Cumu celebrà l'urtimu annantu à u zitellu in casa

Cumu celebrà l'anniversariu di u zitellu? Certu, intigrà à amici è parenti, è hè megliu se sò cun i zitelli, celebremu - ci celebremu, è i zitelli sò mandati per ghjucà à i ghjuculi. Cusì, avemu un mancamentu di cuntattu strettu cù i zitelli è i privanu di l'oppurtunità di cumunicà cumu, chì serà impurtante per ellu in a vita futura.

Cumu celebrà l'anniversariu di u zitellu in casa, perchè stu ghjornu era inescuperu per ellu? Aghjunghjite u vostru zitellu addiventanu un accolta ospitale di u so aniversariu, da ellu sta ricurdà quellu ghjornu, è quellu ghjornu serà veramente u so. Ùn àbbia paura di cunvulsione è u sonu per una sola sera, pruvate à fà a festa alegre è gioia. Ci sò parechji recitarificazioni pratichi nantu à cumu preparatori per l'anniversariu di u vostru zitellu è fate una festa per ellu è i so amichi.

Accuminciassi cù a preparazione per u vostru anniversariu almenu dui simani. Duranti stu tempu, avete da tempu di parlà cù a lista infantil di amici invitati. Chì l'hà da sapiri si sò chjosi da tutta a curretta o di una classe entera - puderete tene cun tanta cunvivialità à u numeru òpite di invitati, basatu nantu à u preziunamentu di a famiglia è a dimensione di u vostru appartamentu. Dopu à decisu cù i invitati, sceglite u ghjornu di celebrazione - hè raghjonu per offre a vostra figliola per celebrà a festa à u capu, in casu di sguassà annantu à annunzià. Pruvate per esse di chì tutti i vostri amici puderebbenu vene nantu à questu ghjornu. Eppuru, se invita à i zitelli cun una postal o verbalmente, tù è a vostra zitella indicate chì quandu a festa prumessa. Serà adattatu per i genitori di i invitati invitati, è ponu scopre o cose per un certu tempu. Duna invitazione in anticipu: quattru à sette ghjorni prima di l'anniversariu "ufficiale". Scrive u vostru indirizzu è u numiru telefunu à l'invitu. U so figliolu vi induve interessà interessà à pruvà è di invià carte d'invitu, è i so amichi sò intesu interessate da alcuna.

Per annunzià u anniversariu di u zitellu in casa hè divertente, pruvate à creà un ambienti di vacanze - decorate a stanza cù bundeddi, ribbelli, arcu, disegni un cartellu "Benvenuti à l'anniversariu!". Aduprà un tonu più bonu in u disignu. Per esempiu, bracci bicchiate cuttutu da un pezzu di nuvola blu, tagliate i fiori bianchi, cundite un pienu. Chì i platti chì preparate sò i fabulosi nomi. O scrivite nant'à i bandieri per cocktail, se i figlioli ponu leghje.

Per fà i zitelli sentenu còmpiu, liberate u spaziu in l'asempiu per divertisce. Ùn bisogna micca chì tuttu ciò chì u so figliolu hà abituutu - di ùn toccu un vaso anticu o aperta un cupboard cù cristallu - altri figlioli ùn anu micca sanu capitu è ​​à l'altitudine di a diversione ùn ave micca avvista tali articuli. Organice a tavula per ch'ellu hè spaziunale, fà spiaggia per u muru, perchè pudete spustà u tavulinu, fendu un spaziu per i ghjoculi.

U so figliolu hè assai impurtante, perchè a mo mamma hà vistu bè, perchè pensate di a vostra aspettazione in anticipu. Dà una stonda dopu alla preparazione, è da almenu una mezi ora prima di a accuppietta di i ghjurnate induve u vostru u mo figliolu in modu.

Quand'omu cunnannava cumunitati cose à l'origine di a festa, pruvate à dà i zitelli un sentimentu di cunfidenza - dìcimi quantu pare oghje ghjornu, marca quarchi cosa in u so aspettu. Correghjite in i vostri capelli o vistimenti, se ne necessariu, aiutanu a spazzate è indetta unni hè u specchiu. Se celebrà l'anniversariu di a to figliola, pruvate d 'assignà un locu o spaziu per vende per i so amichi.

Intrattenu assistenti chì avà digià ghjunghjenu cù ghjoculi di u zitellu, mentre chì altri si trovanu. Pruvate micca di assicà à a tavula, ùn trattemu micca i figlioli in anticipu, se pò pussìbbili, chjappà i pratiche cù e napole. Coperta a porta in a cucina, ùn lasciarà preseltu sorpresi in vista. Partite di ghjocu cù i zitelli, quandu a maiuranza di i ghjorni sò digià in l'assemblea, aiutà à i zitelli per avè megliu è s'apprimau unu à l'altri, è stranieri - per fà amici. Ci sò ghjoculi per cunnosce l'altri, sò particularmente utili per i zitelli chì si sentenu più cunfidenti in parechje. Per esempiu, stu ghjocu: cutuccerà i cori da diverse culurite culuritattu è tagliate à a meza, doblegu à e pene à un caprettu è mischju, suggerenu i zitelli per sguillà una pezza è trova a so meza. Se u numaru di stanzi hè stare, fate un core in trè pezzi. Un altru ghjocu vicinu: preparanu a stessa lunghezza di filamenti culurati, circa 2 metri, si sparghjianu nantu à u pavimentu, mischjianu, fate chì elli pigliate a fine di ogni corda è truvà u so cumpagnu in u filu.

