Cumu esse avitu per l'omi?

Tutti i femini in ogni sughjettu di u sposu cù un prìncipi. È in un certu puntu dumandonu: cumu si deveru per l'omi? Ma ùn deveremu micca scurdatu di questa lege di l'alchimia: l'oru pò solu ottene d'oru. E in a vita hè questu, questu quì, per annunzià u prìncipe, avete bisognu à esse a princesa stessa. U veru fugliale mira in u spechju prima di sorte da a casa. Ma micca di verificà "Hà a tinta sparghje? Sò i labbra composti corremente? "A zitella ochji in u specchiu per esse cose cun tuttu, cum'è l'omi miranu. È si li piaci à sè stessu, amarà per quella chì hè veramente, quandu, quandu parechji figlioli soffrenu d'un picculu amore per elli. In cunsiquenza, anu fatta fat, perde u pesu, facenu surgeries di plastica è "piercing" piercings nantu à i so corpi. È ùn avè micca osservatu ciò chì passa in elli. U stu statu di mente ùn aghjunghjene micca bellezza.

Sulu a zitella deve esse capiscenu chì a casa di campagna è a "600 Mercure" ùn significa micca chì avete un veru prìncipe. Più probabbilmenti, risicate a diventà vittma di l'ingannimentu, postu chì hè impussibile, senza avè parechje riccu, per vende cusì riccu in 25 anni. Sì, quandu sò 40 anni, hà a so propiu firmatu o una professione persunale - ellu hè propriu tuttu stu pruprietariu. Ma ùn scurdate micca chì in a scienza, u matrimoniu cù una diffarenza età trà i cagiuni maiori di 12 anni hè problematicu in a maiò parte di casi.

U primu u modu più simpaticu per verificà se sè bè adattate à l'altri per a vita di famiglia hè u ballu! S'è vo senti còmico, questu hè questu u vostru omu, chì vi faraghju guiaru à a vita. A so destreza è a cura di parlà di responsabilità, un desideriu di aiutà è prutegge.

U passu prossimu hè per acquistà cù a mamma di u vostru sceltu. Truverete à quale chjaru di manutenzione chì ghjè abituatu, annantu à i so abbitanti individuali. Ricurdativi, un sensibulitate esternu à a vostra mamma vi mostrarà chì u vostru prubacimentu di casu à voi!
À l'età di 30 anni, hè più faciule di truvà un coppiu à u travagliu. Hè assai successu è a novella, quandu i dui parenti sò uggu in pusizioni. Ci sò parechji esempi. Hè improbabile chì u sicritariu hà da guadagnà u cori di u capu. In reghjuntu, i dui manecier i probabili anu pussutu felicità in a so vita cunglinda.

Cusì, chì deve ricordate di esse chjappè per l'omi:
- una princesa autentica sempre debe ricurdà chì u prìncipi ùn ùn cuddisce una ropa preziosa è a face pinzata brillantement.
- ùn hè bisognu di preparà un casale dopu a prima intimità; prima avete bisognu di scummigghiari a so intesi.