Cumu si tratta di legma fatica?

Ogni sapiutu chì hè megliu per prevene a malatìa cà à trattà dopu. A fatigue hè u primu sinjalu di varicesi, in più di fatigue, pruvucarà assai malatizza in l'estremità inferjuri, chì pò causà varie l'estensione di i pierati è edema. Per quessa, i pesa necessaria per vede un centru miridiunali. Parechje sapere ciò chì e "pierdicidi" sò. È eccu cumprinzìbbili, perchè ogni ghjornu, i piti portanu una carrega enorme, ùn anu micca ghjorni fora. Fatigue di Legami
Diversi mezi naziunali aiutanu à quì. 15 g di lignu seranu nantu à un litru di acqua fogera. Insistemu una ora, finu à chì l'acqua hè 22 gradi. Allora in questu caldu ci arrimbà i nostri pedi durante 15 minuti.

Pruvate una altra ricetta, 10 grammi di fiori di manufatti brewed in un litru di acqua fogara è fogghjenu sta mischju, è aghjunghjenu un pocu di sali è tenite e tene in questu caldu per 20 minuti.

Oghje chì e donne utilizanu bagnu di mare. Scappiamu un pianu calda in u bacinu è fate un pezzu di sal di tassa o sal marina. Questa prucedura passarà dece minuti. Dopu u bagnu pudemu fracìglienu cù i pierdie. Sì bisognu di prumessa in u casu, è ùn ci hè nimu à u tempu, strufinisce i ghjambi fatta cù l'alcoolate. Appena a fatica passà.

Ricordi folkiali per a fatigue in i pierlie
A casa, venendu da u travagliu, rimettite i scarpi, pusonu chiatori còmeri è cocilu 2 pelvis. In una pruduce l'acqua calda, in un altru bacinu, aghjustemu un pocu acqua fresca. Invece, avemu bassa i peri prima in una pelvis, dopu in l'altru. In acqua calda, avemu a mantu nostri pedi più longa, in l'acqua fresca seremu per 20 sondi.

Se ci sò uni pochi forze, avemu a preparazione di i banni, i rinfriscà a fatigue di i gattivi

Bagno di Camomile
Per 1 litru di acqua fogera, pigghjeghja 1 table. una cucchiaio di camomile, mischjà è aghjunghja nantu à un focu lento. Dopu à deci minuti, avemu a piglià è aghjustà finu à chì u caldu sciu. Pudete dilute u calore cù l'acqua calda in una ratio 1: 1, aghjunghje un pezzu di salinu è lasciate per quessi 15 minuti.

Bath with salt of sea
Pour in un bacinu di 3 litri di acqua calenta, aghjunghje 3 cucchi di sal marina. Impariscenu in fine è per 20 minuti avemu i zucchini i peri in a pelvis.

Bath with linseid
Per un litru di acqua fogera, fate 2 tasse di pezza di linu, mettite, fate nantu à a tazza cun una tapa è permettenu di stà per 1 ora. Allora l'infuzione hè filtrata, diluta cù acqua calenta è avemu i bassu i pedi in u bagnu durante 10 minuti.

Quandu u travagliu hà fatica in i so ghjente, si puscia à pusà per davanti à un sularu diffesu, è lampate i so pedi nantu à ellu. In questu locu, ci seguimu 15 minuti.

Da a fatigue, un canuscimentu di cuntrastu sarà salvatu. Facemu una forti pressioni di l'acqua, dopu à massà i pede per 10 minuti, senza debilitava l'acqua, accende à u fretu è fate ancu, ma u tempu si riduce à 15 seconde. Doppu la buona, aghjustemu e pusau i nostri petti in modu chì sò à u nivellu nantu à u capu. In 20 minuti avemu sentu un sù surge di forza, ci sarà ligerezza in i so ghjorni è a fatigue passanu. Lubricate e so pene cun l'oliu, l'oliu d'aliva hè adattatu per questa propria, o pigghianu l'oliu di geranium, l'oliu d'albitanu, l'oliu lavanda, quelli olii anu un effettu calmanti.

In u tempu libru reduce i nostri pedi in l'acqua cun una decocu d'infusione, per esempiu, da nettle o mint o cù u sali di mare. Se u decucchju d'arricerca resultante hè glucè, pudete utilizà un cube di ghiaccio per u massaggio, questu quì sustituverà a canna di cuntrastu.

I exercici sò capaci di mantene e peri in un tonu è ridite u pesu à i peri à u ghjornu di u ghjornu.
Fighjendu ogni ghjornu, queste serceranu, pudete assicurà a prevenzione di malati incongruvuli di e articuli è i gammi. Tali raccordji ti risparmià da e persone caldi. Ma queste prucessu sò effittiva cù l'appiicazione rigulari. Cundite à i vostri pedi è i piacè fate più più freti.