Maschi per a fàccia in casa da una banana

In l'articulu "Mascarati per a fàccia in casa da una banana" vi cunsiglià ciò chì pò esse fatta maschera da una banana. In a pasta di banane, ci hè a vitamina C, chì vi aiutà à trattà cun infizzioni è di friddi di l'invierno, sta vitamina hè un antioxidante, impedisce l'aspettu di i tulliculi antichi è rallente u processu di anziane. A vitamina B hè un rimediu indispensibile per l'acne, i capelli furunu, l'insomnia è l'stress. Carotene prutege u corpu da i malatie cardiovascular è di u cancer, ma dinò i rallenti di u prucessu di l'anzianu. In bananas, ci hè ancu una vitamina E, hè rispunsevule d'un bon humor, chì a furia supplia è dolce, prduce a vita di i celi. I bananas sò un antidipressore inniculu. In u corpu umanu, chì manghja a polpa dulce di banane, a sustanzzioni di a serotonina hè furmata, hè ancu chjamata l'hormone di a felicità. Sì manghjate i banane à ogni ghjornu, aiutavà à trattà cù irritabilità è anguish.

Sè à avè manghjatu dui banane à u ghjornu, pudete diventà intelligente, attivu fisicu, disperse da a fatigue accumulata, da u dolore muscular è di a debule. Allora a to pelle ùn cessarà di caccia, i sacchetti sottu i ochji sparghjeranu, ci saranu un appetite sdu. Cum'è scientificu noruognu anu truvatu, siddu vi mancianu banni ogni ghjornu, ùn avete bisognu di vìviri medicini per rinfurzà a pressione.

E quelli chì vulianu trattà cù l'excaranza di pesu, ùn avete bisognu à fuglià nantu à i banane. Calorie in una banana ùn sò micca menu cà una patata. Hè megliu utilizà banane com'è cosmichi di casa, ma micca cum'è postu di bonu.

Nourishing mask of banana
1. Trasfurmà cù u banana di u medio. Aghjunghje 2 tablespooni di latte crudo è 1 culletta di u melatu, avemu da piglià un mezcladoru. A massaria resultanti hè imposta per 15 minuti in a fàccia, sminutata cù un untuatu di cuttuni, prse stimulantemente in acqua calidez. In casu di rigulari usu di una maschera, pudete migliurà a cution, foglie finchule finissimo.

2. Trasfurmà a polpa ½ banana madura. Agghicà a ghjuvagghula di uovo, chì hè razratem cun una cucharadita d'oliu d'oliva (qualsiasi oliu vegetale) o cun 1 cuisson di mantega di patata. Tutti misciuti è messi nantu à a vostra riti. Dopu à 15 minuti, lavenu cù l'acqua calda.

Stretching mixture for skin grease
Pigliate 1 spoonu di pasta di banana, aghjunghje 1 biancu d'ova, 1 cullenette di zucchero di limonu. Avemu da piglià a mixta in u mezcladoru è aduprà à a faccia. Dopu à 15 minuti, lavenu cù l'acqua fresca. In u risultatu di l'usu di sta mascara, a pelle facialu serà blanchissimu.

Toning mask
Iuccarina ½ pulpa di banana, cunfida cù una slicita d'aranciu senza pichjoli è senza una buccia. U mistu resultanti hè appiicatu à a faccia durante 15 minuti, da esse sbulitatu cù un sbattulu di cuttuni, poi lavora a vista cù l'acqua furiosa à a temperatura di l'ambienti. Se a pelle di a fàccia hè moltu sensibilita, hè megliu ùn mancà sta mascara.

Mascara per a peddi normale
A mezza polpa di u banana hè strufinata da 2 cullizzioni di crema agria, pudete aduprà u cuddie o kefir, è mette nantu à a vostra face. Dopu à 15 minuti, lavenu cù l'acqua fresca. Se a pelle hè secca, aghjunghje l'uvaghja purcidda à a mascara.

