Cumu travagliari cù a so mamma

"I pupi si ncuntrau, e persone scurdate, si maritassi" - com'è a famosa canzone dici. Allora in a vostra vita un ghjornu festiu cun alive - avete maritatu! Hè più difficultu di truvallu cuntentu cù u vostru maritu? Sì, se ci hè un appartamentu sipariu, duv'è pudete aduprà a custruzione a vostra famiglia. E si non? S'è vo avete trasladu à a casa di u maritu induve i so parenti vanu? Cumu travagliari cù a me mamma?

Parechji psitoterapi di a famiglia recomendarenu à accettà a mamma di u so maritu cum'è ella, truvannu pusitivi pusitivi è accentenu. Inoltre, seguitate stu cunsigliu simpaticu in a vita dumane hè assai difficiule. Cumu pudete esse chjapputu di i so belli ghjorni in l'indirizzu senza risposta?

E cunvene un rapportu cù a so mamma hè pussibile solu, alas, è ah, se vi vanu separatu. Ma chì si ci hè solu un spaziu vivu è a criatura ella? Tutti i vostri "sònei rosa" nantu à a vita di famiglia pò culleghju in un mumentu, se a vostra mamma voli metalli.

A megliu pratica per mantene a felicità di famiglia è e boni relazioni si move à un apparatu alloghju. Questu hè a scelta bona parte di e coppiu parenti chì anu abitatu sottu u stessu canucentu cù i so parenti per parechji mesi.

Certu, ci sò maravigliose mariti chì ùn vi micca intarfiriscia in a vita di i zitelli, ùn "micca apredu à vive", ùn mancà micca cù i so cunsiglii è ùn enthà micca in l'abitazione senza sbattivà. Ma questu hè una scelta ideale, noi, avemu a cunzidirazione di a situazione quandu tuttu ùn hè micca cusì bellu.

In i primi mesi di a vostra vita, a vostra mamma hà avutu seguitu à seguita. Avareti guardate tutte e difetti, i scumitsi è i sbagli. Se ùn cunnosci micca u modu di coccu, ùn piace micca sorte o ùn sapianu quantu si manighjà buttone, sò priparati pè u fattu chì "mamma" principià per insignà.

A me mamma hà avutu a so propria scuperta. Hè assai probabili, crede chì "ùn hè micca un paru di u so figliolu benamatu". Ma solu chì u figliolu sceglie l'alivu, significa chì hà da esse risuscitatu. Naturmente, tu, cum'è adultu, sta situazione cumincià à rindirizzà. Duvitate da aspittà da l'età di "picciutta", chì puderete chjamate, è scaccià i so sbagli.

Guided solamente da i motivi più boni, a soggetta cumanda a criticà è insegenu, chì, pocu avè principiatu à cuntrullà a vita di a vostra famiglia. Hè bisognu à "a mo mamma" chì: "modu ben intencionatu ... sapere di duva". Puderete una rebuff stubborn disminuirà l'ardore di a mamma-in-liggi per qualchì tempu.

Ùn sottu à alcuna circustanza adattate à "Mamma"! Avete a vostra famiglia, a vostra vede, e vostre regule è avete u dirittu di campà cum'è vede. "Dà ballà à una pipa d'altru" hè una mala elección. Aos gradualmente, insatisfacción persoon, l'impossibilità di l'autore realizazione è u gradimentu d'irritazione righjunghja u limitu, è devi à u vostru maritu chì voi amu veramente.

Hè assai impurtante chì u maritu participa in a vostra rilazioni cù a so mamma. Hè, cum'è una persona vicinu à e duie di e donne, deve sguillà tuttu l'irregularità, truverete cumprendi è capisce chì a vostra famiglia pareva vive separatamente è fate qualcosa per quessa. Se u vostru maritu ci anu da lascià e ùn vole micca participà à l'enfustre, sughjate cunclusioni. Hè assai prubabilmente, prima di voi un rappresentante di a categuria "U figliolu di mamma" o solu una persona débil. Ch'eddi cun u so maritu hè à voi.

A ragiuni chì e figliola è leggera ùn puderanu micca scartà cù a ghjustu cumuni sò in dui cunflitti eternu: cunflittu d'interessi è cunflittu di generazioni. Hè pussibule chì a vostra legna vigilosa era una ghjovana in a lege ancu in casa di u maritu, induve a so mamma hà fattu scundizà. I voglii di vende, quarchi voti, ùn si ne vanu cù a ghjente di tutte e so vita. E ora avete appare à a so casa. Chì ùn hè micca u megliu modu per vende una malice è risentimentu à longu tempu?

U nostru presentimentu hè assai diffirenti da u tempu in u quale hà avutu u nostru paese. Ùn sò micca stati utilizati è ùn capiscenu micca cumu si pò esse realizatu certu azzjonijiet, chì per noi - cose cum'è questi. Tentati di accettà è cumprà i reguli di a vita di l'altri abbitanti sò inizialmente cunnannatu di fallimentu. Perciate chì ogni ghjinirazioni viaghja i so fundamenti è micca scanzà à l'altru cù i so cunsiglii.

Conflittu di interesse arise quandu a sogni entende chì hà cessatu di essendu u principalu per u so figliolu. Avà in a so vita duv'è tù, è hè per voi, hà avà pagatu tuttu u so tempu, u so amori è l'affettu. Pruvate per spiegà à u vostru maritu chì ellu deve esse u figliolu di a so mamma, fegate attente à ella, pigliate i cura è pigliate un interessu in a so vita. Forsi, questi misuri l'aiutà, almenu un pocu in u mantellu di relazioni normale cù a vostra soglie.

A raghjone più impurtante di a vita di una ghjovana famiglia cù i genitori hè a vuluntà di cumprà u so propiu apartamento. Di sicuru, i prezzi di l'abitudinu sò issa prufanazione, è ferma assai tempu per accumulà l'uggu. Sì capite chì u vostru maritu hè cuntentu di vive in u listessu appartamentu cù i so genitori, è ùn hè micca avviate cumprà o allughjà u so appartamentu, vale a pena cunsiderà. Sò pronti per i 15 anni avanti per vede a vostra soglie ogni ghjornu.

Malgradu tutti i prublemi, cunflitti chì ponu esse risposte, se vi vede cù a mamma di u maritu, deve ricordate chì voi amassi u vostru maritu è ​​senza difficultà, è ancu più cusì, a machinazione d'una persona ùn sò micca capaci di distruzzione di una famiglia felice.