Cumu si vende nantu à un omu per meanness

Hè struitu chì si femine sò vindimia vindictive. Ùn sò micca stati missiunarii di sangu, micca da e intrigue perversi. A maiò parte di e donne sò quarchi cosa chì face richieste per un qualchì offense. Usamu venenu di vendetta in i patroni masci chì anu traditu, abbandunati. Allora cumu si vende nantu à un omu per meanness?
Prima di tutti, pervece di si chiancianu, cercate e prublemi non-esistenti, corse da u cunsulazione à i parenti è cunniscini, seguite u traitore, è ancu più cusì averebbi impegnu cun ellu. Per sapè in tuttu stu sensu, avete solu fà per pacà. Hè megliu intervene nant'à u travagliu utile: cambiassi tù stessu Ask, perchè ne necessite tuttu quì? Spiamu. Adupratu megliu di ciò chì sì, vi forza cusì un omu a analisi di e so azzioni, è vultendu à voi, sarà spessu pensatu: "Chì parolle di stupidu ch'ò ci hè quellu chì l'abbandunò una donna!"

Allora venduvi nantu à l'omu per meanness!

1. Modifica u spaziu circundante.

Prima, disperse da e so cosi, per ùn mutivu interu. Tear it, tromba è i vostri ritratti. In i casu estremi, piglià a mo mamma. Sì l'anziani ùn mancanu i so cose, è pateanu in un saccu u mandonu à ellu cù u missaghju. Fate a riparazione in u vostru appartamentu (stanza). Se chistu hè problematicu, cambià u cortini, movendu l'mobili. In una parolla, assicuratevi chì ogni visita in a cammara fa un sonrisu in a vostra face.

2. Get busy!

Ùn vi lasciate micca diventate! Andate à travaglià, trascendu nantu à a so testa, hè a più bona vendetta. A più intensa, u ghjornu funziunu, u menu scurdate u vostru core malu è u significatu omu. A strada, per questu pudete darete impetu à u fattu chì vi sarete avvezziatu è sviluppata dopu. Hè u primu più di a vostra vendetta.

3. Dì aiutà!

Hè u tempu per liberà di u vendita è di u vendetta. Questu avete aiutu à un pocu rituali. Pigliate u globu chjete di gelu, piglià un tinte. Questu hè u vostru anticu amore. Se vulete, pudete scrive unepochjitu ciò chì vi vede. Fighjate à a bola, spedite adedelite è ... falla. Quandu a bola spusarà da vista, andaraghju sèntelu liberazione è ligerezza in l'anima.

4. Canvi cambià!

Hè u tempu di pensà à sè stessu. Fate rinascia! Vaju à u salonu di bellezza, cambiassi i vostri capelli, coglie i vostri pedi, e mani. Spend shopping. Sè pussibule, pigliate una vacanze è andate in un viaghju. Tuttu chistu vi ghjudicheghju, è, nantu à a strada di casa, sarà spessu osservatu l'admiring glance of men. Eccu un altru plus - avete mudificatu mudificatu in l'esterno, chì hè impurtante.

5. Analisi di i relazioni.

Hè u tempu di analizà a relazione antica. Pensate à quale buono serebbe da questu rapportu. Per esempiu, averghjile à parlà "nè", hè maravigghiusu di preparalli, perchè aghju masteratu un prugramma di computer chì era dura per voi, avè amparatu à puntà. Tuttu queste sò qualità valezza. Gratu à tutti, u vostru mondu hà diventatu. Eccu à 3 plus.

6. Mi piacevule.

Ricurdativi di ciò chì avete esse. Surely there was some kind of hobby. Cusì pigliate cun elli! Eppuru, ciò chì l'hà scurdatu di manera chì hè fatta, chì, per cent'anni, ùn hà micca pigliatu in manu à e mani l'aghju di tela, un ganciu, un cavallu, etc. Ma avà avà u tempu di ricurdà tutte sse cose è creà, creanu, creanu ... U quartu più.

7. Una nova vita.

Dopu un pocu puderete vede chì quandu parechji ghjorni (o simane) ùn ricerete micca u mo omu. E certi voti anu vistu à l'altri omi. Questu significa chì vi propiu una nova vita è rilazioni. A vita si sulle!

È avà hè u tempu di vinga! Fighjate à l'esternu, chì vede? Una bellezza, una donna confiante, chì sà a so valuta. Una donna, in una riunione cù a quale l'anzianu mannelle muzzu di i coddi di l'affliction. Dopu tuttu, ùn pudia micca vede à voi quellu chì quandu ellu s'aprì di cummanda. Ora potete tranquillamenti, annunziendu l'ochji, dicenu: "Ghjè bè chì mi piacerebbe. Inutili, ùn aghju mai esse u stessu?