Cumu so risparmià e so peri di u babbu?

E muderni muderni spissu refusi di trattà i zitelli cù medicazione, ma u tempu chì l'antibirici è l'aspirina stallati à u fretu. Moms utilizanu l'anticu "metu d'avutra", unu di quali significa chì un ziteddu chì hà un friddu hà da esse pede per stab.

Cumu vulete e so ghjustu di u so figliolu

Questa dumandassi esse: mustarda (oliu aromaticu, cullucazione farfalla), calzini di cuttuni. È ancu una spugna di terri, una barca per lavorare, acqua calda, una bacinu prufonda.

Avete bisognu à passà i ghjorni chì u zitellu hà un pocu friddu, particularmente aiuta in i primi ghjorni di malatia. Hè impurtante per sapè chì, se un zitellu ùn hà micca una tempura alta, pudete sparate e so gemme. Inutili, u zitellu u puderà inizià una forte frenu, chì sarà difficiule da affruntà. Sì u zitellu durante un passatu s'hè superculturatu o in u ghjornu di u vaghjimu hà u piuvitatu, cusì un bagnu caleta calidez impedisce una malatie fredda. E succede perchè durante u bagnu di pezzu, e pruprietà protettiva di l'aumentu di u corpu è a crescita di a circulazioni sangue.

U metu più estrinsicu hè u modu per piglià i vostri pedi in mustarda. Oghje chì i figlioli anu allergiunate à a mustarda, è se ùn hè micca, avvicina à a prucedura. Rasparinanie in mustarda diluccu dà un bonu risultatu, a rinitis sferisce immediatamente. Per fà questu, pusonu una tagale di pappagallo à u fondu di a pelvis. Pigliate l'acqua, perchè ùn sia più di 37 gradi è aghjunghjite 2 cundimi. brocche di moutarde. Bajate i peri di u zitellu in a bacina. Ùn aghjunghjemu micca acqua calda. Quandu u zitellu s'aprizza à questu acqua, tornamu dui mugcelli cù una temperatura di 40 gradi.

Soar the legs with mustard and grease with turpentine ointment

Ùn ponite micca e peri di u ghjornu in acqua calenta. Emu un abituale in u bacinu, poi pusau e so ghjuvelli, cun cura cù acqua calenta, aghjunghje a mustarda diluita è un pugno di acqua. Cusì, i peri di u zitellu aduprà ghjunghje à cumpressione, i pori apertevanu, a mustarda di principià à esercitu u so effettu. Puderete i petti sicchi cù una spugna di terri è un pruduce cù unvinaghju turpentine, avemu da mette nantu à calzini di cuttuni, l'effettu fugliale.

Avemu i piani steam cù l'oli aromatique

Pudete spuntà i vostri pedi cù l'aghjuntu di parechji oli aromatii. Cù un friddu, aghjunghje cedar, u pitrunu è u oliu d'eucalyptus. In u bacinu cù acqua, aghjunghjenu 3 zipuri di l'oliu aromaticu.

Parim in infusione di erbe

Per a tradizione, soveremu i nostri pedi in a decocultura di l'erbe, sia infuzione da u pruduttu o diversi preparati anti-catarrhal hè adattatu. Quessi banqui cumprà ancu inalità. I parenti d'olii o d'erbe allevate inchinu di u nasu è facilità a respira.

Cumu fà i spalli di pede?

Parim baby legs in a bacinu cù l'acqua, chì anu da pocu da 35 gradu à 45 gradi. U tempu di prucedura hè limitata da 10 minuti à 30 minuti. Dopu a prucedura, pusà nantu à calde warm calzieri cù a mustarda inchiagnata è sùbitu sottu a manta. Pusìamu i nostri pedi finu à 3 volte di ghjornu, prima di andà in lu lettu. Se ùn ci hè nisuna pussibulità, hè bisognu chì u zitellu dopu à u prucedimentu ùn curreva, è ghjittassi per 10 minuti sottu a manta.

Rubbing your feet with turpentine pomée

O o femu a diversità, frettu i vecchi è i piti cun un pompi calvinite, chì hè fatta nantu à a basa di turpentina è misi suluzione.

Avete bisognu à arrubbari li so ghjuvuli di u so babbu è se seguite ste règiche simplice, u zitellu sanu sanu.