Cumu scrive un cavallu in u scheletru à u passu

I cavalli imprintulanu a persona cù a so bellezza è a gràzia, è artisti ispiramente idei novi. Tuttavia, per scrive un cavaddu in u scheletru passu, ùn deve micca bisognu à un prufessiunale. Hè abbastatu à seguità a struzzione è à acquistà cù e raccolta generale.

Istruzzioni step-passu per scrive un cavallu in u lápiz

Per amparà cumu scrive un cavallu in u lápice, per i zitelli, volte una sola schematica. Pudete sceglie unu di parechje scelte: sceglite un carattere di caricatura, un animali graziace o un cavallu in un saltu. A cosa principal hè chì u prucessu di gràzia di u zitellu hà fattu piacè.

Istruzione 1: manera di scrive un cavallu di cartoon

Sceta un pezzu di poni fune passu in pocu passi. Istruzione per i principianti aiutanu à trattà dinle cusì simplice.
  1. Prima hè bisognu à scrive un lapis con duie figuri: un oval (troncu) è un círculo (capu). U circhiu hà da esse divisu da una vertica verticale in a meza. Una linea liscia mustrarii i dui figuri, cum'è in a foto.
  2. À a testa ti daraghju dui orecchie, cum'è un poni. À u fondu di u cìrculu, pudete cumencià à scrive un fossa.
  3. À ogni latu di a linea vertica, puderete repressà l'ochji, facenu cum'è simétricamente. Da quì sopra pò sculta un chub. Nota à i nostri in u nasu.
  4. Dopu ci hè necessariu di cunnetta una capu è un troncu cun una linea liscia in u lápice perchè a volta è a zingia si ponenu.
  5. U passu prossimu hè di sciccareddu di pane è cuda.
  6. À a fine di u disegnu, bisognu à scrive un cinque è fendu cura nantu à i dati: cumpletu u disignu di l'ochji, palesa i pècure.
  7. Quandu u disegnu hè prestu, deve esse borbone di i linichi auxiliari cù a grimera, è disciugene.
Quante beddu piglia un cavaddu in u scheletru, in a stampa.

Instructions 2: how to draw a beautiful horse

Per scoprurà un cavallu bonu cù u scheletru, ùn hè micca necessariu assistisce à i lumi di scrittori. A aderenza à i prucessi curretti è i razzi cunsiglii, u disegnu serà quasi a un nivellu prufessionale.
  1. Prima, deve marcà u cunfini di u disegnu nantu à a carta di carta. Piuttostu pricisamenti, per anticipà per designà un rectangulu induve hè chjaru per scrive un cavallu.

  2. Avà più vicinu à a righjoni di u rightu di u rectangulu vo avete bisognu di cumincià à scumpittura a cima di u cavallu. Per fà quì, pudete sculaccià un rectangulu cù arnesate ligeramente inturnuali, cum'è in a foto.

  3. Quandu avete bisognu à scrive un lapis di dui ovali, chì sò à un angle relative à l'altri. Questi sò u croup futur è u pettu di u cavallu.

  4. Obitu ubbitii deve esse uniti da un altru ovale in tale manera chì u panicu hè furmatu. Ùn si scurdate micca chì e linii anu bisognu.

  5. U passu prossimu č da u cavallu di cavalli. Ma prima di quandu avete bisognu di spicificà i posti di i so culori. Allora ci vole à cunnettazione di e linii diretti. Hè impurtante chì ricordu chì i ghjinochje di cavalli sò altì abbastanti.

  6. Fighjendu nantu à u sketch cumminatu, pudete sculaccià cunnessione frontiere cù Copti. I cavalli di cavalli sò musculari abbastanza.

  7. Avà hè u tempu di sculaccià i peri trascorsi. In un cavallu, sò più più sviluppati chì i puzzicheghji.
  8. Per piglià u collu di cavallu, hè necessariu di cunnette u capu è l'ovale più vicinu cun dui rotuli in linea. In questu casu, avete ancu osservà e proporzioni. Hè impurtante chì u coddu ùn sali micca ghjustu finu è grossu. Hè bisogna esse putenti, ma in u stessu tempu, cumunicà a gràzia di u cavallu.

  9. Hè u tempu per scrive una faccia di cavallu. Hè impurtante per fà spressiva. Prima hè bisognu à cercà a testa di cavallu cù un lapis, dà a forma di u ghjustu, pigliate un ochju, ucechju, vaghjime mandibula. E linii auxiliarsi è punti di peri pò esse borbuti cù un gommaru.

  10. Chi razza di cavallu senza cuda? Suggeranu avete bisognu di un magnificu, longu è bellu. Siccomu u cavallu in sta figura hè in u muvimentu, a cuda devessu sviluppà in u ventu.

  11. Pudete scumpressà e fureste di l'aiutu in u persone è l'Eraser. Inoltre, aghjunghje l'infurmazioni, discipulà i musculi cavalli in forma di copa. Sò fatti in l'area di i pedi, collu. In questu casu, pudete navigà a foto sottu.

  12. Un'altru elementu impurtante di a stampa hè a trzia d'un cavallu. Comu a cuda, devu vulcà, cum'è l'animali hè in opera.

U disegnu hè casi prestu. Pudete venerà u vostru travagliu o ancu u colpu à u muru!

Istruzione 3: cumu un criaturu cavallu corsu

Pi pigghiari un cavaddu cavuciu cu un lapis, avete bisognu à appruvà cun pacienza è passu per passà per fà l'azzioni deskritti in a struzzioni.
  1. Prima hè bisognu à scrive un troncu di cavallu. Per fà quì, hè bisognu à ripresentà un pezzu nantu à una carta di carta chì vi pare a patata in forma. Cusì, avete bisognu à l'oval ovat, cum'è in a foto.

  2. Quandu u cuntour di u troncu di u cavallu hè prestu, pudete aduprà l'arraggiatu. Hè da turnà esse curvatu. Hè impurtante chì e linii sò lucenti, chì darà più realisimu à u disegnu.

  3. Dopu pigliate un contu di a testa di i cavalli. Tuccucchendu i linii di u collu, vi tocca à un poligonu, cum'è in a photo. A cuntrariu di altri cuntorni, e linii di a testa sò diretta.

  4. Utilizà e linii di u liceu primu, pudete di chartà e so peri di u cavallu. In questa figura, l'animali hè ghjucatu.

  5. À questu stage, bisognu à dettualu a testa di u cavallu. Puderete sculaccià una faccia, piglià una muntagna, aghjunghjendu in u ventu.

  6. A basa di i linii disegnati, hè necessariu di cumpricà e so peri di u cavallu. Ci vole à a musculaire. Inoltre, i pierre trinche di u cavallu sò sempre più sviluppati è putenti chì i pugnani. Questu hè impurtante per ricurdà in u prucessu di disegnu.

  7. Avà hè questu di scurciate a cuda è dà un certu pinzellà nantu à u fondu di u carta, creendu una imitazioni di u grassu chì u cavallu corre.

Video per i principianti: cumu scrive un cavallu in u schelu passu à passu

Dopu avè familiarizatu cù e lezziò di video sottumessu sottu, gràzia di un cavallu passaghju à saltà o esercitu à u galopp serà facilitatu ancu per i principianti.