Mascara per a pelle seca di a faccia
1. Grate a mezza banana scorcia. Aggiungi 1 cullenada di u oliu di riso o qualsiasi oliu vegetale, 1 inutta. A farina di granu deve esse pigliata da tene per piglià un gruel gruel. Per 15 minuti, mette nantu à a vostra riti, poi paniate cù l'acqua calda.

2. Una cuppa sopra a polpa di banana cututa, cunfittata da un qualchì zanca di zucchero di limonu, una cullizzioni di l'oliu d'oliva, cù una cullizzioni di nutiziosa. Tuttu u meccanu è pusau nantu à a to fàccia. Dopu à 15 minuti, lavenu cù l'acqua calda.

Masculina Hidratanti
Grate 1/2 cullenella di a banana scorcia, aghjunghje 2 cullizzioni di latti. Tuttu u mischinu è applica durante 15 minuti in a fàccia, sguassate quandu u so masque cun un swab humedeviatu cù u latti in caliu. Cù a pelle assai seca, utilizate crema grassi in viaghju di u latti.

Ammisa di banana cun u fiamenzo
Grate a banana cun un furmeru. Una culloca di sta massa si mischia cù 2 cullizzioni di iogurtu, è cù una cullizzioni di meli, aghjunghje a densità di a farina di farinace. Questa mutazione serà appiicata à a faccia, dopu à 15 minuti, lavare a mascara cun acqua cale.

Whitening mask per a pelle grasosa
Fate ½ banana è fate cun una cuppa sopra di zucca di limonu. Questa mutazione durante 15 minuti serà appiicata à a faccia, da pudemu lavà cun l'acqua fresca. In casu di rigulari usu di sta mascara, a pelle face hè chjaramente arriccata, u lettuce greasy is removed, i pori di a faccia si limite.

Mascara per a pelle oleosa
½ banana finamente ghiacciata nantu à un grossneru è cunglite cù un pocu di gocci di vitamina A, cun 1 cucharadita di u meli è 1 settimana di zucchero di limonu. Tuttu u bonu mischjà è mette nantu à a vostra riti. Dopu à 15 minuti, rinfriscà u tamponu di cuttuni, pre-umidità in una decocuzione fridda di calendula o sage, poi lavora a to face cun l'acqua fresca.

Maschi di kiwi è banana
Mascara Nourishing
Scartate 1 fruttu di u kiwi midi è a mità banana, stirate a massa bien. Per rinfurzà l'effettu sucietà, aghjunghje 2 cullizzioni di iogurtu naturali. Limpire a faccia è applicà una mascara. Dopu à 15 minuti, lavenu cù l'acqua calda. Limpate a faccia cun lozione.

Prima di applicà a mascara, pruveremu a pelle per a sensibiliità. Pogeremu u zuccherinu da u kiwi detrás da u lóbulu di e lettone è lasciarà seccu. Se a coghja ùn ponu rossi, ùn ci sò sensations desagradanti, u kiwi hè adattatu è tuttu hè bella.

Banana Cosmetics
Maschi da banane sò adattati per ogni pelle. Spessu una banana hè cumprata in diversi cosmichi. E a più maschera, chì hè culuratu in casa, hè megliu da qualsiasi maghjina.

Mascara per a pelusa seca per a hidratazione è smarigliate a pelle
Pigliate una banana fina, mettite cù una cullizzioni di crema, per esse acquistatu una massa homogeneia. Emu putemu nantu à 20 minuti in a fàccia, da pudemu lavandemu cù l'acqua calda. Cumplandenu un cursu di 20 màsculi, ogni ghjornu o ogni ghjornu.

Banana - mascara d'oghje sarà a prutezza di a pelle è affruntà cù petite arruganti
Preparate a mistura cun 1 colti spina di crema agria, anguilla è una banana. Puscia nantu à a faccia di faccia per 15 minuti, è lavarla cù l'acqua calda. Facemu masks 2 o 3 volte à settimana.

Masque per blanchizamentu
Questa mascara eliminò u latru greasy, limite i pori, blanqueghja a pelle. Pigliate una cullizzioni di zucchero di limonu, scompa a banana matura di u mediu in a gruel, è impone sta mascara per 20 minuti in a fàccia.

