mumentu still demonstrates uncertainty, invece quì tutti l'altri si ponu esse clarificate: ùn ùn passava pocu tempu per ellu un rigalu, ora hà dubbitu u successu.

Ùn pudete micca ammuccià i vostri ochji, dannu u donu di donu un rigalu. A fine, dopu allu, hà dedicatu assai tempu, energia è imaginazione à a so scelta. Cusì ùn hè micca degnu d'apprizzà u risultatu di l'sforzu investitu - i so centesimi centu occhi cristalli? Per parle un discursu cumuni, prima di dà rigali, hè ancu bisognu è chjucu, per ch'ellu senti, tutti i passori circondi è ancu curiusi. Dopu tuttu, preparava sti paroli per ella. Penseu di i so sentimenti per questu quand'ellu hà scrittu u testu, hà sunnatutu di u so sonrisu, quandu ellu cumpostu l'cumplimenti, l'aghju falata quandu fece i pinsamenti in esempi chiaru è cuncisi.

I megliu modi per dà un rigalu à una zitella.

Accuncià numeri cintunarii d'omi chì anu capu à superà e so pede è daverde internu, è amparate cumu trattà e ghjovani pricisamenti in l'stile chì in un sexu fragilità li piace. True, tra di tali rapprisintanti di a forte mità di l'umanità, ci sò casi solu sulicchi. Ma chì impedisce à utilizà a so experientia utili - per esempiu, in a quistione di rigalu per una donna - per voi?

Allora, cumu si chì l'eroi di millenarii di novelli di u romance aghju prisutti à i so numerosi fanati? Prima di tuttu, ùn deveru micca scurdatu chì a ragione per a donazione pò esse no solamente vacanze classico - ghjornu di a donna nternativa, annu novu, anniversariu, anniversariu, etc. Ddi ghjorni a ragazza riceve parechji rigali è ancu in contru i so desideri, u subject, prisentatu à u so amatu, pò ancu esse micca persu in un munzeddu di altre cose truvatu. Chì serà più espectacularu hè un regnu inespettatu, timed à una data cresciata solu à a so rilazioni. Una piccula minaccia in unori di 10 ghjorni da a data di u primu baciu, un souvenir neat, cum'è un ricordiu di u primu luni dopu una longa separazione. Qualchese pò esse diventate una data di iniziale per l'occasione di presentà un donu. E quasi nisuna donna pò contru à stà sorpresa.

U sicondu, per dà rigali inesperu: svegliate u vostru ostatu favuritu in u lettu, tornendu da a tenda durante 20 minuti dopu à u prumessu, è ancu in mezu di a so propria frase di a film chì hè vistatu di più. Ogni momentu da quale a donna ùn cume un donu ùn serà ideale per a so presentazione. Ma senza fanatismu, di sicuru: fate u cuddaru di cuttivate, chjappini l'agulla in l'ochju, fugliale, etc., - per avè un dragone felice, ùn valuta.