Cume a mostra a zitella chì vulete esse u sposu?

Videndu i primi passi chì i ghjovani o donne facenu quandu crea una rilazioni, si pò toccu. Dopu tuttu, avemu statu uguali. Incerta parolle, visu timido, noteus divertenti è absurdi, cuncorsi prefuridi è bracciati - cusì dolce è toccu tuttu hè.

Ma cumu si ricurdativi quantu esercitu hà fattu per alcuni a riunione chjamata, o un numaru di telèfonu. E ancu s'ellu facia u travagliu, dopu ci era una crescita questa agonizzioni è eccitazione excessiva.

Ma a prima spirantà ùn hè micca sempre successu, chì spessu pruvucarà i zitelli chì sò stallati. A psicoluggìa muderna hà fattu un gran passu in studià u sviluppu di relazioni, cumpresa a prima. Ci hè parechje tecniche, tecniche è sicreti chì i giovani sò a più fàciule per fà u primu passu, per attentate l'attinzioni per elli, cumu per stabilisce u cuntattu cù u sessu oppostu.

Di solitu i situazione più stressanti sò stati esperimenti da i carusi, perchè, sicondu l'usu cumunitariu, circà l'attinzioni di a donna di u so core, micca u turnover. Ma cumu pò esse fattu? Cume a dimustrà a zitella chì vulete esse u mo nuvice, è ùn fate micca bellu?

Chì voi di una zitella

Ci hè parechji cunsiglii per un principiante donjuan, aghjuntanu.

U numaru di u Councilu 1.

Per indicà a zitella chì vo vulete esse cun ella, primu duverà prestu l'attention to yourself. Oghji pensanu chì per appruducirle hè bisognu à esse cute, romantica è à volte glamoru. Ma per qualchì motu, ognidisce di u amicu di i donne per "male facci". Fate micca è micca diventate una donna di u cori per a vita, ma l'sperienza di cumunicazione cù un pruduttore in l'ànima vole per piglià tutti. Ogni annuali di stu tipu pigghianu i so cumpurte uninhibited, un certu insolence, impudence, expressione diretta di i desideri. Ricurdativi chì una donna à qualsiasi età di natura, cacciatore è ùn deve micca bisognu di una vittime, chì si straccià è hà preseltu per utilizà. À u tempu, esisti una riassimensionazione di i valori di vita, ma inizialmente una donna, cum'è un omu, deve esse cunquistata. Sì, è vi cuntentate di ricunnosce cum'è un vincitore, perchè dalle parechji fanali, scelta.

Per quessa, se i criazzioni di funziunamentu è permettenu per a re encarnazione - attu. Quandu vi vede l'interesse di caccia in l'ochji di u vostru sceltu.

U numaru di u Councilu 2.

Ricurdativi chì a parsunalità di a chjina ùn hè micca diretta, è a risposta hè "sì, nè, probabilmente" - invece una regula ca una salute. Allura insegene à leghje trà e linii è agisce. Di solitu in relazioni di cumportamentu cumu a donna prova di mantene una parte di intrigue è dunque à l'omu u dirittu di sceglie è a libertazione di l'accion. Sò persistente, ma ùn avete abbandunatu, e cose cum'è quandu sò dumandati. Sì truvate a forza per avvicinà è intitallu nantu à una data, andate per andà à a fine, senza firmà dopu à un terribili "nè, ùn puderebbe micca." In questa frasa, l'enfasi hè più nantu à "probabbilmente" ca nta "non". Ùn aghju daveru scupriri a raghja, è dà parechji argumenti in favori di caminariate cun voi. I ragiuni ponu esse più banali: sapete u puntu da u più ghjacciu o ghiaccio, u liberatu di una nova filmea, u desideriu di parlà micca di qualcosa impurtante, o l'fattu chì l'affari hè tutte parechje, è chì vulete chì questa a ghjurnata era cun voi. Pudete dumandà aiutu senza u remore, prestu cura, per esempiu, à u so gustu bona nantu à a robba, di a musica, di u pelle, di a fantasia quandu aghjunghjendu i rigali, mostrà a zitedda ciò chì vi tenite in ella. I donne sò assai piacevule per aiutà e persone. È nunda vi permettemu, dopu una compra riprende, "lavate" una cosa nova per una tazza di tè in u vostru cafe favorito.

U numaru di u Councilu 3.

Certe volte ùn pò micca avè avutu una zitella. Spessu, prima di andà in una cita tantu longa, è voi è a donna di u core si cambienu parechji associe, è ancu quì ci sò i sposi. Ma per questu tempu, mentri la picciotta per qualchissia ùn hè micca dispunibule, pruvate micca di creà un rolu per ellu stessu, per quale a rilazioni hè più piace cum'è una razza sportiva. U numaru di picciotti sottu a "tick", supira ogni notzione di a norma. Tali omi sò spessu preoccupati è atraversu e donne. Hè allentante, u fattu chì, per andà in u scontru, a zitella capisce claramente ciò chì pò esse finisce, è chì dumani nè nimu a chjamarà. Ma tutte ciò chì passa, è preparanu dilixente. E attrae una tale oppurtunità di almenu pruvà cum'è hè, dumandà dumane vai insulte è moltu. Inoltre, quelli l'omi ùn inspira micca fiducia, è i vostri impulsi sensuale ùn saranu micca ridotti à intennzioni serii, ma solu com'è modu di guadagnà.

Tip # 4.

Se a cosa più persone hè detta, ùn significheghju micca chì avete bisognu à rilassate. Avete avà avà più di una reune, ma ùn finisce cum'è vulete. Di solitu parechji parenti cumincianu à scuntrà dopu l'offerta ufficiale, tutte e parolle sustenenu u primu bacio. Per quessa, a più bona manera di vede a zitella chì voi sia u so novu hè stu gestu piacevule. Hè abbastanza chì aspittà d'aspittà un certu momentu, quandu sarete tete-a-tete. U signali principali chì a zitella ùn hè micca impurtante u so cumpurtamentu. Di solitu in tali situazioni ùn si sò micca ghjallati di scappu à l'intrada, accumincianu a ringraziari di a sera, mentri, fate li sparanu i so ochji, accumincianu a murmurià qualcosa cum'è "Allora andarè ..." o "Oghje aghju aspetta per a mo mamma". " chjamarà è cusì. Se avete notte - acte. Un tali momentu ùn pò esse spoiled, è tuttu se decide nantu à ellu stessu, senza parolle supraniose.

Tip # 5.

Dopu tuttu hè digià statu dicisu, è pudete orgogliu chjamate un coppiu, ùn cambienu u vostru cursu, ùn si alluntananu da a responsabilità di a relazione, ancu s'ellu tuttu hè micca cum'è imaginate. Ùn impedisce micca di vende una picciotta. L'opinione più erronia di l'omi hè chì quand'elli accunsenu à una relazione, ùn andaraghju micca in nudda parte. Cambiamentu di cumpurtamentu di u cumpurtamentu, pò causà un sensu di indifferenza è malincipente. È in stu modu, a cuntinuazione di e relazioni è di parlà ùn sò micca esse. Perchè, se una zitella hè veramente bonu, apprezzate i momenti quandu site nzinu, cura i sentimenti, è ricevete solu piacè di a relazione.