Nourishing mask of bananas
1. Improveu a cutioni, liscia e so arruganti. Bracci ancu a banana, aghjunghje 1 spoonfu di u meli, 2 cullizzioni di crema, riparticemu ssa misura cù un mezcladoru. Facemu a crema in u pilu di u collu, u collu, in a fàccia è lasciate durante 20 o 30 minuti. Elimine a mascara cun una servita di cuscieti muri.

2. Pigliate a polpa di u banana, mettite cù a prutea batteuse, aghjunghje un pochè per un oliu vegetale o l'oliu di ule, o zucchero di un limonu. U mistu resultanti hè appiicatu à a faccia. Questa mascara darà una stile sana è fresca à a pelle, sguassà traccia di fatigue. Una maschera di banana aiutà à fà unepochi picculi inutilevuli o peccatori, pò esse usatu prima di una risposta responsa.

Piuma di capeddu di u mele è di a banana
A mascara hè perfetta per i capelli dopu à un perm è per capelli secchi. Banana capisce u capeddu, u melellu brine brillatu, u germu di granu hè riccu in vitamini A è E.
Pigliate 2 cullenade di frutto di granu, 50 grammi di meli, 1 banana. Imbulighjate tutti l'ingredienti è aduprate 20 minuti per purtà nìvule è di puliti.

Una mascara utta si pò fà esse da 2 frutti - banana è aranciu.
Pigliate ½ banana maturo, rutti cù una furcedda. Limemu di un pezzu d'aranciu in i filamenti bianchi è aghjunghje à u cugallu di banana. Stir, applica nantu à a pelle face per 15 o 20 minuti. Lavoru a mascara cun acqua minerale. Sì a pelle hè assai sensibilita, in seguita sta mascara hè megliu micca di utilizà.

Face mascaras basati in banana
Per a pelle grasosa
Fate a furchetta cù a mità banana, aghjunghje una cullizzioni di u meli è a cullizedda di u zùcchulu di limonu, pour a capsula di vitamina A à questu, è aplica a mascara in a to fàccia durante 20 minuti. A machja refresca a pelle di a faccia, purifica i pori. L'acqua più bella di mela fuma, ma hè megliu per lavà a scorcia d'arbe di sage, calendula, da pudemu aduprà una crema nutritiva.

Mascara per a pelle oleosa
Stretta i pori è fegate a faccia. Emu mischjoghja a polpa di una banana è una cullizzioni di zucchero di limonu. Scorredemu cusì una mezchea cù una faccia è lasciate durante 20 minuti. Lavarla cù acqua caleta o una decocção di camomile o sage.

Mascara per a pelle oleosa
Elimina luce brillantinu, estreitece i pori. Fate una banana mezclita cù una proteina chingljata. Lubricate questa freta di mischju, lasciate a mascara per 20 minuti. Allora, lavarla cù acqua cale, o una decocção di camomile o sage.

Maschera nutiziosa per a pelle seca
Pigliate a mità di u banana, 2 cullen di tiempi di u oliu d'oliu, 1 settimonata di farina, 1 ghjegata. Banana razomnem. Imbulighjate a farina cù u oliu di rossu è u guccini. In a massa rimuta, aghjunghje a banana machata. Mesturà a misura durante 15 minuti in faccia, poi lavate a mascara cun acqua cale.

Mascara per a pelle normal è secca
Pigliate una cullizzioni di u meli di liquid è a polpa di banana, cunglite. Pozzu nantu à a stesa di sta mezua è sia di 20 minuti. Allora, lavarla cù acqua calde.

Mascara per a pelle seca
Sguassà a pelle è l'alimenti benamatu. Fate una banana mezclita cun una cucharadita di crema è scrubate di sta faccia di mischju. Apply on face per 15 o 20 minuti. Lisce cù u latte cutteriu o l'acqua calda.

Mascara per a pelle seca è devastanti
Elimine i coghju finu. Mix 1 colti spina di crema agria, 1 focu, 1 banana. Facemu questu masque in faccia durante 15 minuti. Lavute cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti.

