Signora Turgenevskaya: vita persunale di Karina Razumovskaya

A Karina Razumovskaya voli esse in u cinema, cum'è in vita, una giovane di donna, di ghjucà prima, ma ella tocca à eterna lyrical. Un angelo blondu cù l'occhi bianchi hè soprattuttu supiratu in melogrammi in tearful toccu, toccu spuntanu nantu à i fille di l'anima di l'uniformi fridhe è anemocenti. Chì ci pudemu dì di e donne chì sapiammu perfetta per leghjite tuttu ciò chì hè scrittu in l'ochji espressioni di l'artista. À belle bellezza cusì bellu è sincera, cum'è Karina Razumovskaya, a vita persunale hè abituale. Hè cusì cusì, o hè l'attrìlla di San Pétersbourg, una salute pè e regule?

Biografia di Karina Razumovskaya

Infanzia: Da u pilotu à l'attrice

Karina nascìu ntô marzu 1983 in a famiglia d 'un marinore è una donna di casa. Da a zitiddina prima, un gran sunninnaru è risu era distinatu da u so apughjatu. Tanti parenti è avuti, chì anu una longa stonda cù a ragazza, capìanu chì cù questa apparenza Karine hè una strada diretta versu l'attrici. È se stu prospettu hà assai scantu per i genitori, avà l'avutra - un gran fanàticu di u cinematograficu u biancu è biancu - hà sognu in elli. E a ragazza soeva di sfruttalli - volia esse un pilotu, un pirotore, un marinore - ma à a stessa volta hà divutu vittendu i pelle antichi cù a so avutra è hà hà copiatu u jocu d'eroine. A picciuttedda ragazza era incredibile artighjanu: hà staggeva sceni, danced beautifully and constantly sang. Passione per u cantastu è l'attore francese Alain Delon hà fattu un rolu fatalu à a vita di Razumovskaya. Karina cunnisciutu da u corpu u repertoriu di u gruppu "Cinema" è "Nautilus Pompilius" è ùn hà vacilà à cantà ancu in locu pùblicu. E cuminciò cantastichi cun such aplomb chì i passageri s'hè firmatu. Una volta à u metro di Mosca, Karina Razumovskaya, anche a stile stretta di a so mamma, hè in cantu à canterà a canzone di Butusov "Alain Delon ùn ci micca di cologne ...". Una voce sonora hè intesa da unu di l'assistenti di a film "Frenu in u Celu" è invitò una bella ragazza per a attu in un rolu episodicu chì predeterminò a so sorte. Foto di u filmu è l'elefante rosa, compru per u prima tarifu, Razumovskaya mantene guardatu finu à quì.

Chiddu chi cia, Karina Andolenko, di sguardi spargugliati? Shock! Eccu ccà

I sònni veramenti, ma micca in Karina ...

Dopu a graduazione da a scola, Karina ingressu in l'Acadèmia di Arti di teatrali in u so Petersburgu nativu, è in u 2004, l'unu di quistione sana, accede in u troupe di u Teatro dramàticu Grand dramatice di Tovstedogò sottu a direzzione di Kirill Lavrov. L'idee di Razumovskaya nantu à u teatru, cum'è un mondu di cunti, sprimpeni in un lampu nantu à i "pratiche". Ma l'attrenda cuntinuau e intricate intricate è vincìu l'amuri di i culleghi. A fragilità esterna è a tendernità parranu ingannuli, in l'attrestra hè una ghjuvata di un soldatu stante tinnu. U core internu attene l'attrice Razumovskaya per 12 anni di ghjucà in a tappa in u palcuscenicu, è in pause per attru in u filmu.

Vita particulare di Karina Razumovskaya

Tradimentu di u so maritu

In l'accademia teatrali Karina Razumovskaya scontra Artem Karasev, è dopu à 4 anni s'hè maritatu. A matrimoniu secondu u customu: una bella sposa in un vestitivu biancu, una bona e bona famiglia, i zitelli felice, i piani cunghjunati - cusì cusì, è micca altrimenti. Ma i sogni di a Signora Turgenev rapprisintavanu nantu à a "famiglia amici". Ùn ci hè nessuna amici, è più tardi, resultò chì ùn ci era micca una famiglia. Ci era una intensa cuncurrenza è l'invidiosa invezza di u maritu. Artem Karasev ùn pudia cuncilià cun questu modu rapidamenti è, più importantemente, a carriera di a so sposa s'hè sviluppata bè è dopu à 6 anni fughjenu. Isozzi Cracked Karina Razumovskaya truverà una tradenza è vai in capu à a testa cun u travagliu. U so core cresce cù un castellu sicuru.

Karina Razumovskaya è Artem Karasev. Wedding

Foto di e casu di Karina Razumovskaya è Artem Karasev

A scappata di a virità nantu à a vita persunale di a principale Julia Menshova. Eccu ccà

Karina Razumovskaya è Vladimir Vdovichenkov: felicità familiale simplica

Megafone in cullaburazione cù l'instigazioni creativa Istintu creò una mini-filmi tocca "Boxer" chì ùn puderebbe sparisce micca parolle per esse cercati à quelli chì amate à veru. Karina Razumovskaya è Vladimir Vdovichenkov hà ghjucatu una sposa matrimonuelata aspittendu un zitellu. A sposa pregonosa chjamà u so amicu maritu per sparte i so sentimenti: dìssenu cumu chì u so bumbardariu contru novu. Da e parolle di u papa, chì i ragazzi adultu ùn si cumpurtavanu micca di questu modu è prumettenu di vultà prima oghje, u zitellu calmessi.

Vladimir Vdovichenkov annantu à i publicità

A ricetta per una felicità famigliale simplice hè cunnisciuta da Karina Razumovskaya aspittendu. Ma Turgenev, di i primi ghjovani chì sò vivuti in u nostru tempu, hè difficiule di scuntrà un omu cun i so amuri cum'è elli è i valori di a famiglia è e relazioni frivoli ùn sò micca per elli. Ùn hè faciule assai faciule, ma hè assai piacevule per un omu di circà i chjavi di u corpu di a donna, quandu l'hà incubatu frà i pani caru è i prudutti chic o in patotti. L'attrizzu Razumovskaya ùn avissi mai pinsatu di amparà e chjavi di u core. À una giovane bedda assai bella, ma micca di moda, sò oculeti in a so anima misteriosa.

Vita particulare di Karina Razumovskaya

E Christina crede chì un destinazione di u ghjornu farà urariu per ella di scuntallu u so omu. Ellu admirarà a so passatempi di moda (costura, broddu cù una croce, triccherà), cumprà a so passioni per a cucina è vole vulerà a felicità famigliale simplice: cù i zitelli, i piani generali è di cunversazione, hè stata entusiasca finu à a matina. Intantu, in a vita persunale di Karina Razumovskaya, ci hè una pazma. Ma vogliu cridutu chì a calma hè un passione di una tempesta. E ora l'ultimi preparati per a riunione principale in a vita di una bella donna chì andaranu, u destinu, cum'è a solitu, seranu urdinatu per azzione.

À questu misteru in a vita persunale di Maxim Averin, nimu hà cunnisciutu finu à pocu tempu. Eccu ccà