Guerra di i Nutcrackers: Evgeni Plushenko è Ilya Averbukh pòtanu novi studii in Moscou

Un annu dopu, Yana Rudkovskaya informava à a so Instagram chì u furmènu di ghiaccio chì cù a participazione di Evgeni Plushenko seria u Cascanue. U prughjettu hè digià listinu prestu è cumincià à u 23 di dicembre in l'"Olimpichi".

Rudkovskaia ùn occupanu e so cumpetenze organizzativu: per parechji mesi, ha statu una prumuzione cumprenda di l'avvenimentu vinile. In i Instagrams di Yana Rudkovskaya è Evgeni Plushenko, l'ultime nutizie nantu à l'avvene futuru veni regula. A coppia hà ancu attraversu un figliolu ghjovanu, chì pareva nantu à e pagine di a reta di a suciale in u costume di i Cascanue, facenu delight è affettu di numerosi abbunati.

Tuttavia, cum'è turnatu, i Muscovite è i clientni di a capitale ùn vedanu micca unu, ma duie "Nutcrackers" à a fini di Dicembre. E tutti - nantu à u ghjacciu!

Ilya Averbukh prumove a so propiu "Cascanue" cù Alexei Yagudin, Tatiana Totmyanina è Adeline Sotnikova

Pocu dopu u "Cascanino" Yevgeny Plushenko in Mosca, i televidenti puderanu visità u "Cascanillo" di Ilya Averbukh. U 28 di manifestazione si ferà in u Palazzu di Ghjira di u VTB.

In a pruduzzione di Averbukh, parechji stili di rotazione di livellu participonu da una volta: Alexei Yagudin, Tatyana Totmianina, Adeline Sotnikova, Maxim Marinin.

U coreore chjamatu benestatu ùn hà micca urdinatu una grande campaña di publicità per u so novu prughjettu, perchè parechje fanatici di l'ice show "The Nutcracker" Averbukh serà una sorpresa di l'annu novu. Ilya Averbukh hà longu stata fatta in staging performances on ice. Grazie à u so talentu, l'audience anu vistu esicuzzioni di ghiacciutu cum'è "12 mesi", "Kid and Carlson", "Musicisti di Bremen", "Mama", "Carmen". Dapoi u 2006, Averbukh hè u furasteru è u produtore di l'Edizioni di Ghjudicà, chì hè successu annu annantu à u Primu Canale. Induditoriamente, quelli chì seguinu à seguità l'attività di Ilya Averbukh è Yana Rudkovskaya capiscenu chì i dui "Cascanini" diventeranu a verità a cuncorsu di i dui gruppi. In a primavera di questu annu, i media ani da discussione "una strana coincidentalia". Pensemu chì u "Nutcracker" Plushenko fù cunnisciutu à principiu di Ghjennaghju, è u "Cascanillo" Averbukh - in April.

Ilya hà chjamatu sta coincidenza una concurrenza, mentri Yana Rudkovskaya hè sicura chì Averbukh hà decisu definitu di piglià u stessu tema. Chì veni da a battaglia di i dui "Cascanini", serà pussibule insceblà prestu. Una cosa hè ovvia - l'intrigue hè successu ...