Mascara per a peddi normale
1. Benamatu fora di u banana è l'aghjunghje cù 2 cullen di tefia di u kefiru. Scorredemu cusì una mischju cù una faccia è lasciate da 10 o 15 minuti. Lave cù l'acqua calda.

2. Culpisce u banana è aghjunghje cù iogurt o kefir, applica di 10 o 15 minuti in fàccia, lavenu cù l'acqua calda. Irrigate a face cun acqua minerale di carbonate, micca micca asciugà a to fàccia, aspetta quandu hè seccu è seccu.

Mascara Nourishing
Sullivate a faccia da i surdici e mettite a caghutatura. Preparate una mistura di 2 cuppuluti di ogni nutritiva crema è una banana. Puderemu spende un mezcladoru è facemu questu questu nantu à u collu è a faccia per trenta minuti. Elimine a mascara cun una servita di cuscieti muri. Maschi facenu cursos, 2 o 3 masks per a settimana, u cursu hè 20 maschi.

Banana bath
Pigliemu 1 kilogramma di massa di banana, fretto cù 2 cullizzioni di oliu d'oliu, dissolute in acqua. Dopu d'una recarga, a pelle hè prestitu è ​​lasciatu, cum'è un zitellu.

Mascara invernale
Nurighjanti maskare di banane in l'invernu hè bonu per a peddi. A pulpa di u banana hè un crescente naturali, è l'altu cuntenutu di a vitamina A, serà assai impurtante per a caccia predica à irritazione
Pigliate ¼ banana, raspomnem è aghjunghje ½ de nutiziosa crema, 3 zuppi di oliu d'oliva è 3 zuppi di limonu. Tutti i ingredienti sò mischuli è appiicati à a pelle durante 15 minuti.

Questa ricetta vi pò esse livata di flabbità di a pelle, di siccà è di arruganti
- Avemu usatu un banana è mette nantu a faccia per 20 minuti. Dopu à 20 minuti, lavamu l'acqua calda è dopu cù l'acqua fredda. Hè megliu fà questi prucessi ogni ghjornu, o ogni ghjornu oltre, tutta dipende di a cundizione di a vostra pelle. Dopu 20 maschi Buden a vede u cunsultatu, i turemichi scorri.

- Ripetiscenu una banana fina, aghjunghje 1 spoonfu di fèce è 30 grammi di crema. Emu mezclita tuttu à u statu di crema agria. Avemu da applicà e parolle cù una crema nutritiva è applicà una strata fina in a fàccia. Quandu u masked s'apprimerassi, appliice 2 stemma, sopratuttu nantu à i lochi induve si stanu ncapu. Coperta a faccia cù gasa è tenite a mascara per 40 minuti, da quì cun u cuttimentu di cuttuni sottumessi cù l'acqua, stighjà a so mascara. Aghju u maschju ogni altru ghjornu. Dopu à 10 màsculi, a prucedimentu hè stituutu per 1 o 2 mesi, pudete ripite a prucedura.

- Fighjemu a polpa di una banana, fate un pepino nantu à un grossu fedele, mischjà tuttu, aghjunghje 2 cuppi d'oliu d'oliu. Avà nantu à a to fàccia, aspittà una meza ora, è lavieva cù l'acqua fredda.

Maschi da una banana omettate a deficientia di trace elements è vitamini, rinfrisa u peddi è u tonu. I bananas sò ricchi di fòsfori, magnesiu, sodiu, potasio. I bananas sò adattati per ogni tipu di pelle. E pudete fà banana più in maschere cù ingredienti sfarenti chì sò parti di a mascara, pudete priparate pè a pelle grasosa, secca, mistica, a peddi normale. I bananas sò nanzu prezzu. È sò dunqua un remorsu maravigliu per i mascarelli face. Per questu fiancu, i bananas maturi sò adattati. È per piglià una massa homogeneia, carne u banana cun una forchetta.

Avà sapemu cumu fà maskere faciale in casa da una banana. I maschi ponu esse usati si avete bisognu à mette a persona à davanti à un avvene rispunsevule, prima di andà in una visita. Ma doppu un sguardu a faccia serarà più ghjovira è restu.