Tulipu in tulli pappagallo

Un bouquet di colore, cullucatu da u tulipani di culori multi-culore, pò purtà notte culurite à l'internu di a stanza è dà emozioni pusitivi à l'altri. Fà un tulipaghju origami è assai simplice. A tècnica d'origami volumètrica duminante intangible tulipante hè capaci di maestru ancu un zitellu. Se vulete ferà belli fiori di carta, u nostru articulu serà interessanti per voi. Aduprà a classificazione maestria cù e ritratti scalò è un diagram di cumu fà un tulipaghju origami.

I materiali necessarii:

Impurtante: per creà una fioritura, hè megliu di scelta di chjappa più densi, chì durante u prucessu plegaganti ùn micca spustà in u spaziu di a linea di doblegu.

Cumu fà un tulipu da u paper - a struzzione urentale

Per fà una bella simmuloria di fiori cù petali graziosa espresiva, i dobleghe sò duverà esse realizatu strettu à e cose di e cose, per elli è clarificate. Scheme.

U prucessu di creà una fioritura di primavera cumpone parechje staddi:

  1. A billetta di quadrada per u fiore florale curbilite in diagonali per chì queste pare com'è un triglaghju plegatu diagonali. Avemu duvemu spetta a pratica di travagliu è eseguisce a stessa operazione cù i rincerti opposti. In u risultatu, uttene un quadru cun dilicatu in a forma di u segnu "X".

  2. Cogliu a pratica di a mezza è u sveltu cù una cima alta in a cima.

  3. Situati à i dui banchini di a piramide, i dileggini lonzitudine sò cunnessi à u centru, perchè un triangulu cun "borse" si forma in eternu.

  4. I cantoni di i dui fianchi sò intrezziati, strufinendu à u cima di a piramide. In u risultatu, avemu avè a travagliu in forma di un diamante, chì hà un paginu in u mezzu. Sì avete vistu vicinu, vedemu trè trianguli intramettati.

  5. In a travagliata di diamantea, doblega u cantonu right à u left, turnò è repite e manipulazioni.


  6. Avemu cumincià à u cantonu ghjocu, facenu per suluzione un pocu più paese da a linea centrale di u fold. Dumbèmula à u cantu drittu è aghja à a manca. U listessu prugramma hè realizatu à l'altru cantu di u diamante.

  7. U fogghiu hè casi listessu. Ci ponuta, solu sustegnu, per i vertici, hà cullassatu in l'altri, per turnà a figura.

  8. À a basa di u fiore facenu un pezzu per mezu di u quale si puderebbe sopr'à u caprettu. In u brocculu in bocca aperta i petali, afficciassi. In l'apertura di a basa di fiori, passanu u tubu.


Un tulipaghju di carta cù i vostri mani sò pronto. Comu pudete vede, u prucessu di creà una bella floritura volumitrica hè assai simplice. U u risultatu sarà assai tempu per voi è à l'altri à fà.