Cumu insignà à un zitellu per dorme siparatamenti

Durà, sughjurnà, i ritimi di mette ogni zitellu ind'è individualmente. Tuttu depende di l'età, a personalità, u caratteru è u temperamentu di u zitellu, a situazione in a famiglia, a salute di u zitellu è l'estilu di parentela.


Tanti zitelli à i 3 anni di età necessitanu assai affari medici, si calmonu quandu sentinu u calore di u corpu di a mamma, respira. Dunque, quiddi figlioli deve esse esse studiatu per dorme nè cchiu vecinu di 3 anni, questu quì, da l'età chì u zitellu hè furmatu di l'auturependenza.

U stilu di a crescente in a famiglia tamantu à l'altri riti di u so sughjornu. Per esempiu, quandu a mamma insiste chì u zitellu deve esse durassi solu, ma l'avutra ùn saccu, facia u zitellu durante un bellu pezzu, mette cun ellu, u zitellu longu dumandà à fallu cù a so mamma è abbandunà u babbu.

Sè ancu secondu chì u tempu hè ghjuntu cù u vostru figliolu pò durmà veloce, di dorme sula è di dorme durante un longu tempu, avete bisognu di rializà un pocu di cose fundamentale:

  1. Prima di vultà à dorme ùn ghjucanu à ghjoculi attivi.
  2. U zitellu sanu chì sia stabilitu è ​​se ti dicenu chì ellu dormirà sula, tandu avete aduprà stu prumettificà.
  3. Prima di vultà in u caminu, seguitanu riguardu a stessa cosa (u ritu chjamatu cumu si aghjunghjera) - per esempiu, andemu da lavà, piamatu vestiti, dicenu l'adiu per ghjoculi, pusendu vicinu à u vostru ghjocu favoritu, leghjite un petit conte di fata, turnate à u bellu, cercanu i nostri ochji.
  4. Vai à lettu à u stessu tempu.
  5. L'attitudine pusitiva à u bessignu cum'è un locu per dorme hè di grande impurtanza per u zitellu, sopratuttu se cumpareghja cumprà lino di cammellu cù un scontu di u zitellu, cunfundite.
  6. Posa un pocu vicinu, impruvvisu u manicu.
A primu tempu serà difficiule, ma se coordene tutte l'azzioni è esse claramente, dopu un pocu tempu (2-3 simane à u solitu) u zitellu u dorme sono.

Una altra cundizione hè chì tutti in a famiglia hè stallatu di listessa manera chì sì, tutti segunu i reguli di u sonnu è u regnu strettu. In a casa hè un ambienti tranquillu è amichevuli.

Chì si u zitellu hà tremenu lumi?

I ragiò per questa cumpurtazione di u zitellu sò parechji. Questa hè a situazione in a famiglia (disputa, divorziu, relazzioni sferenziali trà i cagioli, malatìa o morte di i parenti), è a natura di u caratteru, a pirsunalità di u zitellu, a cunfluenza di circonveni di a vita sfavorevoli. U zitellu puderia ancu esse tene assai pressu, pudete esse scantatu di qualcosa, è pudete avete micca avessu. U sonu intermittenti, inquieta, pò ancu esse una consequenza di a neurosi.

Evalvisa a situazione in a famiglia - forsi qualchissia cosa passa chì porta l'esercitu di u zitellu, chì a so psique ùn pò micca esse riciclati è protetti. Scupriteu quale esattamente u zitellu è u caratteru o a situazione ponu esse di dì ciò chì u zitellu hè stata travagliatu durante u ghjornu.

Ancu di tene à l'alarma, pruvate à calmà, perchè più più restu chì u zitellu duvia in un sognu, u più indecente si face a mamma di ciò chì passa à u so zitellu. Quandu u zitellu si svilò à a notte, acchianassi cun ellu, impatrunissi nantu à a testa, murmuriu belli e parolle, pigliate in e mani è fusse. Perchè i picciotti, hè impurtante per pruteggià u babbu, cusì parlà à u vostru papà per quellu chì dà u zitellu più attente. Dà à u zitellu a furtuna di ghjucà più in a serata, cum'è una attività di jocu inadegwate pò esse unu di i ragiuni di priaccupazione.

Cumu entrenar un grande à dorme

Ci hè ancu un prublemu: parechji parenti vanu quellu chì u zitellu hè prestu prestu a scola prestu, è ellu in corruzzione à l'abitudine di i so parenti. Di solitu esse digià un problema in a natura di i genitori stessu. U zitellu ùn diventa a vostra gentleness è a mancanza di perseveranza, in particulare quandu i pardoni è l'ansietà di u zitellu ùn sò micca osservati.

Perchè, per insignà à un zitellu à falla adormu nantu à ellu stessu, è ancu in a so stanza, avete bisognu:
  1. Demonstrate perseverance è dicenu chì "a zitella (nannu) avete digià bastatu assai (oh) è avete bisognu di cumportu cum'è un adultu, cusì avaremu per esse dicendu chì dorme sula (è) solu in a vostra stanza".
  2. Per fà quì, per suprattuttu, avete bisognu à pocu à pocu, ma persistante, per falla chjaru chì vi sò fermu stabilitu. Prumesse chì certe volte, per esempiu, u sàbbatu, u zitellu dorme cù voi. Perchè, forsi, un ziteddu ùn avete micca bè cuntattu fisicu cù i so genitori durante u ghjornu, è ellu pruvà à cumpensà per questu quì stu modu.
  3. In altri spazii di l'attività di u zitellu, unu devi dinò dinò l'indipendenza è a manifestazioni di l'adultu, l'attività. Assicuratevi di ludà per ellu.
Pensate se micca avè micca sottestitu l'età di u zitellu, ùn avete micca pensatu chì hè menu di l'età chì hè in u mumentu. Dopu tuttu, i zitelli sò sensu spiante in cunfurmità cù l'età à quali pirsiani sughjate.

Abbandunate una lumera, dà un ghjocu. Se un zitellu veni à voi di notte, pigliate à u gruppu, si sente un pocu, ma cun ellu ùn deve micca lascià.

Se fate tuttu u pocu, currettamente è persequitanza, invece un sognu in u vostru bedu serà agitu.

nnmama.ru