Salute di Crochet

I faldi di focu sò cunziddi assai cunfortu è à a listessa moda di u vestitariu. Per quessa, assai donne anu vulsutu à amparà à fà di punta di fascia, perchè a tela di ghjustizia hè una excelente opportunità per realizà i so propri boschi e cumminzioni di diversi muderni. Hè ancu una grande opportunità per turnu crochet in un hobby più priziosu.

Falda Crocheted

Di sicuru, crocheting a skirt hè più difficiule di triccherà. Ma puru questu, sò questi faldi chì pò esse facilmente cumparati cù u travagliu attuale di l'arti di disignu. Eccu, elettu un disignu solu ùn hà micca cunfini - vi pudete attaccà a fetta, o piattu, o da pezzi (circles, quadri, triangoli è ricchi) o cunei. Sì crochet ùn hè micca un mudellu di spiaggia di fascia, ùn eseguite micca di u forcu. Ci hè parechje scelte per fasciali di uciami è ogni ghjornu hè in moda è eleganti in u so modu.

E règule per fà femminile fettogliati

Prima, u filatu deve esse elasticu è stretchè beni. In tece aduprà aduprate u algodju torci (iris). Per via, viscose, acrilite o mohair se ricumandenu per dilute un filu finu (u listessu irisu finu). In modu, e picciotti miniatura ùn deve di cutiddà una falda cù filamenti enormi, nisun casu cù un mudellu di relief.

Siconda, a talla di l'larghezza di u tela bianca ùn deve esse più maiò di a grossa di u filu da 6-12 centimetri. Questu hè duvuta à u fattu chì a fascia hè stata bisognu. Cù un canzanu assai strettu, cum'è regula, tutte e difetti di a figura si ponu signalatu, a quale avemu vulete ammuccià.

È finarmenti, in terzu, ghjuvatu hè urdinatu di principià da u cinturione in un cercolu. Per u calculu correctu di u numaru di loops, hè necessariu d'attaccà un mudellu speciale di 20 loops. Puderete sguillà da ellu a misura è calculate u numeru desitati di loops, adattatu per u vostru volumen. Hè necessariu piglià à cuntà u fattu chì u mohair, l'acrilite è a viscose stince visibile durante u prucessu di calzini è lavatu. U stissu scrittu nantu à lacework.

Patculdi di puntelli di siluette di varietà sfarenti

A salute più cumuni è simplicità hè cunsiderata cum'è una falda recta. U mudellu di sta faglia ùn hè micca à tuttu complicatu. Questa fascia hè assai faciule à inizià a puntata da avanti è micca da u cinturione. Avemu bisognu di tipu u nùmeru dirittu di cicli chì avarà parechje u bolumu di i nostri cadenti è anchinu a larghezza da a fila di u filu à a largità chì hè necessariu. Dopu quessa, facemu a ghjustu è cumincià a puntata a distanza da i malignuri à a cintura, è, se ne necessariu, falesite i loidi.

Cunnette una falda flared avemu principiatu cù un patronu di un trapeziu. Puntata una skirtata da cima à fondu. In prima, a puntata in a forma di una falda recta, è cusì anch'ellu à cresce u numeru di cicli. À u mumentu di a crescita di u ciclu, avemu da esse sicura chì ùn sò micca voce in queste locu. S'è decisu di puntà in u patru di "elasticu", avissimu duverà cresce u numeru di cicli par a larghezza di i bande di gomma. In altri palori, si avemu avutu una benda elastica equal à 1X1, avemu da andà à 2X1, dopu 2X2, è cusì.

Cù un rapportu specificu, pudete aghjunse loops ùn solu per l'annunziu stessu, ma ancu trà elli. Quandu sceglie a seconda opzione, avemu acquistatu una faldella cù cunei.

A fascia asimmetrica hè a più faciule per ottene aduprà una verticali di u web. À quellu fine, selezziunate una culonna è da ellu in ogni uccasu in 4-6 ringleghji incù i culleghji. In fine, avemu un racimentu di a fasgone. Per creà parechje più corsi, facemu a stissa in diverse posti.

A fascia di patch "gode" hè chjucu o flared hè qualunque manera per cumincià cun un intensu incrementu in u numeru di cicli.

Se tu avete adupratu assai cun un cuddaru di napkin stuccatu cù un ganciu, pudete facilmente trasferisce stu mudellu à a fiorta, facennu perciami. Hè bisognu di nutà a diferenza, chì ghjè u principiu di puntata cù a circunferenza cintura. Allora accumpèvule a flare di u soli.

È, finarmenti, unu di i più cumplicati in a spirale hè una falda spirale. Ma in u prucessu di tela ùn hè micca cusì complicata. Hè abbastanza per trasladari unu cue (o una colonna aghjunata) in una manera naturali in fila. In a parti più bassa, largada, deve esse elettu un patronu, in quale ci sò assai nanzi.