È cusì, tutti i invitati in a cullizzioni - hè u tempu à a tavula! Fate prestu, chì quarchi cosa hà surtutu spurtivi è esse rotte, sarà riservatu per a quantità necessaria di servilli. Preparate un pranzu chì ùn saria micca pituitaria per fracciari, per semplice - per perdisce, utilice venti bassa purtata. Purtate tutti i piatti in tale manera chì tutti pò alcuni. È in u centru di u tavulu, sicuru, arrange un cake with candles. Puderanu quessa di a vendita di vendita in anticipu, cusì preparate cuscieti, gallerie è pasticci chì ùn anu micca cascà. Ùn pruvate micca à sorpresa i surdati cù i delights of their dishes, u nùmeru di cori nantu à u pastellu, utilice menu crema. Tagliate tagliate è taglioli in pezzi petite per chì sò cunvenutu per piglià. I sandwich eranu chjucu ancu di tene. Chì avè qualchì bastanti solu. Pudete fà fàgliu o simule cunfittassi cù l'acqua, ma assicuratevi chì i zitelli ùn sò micca troppu dolce. Quandu cresia u tè, seguite subitu in u cuntrollu chì piglia assai acqua per calore. Avè in stock a acqua friggula, perchè pudete dilute u tè calde.

Dopu chì a "festa" hè a fine, invita i viaghji à mette in modu: pente i so capelli, lavate i mani. Pruvate di caccià immediatamenti da u tavulu, impegni ghjugati chì assistanu. Preparate mascaras o capelli per più diversione, chì si pò esse ghjucatu à i figlioli in una lotterie win-win in u "second compartment" di e vostre vacanze. Per ognunu, aghjunghje un numaru, fate e carte appiccanti cù i numeri. Maschi è capelli s'amotinenu da l'ochji di i zitelli, per esempiu, di coglie cun un pannu. Pettite u cartone nantu à a tavula facciata, sceglie u numeru, o mette in un containeru. Dduttatu una carta, ogni participante di u ghjocu ricevutu u so prublema - una mascara o un caprettu. Pensate di ghjochi chì i primi tri pribatti pò esse rimunerati cù premiu, ma ùn pruvate micca di trasfurmà i ghjoculi in una persone di rigali. Per fà questu, ghjocu alternate cù cuncede cù quelli chì ùn hè micca vincitore. U prumu pò esse sentiti pensi, pencils, pinni, puzzle, miraghji, badges, suldati è altre rigali.

Durante a celebrazione di l'anniversariu di u zitellu in casa, pruvatu a cura di ogni oghji invitatitu, ùn mancanu micca qualchì solu. S'ellu unu di i zitelli ùn prumessa micca per unisce à l'affari è hè in una curone, ùn insistè micca à un invitu, utilizate l'altri pussibuli, per esempiu, offerta per aiutà purtate qualcosa à a tavula o movendu a chjassi. Pruvate manichiori cù u nome, evite micca stu trattu cù elli com'è "zitelli". S'è dicerete: "I figlioli, avemu da avè un avutu un divertitu ghjocu", cunfirmate chì nunda hà intesu, è avete ricevutu a reputazione, cum'è Comrade Dynin in un campu pioneru. Se ci hè moltu chjappi in u vostru appartamentu, a festa hè successu. Sì l'età di i zitelli hè di 12 anni, po apparnate di ciò chì deveru intervenisce per chì e zitelli ùn si sò micca pensati, ùn sapendu chì fà.

Hè cunsigliatu di sceglie ghjochi chì sia familiarizatu, perchè ùn hai micca scappatu. Pruvate di altri ghjucadore mudificate, quandu pudete calori è fate rughjone cù un allughjatu di scrittura di u scrittore, induve pudete manifestà a vostra ricchezza è l'ingenuità. Nant'à u ghjocu, i zitelli ùn saria micca pussibule di sparitezza o "dorme". Ùn vi scurdate di spiegà e regule in detail davanti à ogni ghjocu. Piglianu à u ghjocu cum'è un capu o cum'è participante, ma micca di scurdà chì ùn pudete micca creà vantaghji per u squadra in quale play

Normalmente per i zitelli sottu 12 anni, 4-5 ori di divertente sò abbastanza. E ancu seconvinta di voi per allargà u tempu, ùn dà micca! Sì u tempu si svolge à un cessate, cumenciu per preparà i zitelli per l'ora prontu à vende, quandu ogni ghjornu cresce à a casa. À a fine di u vacanze, rigali i souvenirs in forma di dolci, per esempiu, assicuratevi chì sò listessi. O pudete dividite in souvenirs for boys and girls. Pigliate quelli "trofoni" memorable chì pudete in sacchetti di cilefaniu ordinali. Ùn vi scurdate di ringraziari à tutti i ghjovani ghjente per vultà à celebre l'anniversariu di u zitellu in casa, è parendu à u cumpagnu di anniversariu, è spriverete a speranza per una prima reunione cù elli.