Eureus Medici in Cosmetologia

Dapoi u tempu anticu a ghjente usa piantini pi ravidu medicinal. È in i nostri interessi di i tempi in i pianti medicinali ùn hè micca sparitu, è ogni ghjornu crece più è più. I pianti ùn cagiunèghjani effetti avà è agisce nantu à u corpu più prestu. A so utilità hè spiegata da u fattu chì e piante cuntenenu i composti bioquimici naturali è sustanziuli facilmente tolerate da u corpu umanu. Sò stati sò micelighjini, i phytoncides, vitamini, hormone di e pianoforte è altri nutrienti. I belti medicinali à a cosmetologia sò assai populari.

Per i prudutti médicidali, risicenzi, foglie, fiori è frutti di e piante, è ancu scorchite di boscaghji è d'arburi sò usati. A maiò spessu, i pianti sò colti è siccati, ma sò più utuli à forma fresca.

Ùn ci vole micca à cullà i pianti nantu à i pianti ndustriali, à e strade è altri siti contaminati, chì sustanzi sustanciosi ponu accede à e piante, è in u corpu. Comu regula, i pianti sò cullate nantu à una ghjurnata assuluta prima di u pranzu, quandu a rocca s'assiccà. Prima o doppu a fioritura, i fugliali sò colti, i fiori sò in u periodu maiore di fioritura, i frutti sò colti dopu a migliurà chinu, è i risomi sò riuniti in u vaghjimu.

Hè impurtante chì ricurdà chì i culturi mediare ùn deve micca almacenatu durante più di 2 anni, perchè cun una vita più larga, sò i persunità utili sò persu. Per usu cusmeticu ghjucari, decocu, infuzione è tintura di i pianti. Per fà u zucchero, una pianta fresca hè struitu è ​​espresso.

Rizomi secchi è scorci d'arburi sò usati per a preparazione di caldi. Per fà questu, sò strufinati, l'acqua speduta è foglia 20-30 minuti nantu à u caldu. Li neciaru un filtru è filtrà.

Infusions sò caluri è friddi . Per preparà una infuzione calda, a pianta machata hè spesu acqua calenta è permessa di stallà 20-30 minuti, u prugettu hè infughito è filtrata. L'infuzzione in fretazione hè stata cum'è seguita: grind and rub the fresh plant, pour acqua fria, permettenu stand for 6-8 hours, then filter.

Tinturie sò disposti, com'è regula, nantu à l'alcool, postu chì a so vita di stallazione hè più longu. I pianti medicinali pò esse divisu in dui gruppi: l'accussioni generale è lucali. Cunsiderate e piante di u primu gruppu.

Spessu, un malu cundimentu di u capeddu è a pelle hè una cunseguenza di l'disordini di u sistema nervu. Per migliurà a so cundizione, hè cunsigliu per piglià e piante chì anu un effettu calmanti à u corpu: motherwort, valerian.

E prumuna, i flàcitati di a pelle, a perdita di u capeddu pò esse causatu da carenza di l'hormone. Per pudè ricchezza a mancanza di l'hormone sessu femminili, pudete aduprà pignotti di lupu.

L'effettu più forte nantu à a cundizione di a pelle è u capelli hè causatu da i malatii di u viaghju gastrointestinali. Per esempiu, cù stinimentu, i pori crescenu in a pelle, è acquistenu un culore terranu. Per fà questu, hè valenu adopri à un zuccheru di stomacu famu di zappagine crui o patevole. In stu casu, l'utile sò e pezzi di lino, zucchinidae e zucca d'aranciu di buckthorn. Cu u stimpulamentu aiuta à copre è di mari, nantu à a basa di quale a droga Laminarid hè fatta. Gastritis porta à una espansione di i capillari in a peddi di u nasu. Se tenete alta acidezza, pigliate l'infuzione di marshmallow è chamomile, ancu di u zucchero di patata prima, cun infuzzione di pianta ridutta.

Per restaurà a funzioni di u fieru, i piatti cù l'effettu colerèticu sò usati: dente leone, calendula, immortelle, barberry, stigmati di mafia.

Hirculazione di a faccia è di e so gheri cun uperazione improperu di i riti. I corsi chì anu un'urganu diureticu: corzo, purtaru, corti di cavalli, foglie giovani è ciumi d'arbui.

Inoltre, infliarce pò esse per via di malfunzione in u core. Per queste scopu, utilizanu l'arnes, adoni è liri di a vaddi.

I prucessi stagnant in i pulmoni, chì impediscenu a penetrazione di l'ossigenu in tutti i tessuti di u corpu, avè cun fermentazioni è a circulazione di sangue. Per caccià a caratterie, l'infuzzioni sò presciuti da e foglie di mamma è madrastra, anis, pompi e rhizomi d'elecampane.

Erbi in cosmetologia: l' estetici utilizanu fiori di u pannello comu un agentu di ubligatorii da spots d'età è peccatori.

Nettle hè utilizzatu com'è u modu di rinfurzà i capelli. Quandu u capeddu chjappà in u scalp, struisce u zucchinu di l'ortigue. Da a castagna avarà da aiutà à ridette di a scorcia di l'ortu. U decòru coccu di i radichi trattate l'acne, pimule e furmagli. Alcohol tincture of fresh nettles wipe the fat skin.

Siccomu u piantainu hè un effettu antinflamatori è bactericidali, hè utilizzatu per preparà i tonici è l'inguvi per a peddi problematichi è oliu cù l'acne. Per a pelle scalzendu è matura di a faccia, i credi è i mascarati sò fatti di pancetta, perchè avè un effettu tònicu. Cu u cuteddu seccu, dopu lavatu i capiddi, rinsegna cù piume.

A decocuia da a raghjina di a bureaucelle improvesa a cundizione generale di a pelle. Hè ancu utilizzatu per rinfurzà i capelli, esterni è internu. A decocuia da l'arradichera hè adattatu per i capelli di qualchi tipu, hè bonu per aduprà per lavà capelli.

Per a pelle di u face, maschile preparate nantu à basa di u sorrel sò ideali. Li blanchi a pelle, arguminate i punti di pigmentu, battete l'acne è l'acne, stende i pori.

Calendula hè aduprata per l'acne, per rinfurzà i capelli, per a castagna, pè sguassà e coralli.

L'acne, u prublema è a pelle grasosa utilisentanu San Giovanni . In u so basa, sò suluzione alcoòlica è aquosa sò fatti, chì sò aplicati à a faccia. Per a cura di i capelli in u so alctrazioni.

Vitamini suluzidiali ùn pettu in maladiziu l'epidermisa di a pelle. Hè per quessa chì hè impurtante piglià infuzzioni di vitamina, chì, cù u flussu di u sangue, entreranu vitamini à a pelle è e radiche di i capelli.

Ogni matina lavare a faccia cun l'acqua à a temperatura di l'ambienti, di prigurinu o di lubricate cù crema. È à a sera, per mantene bè, hè vale chjamate a to fàccia cun una bagnata è ghjittassi in stu statu per 15-20 minuti.

Inghji à a sera hè ùtule à u massaggio cù savurosu di u vitrughju di u fiambienti. U lattice di cotone ingrandatu in acqua, funnulisce u zuccheru friddu è a faccia hè smarata cù crema o crema agria. Quì sò stati, sti aromaticani mediurani usati in cosmetologia. Enjoy the gifts of nature!