Cumu sceglie i vetru

In l'era di l'istampa In u XV sèculu, i vetchju sò stati inventati per a verbosidad, per a mioopia assai dopu à u XVIe seculu. À quellu tempu, i vetru sò distanti da e forme di i cristalli muderni. Ogni annu, anu vistitu d'avvista, l'apparizione è a qualità di lenti cambiò. Una gran varietà issa furnisce l'industria di l'ottica, una varietà di frames aduprate un shock in corta. Spirant à i salotti di l'ottica pò pèrdite in l'abbundanza di frames per fà a scelta bona, bisognu di decisu ciò chì vi riceve punti per. Qualchissia hè cullà i vetru per migliurà l'aghizza visuale, qualcosa seguita da a moda per a bellezza, è quale per u gustu di culore.

Allora, cumu si sceglie u vetru? I punti ponnu enfasi di a vostra parsunalità è ùn importa micca chè vo a sceglie l'oghje, per u travagliu o solu fà fighjà. U marcatu di qualità più impurtante è adattatu per u vostru tipu di faccia. Ogni donna hà e so propiu caratteristiche di l'ochji, u nasu, e cigliu. U marcatu deve esse sceltu bè corremente, più impurtanti, per fucalizza nantu à i tempii, anu da esse ghjustu da a longu di u ponte di u nasu à l'uce.

Dopu unu unu di i fatturi più impurtanti hè u nostru, ùn hà micca de pressu à u ponte di u nasu. Inutili, mantene i tracce, è a prissioni di u nasu à u ponte nantu à u ponte di u nasu pruvucalla rapidità fatica. Eppuru, sicuru, a parte più basca, quale brunu d'omi di vede, hè l'originalità di u rim performance. Allora vogliu esse u più bellu, elegante è à u listessu tempu hè bellu di vede.

Per ogni tipu di facciata ci hè un certu bastimentu. Per caratteri tondi pruponi una struttura reticulata cù accentuate i linii diretti è hè desideratu chì u quadru parechje culore, è i vetru sò ungiosu foschinu, chjama a rotundità di a faccia. Perchè una faccia ovalata s'assumiglia à qualsiasi frammentu, u principale hè chì hè prupurziunamenti à e parte di a fàccia è ùn si ne vanu nantu à e so celluli.

U modu di Rettore hè megliu aduttatu cù l'occhi, chì cercarà a grande parte, stinendu visualmente a forma di a faccia. A persone nantu à u tipu di quadru hà da decorate i vetru cù un pianu chjusu cù una rotula di pianta liscia à un'angicallu spuntanu a forma. Un nasu enormu pò esse stampatu menu notevuli si porta vetru cù un rimmu grande. Un pezzu perchè serà notuatu se hè marcatu cun un rimmu luminoso. U nasu allungatu pò esse accettatu visualmente da un rimju ligurev à upturned.

Quandu selezziunate u vetru, spiecemu sparte chì ci tocca à scelta micca solu un quadru, ma ancu i lenti per elli. Eccu l'oghgenu d'ophtalmista venga à u salvata, ora in parechji salone l'uffiziu di scuperta apertu. Quì pudete cuntrollà a vostra visione, è scrive nantu à una prescription for glasses, chì pudete dopu acquistà in u listessu salonu. A volta torna una quistione, quale lenti per elettu: plastica o vetru? I vantaghji di i lenti di plastica sò, prima di tuttu, u pesu, e so lenti sò duie volte di più ligne di vetru, perchè e vostre vetru sera duie volte di a luce, chì hè assai più còmode.

Siconda, ci hè menu risicu di ferite i vostri ochji cù fragments, perchè U plasticu ùn hè micca rilluta facilmente. Tercero, u plasticu pò esse facilmente stampatu in parechji culori per dà l'imaghjini. Ma ùn abbanduneghja micca solu u cristal lens, sò ancu e so vantaghji. L'induru refrattivu hè più altu chì u lenti di plastica. Inoltre, a forza di u vitru hè più altu ch'è di u plastica. Questu significa chì lenti di vetru di qualità è bè cumplessu, cù i stiloppi dioptuli, pò esse più fino è fugliale da i pratichi di plastica.

Eppuru, avemu decisu d'avelli per noi, mettevendu in un sonu fugliali, cullò l'appiccicate per i spezii novi è cunfidendu anch'elli cunquistate l'ignurante!

Ksenia Ivanova , particularmente per u situ