Beautiful legs and bodies

Tutti i donne desideranu d'avè pussibuli peri bè è caduti! Ma ogni un s'aprì da fà fà bè. Sì i vostri caduti sò furtezzi, ùn sò micca aversà! Dopu tuttu, sè vo vulete, pudete metteanu. Ma per queste avete bisognu di assai pacienza è sforzu. Piglia assai tempu per quattru kilogrammi chì ùn avete bisognu à vultà in i vostri ciri. Per fà questu, avete bisognu di cumincià un stilunatu attivu, l'eserciziu è altri esercii fisichi chì vi aiutanu da questu.

Eincidenti, per fà i so ghjare belle.

1. U primu exercitu hè simplici. Acepta a posicione principiu. Per fà questu, avete bisognu à aghjustà, perchè i vostri ditte tocanu in u pavimentu. Allora andavanu à salvà forte, è suscitarà e so mani nantu à a testa. Fà stu sercitu per 10 minuti.

2. Per avè pussibuli peri bè, avete bisognu di rializà stu sercitu nantu à una basa di ogni ghjornu. Per fà questu, avete bisognu à fà stalle nantu à a parte di u corpu à u spinu di a càttra è ponu a vostra manu lacava. Forse, fate u pede, pùa facite u listessu cù u pede. Repetite stu sercutu 15 volte cù ogni ghjornu.

3. Hè bisognu à menti nantu à i vostri stine, i peri di diritti, è e mani à pusà e mani. Cundite sò rinfriscati, è mudaranu cum'è s'ellu viaghjanu in bicicletta. Fate stu tentativu per 10 minuti, cresce u crescente di u tempo.

4. Acepta a posizione di casa. Per fà questu, avete bisognu à pusà per quessa chì una perna hè sporta, è l'altra hè prima, ma i ghjinochji sò manteni in u stessu livellu. Sì hè difficiule per voi, pugno in tuttu. Avete bisognu perchjenu annantu à u to pianu. Fai stu sforzu cù ogni ghjornu à cinque minuti.

5. Si sente nantu à u pianu, rinviate a spalle, posanu e mani in i vostri ciri. In seguitu, avete esse stretchate i vostri pedi, è tombuleghja una perna è pede di u to pede, fendu l'altra pierna di 30 cm. À questu puntu, cunte à 25 è pudete liberà e so gemme. Fai un esercitu cù ogni ghjornu.

6. Per fà esse exercitu, avete bisognu à raghjunghjendu à u pianofru, rizzle u to spressione, sguassate e so spalle è pressu a manu fermu à u corpu. Impressate i vostri zicchini à l'altri cù tutti i vostri putere, perchè i musculi nantu à i cosce cun forza. Ma à u stessu tempu, pudete fraschate cù u vostru corpu. Conti à 15 è pudete rilassate. Esse eseriti sò realizati ancu in a matina è à a sera, è da tandu i bè immubiliate sò furniti per voi.

7. Avete pusatu nantu à una sedia, è in u stessu tempu ti bisognu di portà i vostri cattivi, perchè avete da pruvà torna diffusinge e so gemme, ma ùn si putevi disturà e to cattivi in ​​u stessu tempu. Repetite stu saggiu - 20 volte.

8. Pendiate nantu à u to dorsu, è fate un co pilatu sottu a testa. E rignalli duvulebbenu fugliate, è i vostri pedi vole restà in contru à u muru, mani mentre stende longu u vostru corpu. Cù tutti i vostri putere, stende i musculi di i gattivi è i cosci, mentre chì intende nantu à u pianu cù e vostre mani. À questu puntu, bisognu di risaltà a pelvis è contà à 10.

9. Prisentanu contru u muru, mentre allarga a testa è a volta, mentre chì pressu a to manu contr'à u muru. I piedi deve stallà 25 cm da u muru, ligeramente apicultore. Fasce un ghjinochju, è susciteghja u to legu. Ma ùn avete bisognu à riaghjà a pane finu à a fine. Tandu deve dettene per 10 sondi, da turnà à a pusizione prelata. Repetite stu sercitu cù ogni giacca 15 volte.

10 Fate i ghjinochje nantu à e cuscini, mentri face à u muru. Ricordu a vostra volta, sguassate i so bracce è si sparghje nantu à l'anch'elli di e so spalle, presse à u muru cù e mani, è pianu pianu pianu pianu una cadenza à u buttock pianu. Allora andavanu bisognu di piglià e quattri à u partitu è ​​tornanu à a so pusizioni antica. Fate stu successu 15 volte cù ogni ghjornu. E vutti elastichi e bè cunte sò necessarii per voi. Dunque, dite dunque massimu di u tempu libru à esercitazioni tali.

11. Per fà l'esercitu, avete bisognu à pusà nantu à u pavone, mentre chì intendezza una perna in u ghjinochju è tiranta per sè stessu. Allora fìdianu u ghjinochju, pianu pianu, mentre chì tirava una gamma alta. Repetite stu sercitu cù ogni giacca 15 volte.

12. Pigliate stu pusizianu: avete bisognu à mettela nantu à a manca, in u pianoforte è di cugliera nantu à u codice. I peri anu da esse ghjustu, a manu ghjustu vole sempre in u pianu, in fronte di i vostri maletti, poi diminuì. Fà stu sceccu assai pianu, ùn caccia micca i currículum. Repetite 15 quì ghjornu nantu à ogni parte.

13 Si sò nantu à u pavone, à u listessu tempu per sparghje e so perte più largu, per allunt. Pettite e vostre mani davanti à voi nantu à u pianu. Aghjustate i musculi di e cosce cù tutti i vostri putere è fà a prupietà di u pettu. Ùn esercite per più di 10 minuti.