Cumu sustene un figliolu dopu u divorziu di u genitali

Divorciu hè sempre assuciatu cù sentimenti, dolors è dolore, per quelli chì sò divorziati è per i membri di a famiglia è i parenti vicinu. Ma i vittimi principali sò, di sicuru, i zitelli. A famiglia hè sempre stata cunsiderata una unità suciale è unu di i scopi di a famiglia hè l'educazione di una nova generazione risposta in modu social.

Hè per quessa, a quistione risultatu - cumu a sustegnu à u zitellu dopu à u divorziu di i so genitori, perchè sempre, in ogni momentu era creatu chì u sferimentu di a famiglia hà causatu ferite profonda à i zitelli chì ùn sò micca formati. Per capiscenu stu tema, hè impurtante di realizà a seriette di u prublema.

Chì cambiassi?

Qualchissia pò dì: "U tempu guarisce". Ma hè cusì cusì? U divorziu portanu i danni irreparable à i zitelli? Sicondu una rivista nant'à i prublemi sociale, ciò chì succedi dopu à u divorziu di i genitori, da quandu i relazioni familiari sò custruiti, anu un impactu negativu in i zitelli no menu di u divorziu stessu. Quì hè posible u risultatu un eventu di vita chì a vittima di u divorziu di i genitori m'hà dettu:

Eru quì de circa trè anni, u mo papu m'hà toccu à fà cogghiri i passati cun mè. Mi cumprà una caratteristica intima. Allora mi purtaru a casa. Ùn avemu micca assittatu per longu in u carru. E quandu a mo mamma vinia per piglià, mi piacì a ghjurà cù a so mamma per a finestra aperta di u vittura. Aghju assittatu trà a mo mamma è u babbu. Di colpu, Dad puscia à mè à a strada è u carbu si spiazzatu cù un chjovu di roti. Ùn avete capì ciò chì succidia. A me mamma ùn mancu me l'abbia a casella cù u bonu. Dopu questu, ùn aghju mai vistu u rigalu. È ùn avè vistu u so babbu finu à ch'ella era di dicinnovi. (Maria * )

Sì, in u casu di sta castagnina, u divorziu di i genitori avianu nova difficultà à a so vita. Per quessa, vale a pena prestu à cura di u mo figliolu dopu u divorziu di i genitori. Dopu tuttu, ogni unu di noi hè rispunsevuli da ciò chì succevi à i nostri vicini.

U rolu impurtante di i genitori

Siccomu i dui parenti participanu à a cuncizzioni, i zitelli anu intigratu à a mamma è à u babbu. Per quessa, u divorziu di i genitori in certu puntu infrinisce u dirittu di u zitellu per avè i dui parenti. Perchè sta furtuna certa? Basìalmenti, dopu à u divorziu di i genitori, i zitelli visu cù a so mamma è in qualchì volta u pattu. Molti di elli si scuntanu cù babbu ùn sò più spessu chì una volta annu! È ancu dopu à u divorziu, u tempu di a cumunicazione cumuni hè ridutta per quasi un ghjornu.

I sperti accunsanu chì, probabbilmente, i zitelli iè adattate megliu in a vita se mantenenu relazioni regulare cù l'unu è l'altru parente. Ma cumu pò prugne chì i genitori sustene un figliolu dopu un divorziu è anu una relazioni stretta cù ellu?

Sì dite una mamma, questu seranu un spartimentu difficili per voi. Perchè u divorziu è a puvirtà si aghjunghjianu. Dunque, a determinazione è a bona planificazione hè necessariu. Avete bisognu di tandu quantu tempu puderete, è cun u zitellu decide ciò chì fate in u tempu. Dopu tuttu, un pocu attinziu hè megliu chì micca nudda absoluta à tutti. Quandu avete prumessu anticipu qualcosa particulari, u zitellu hà da aspittà l'accadimentu cù impatenza.

U pianu contactu cù u zitellu hè assai impurtante. Fugerà u zitellu à revelà u so core è ciò ch'ellu crede. Qualchidunu pò truvà chì un ziteddu in fondu à u core si sentenu culpèvule per a distanza trà i genitori. Qualchissia pensa chì un di i so genitori ughjettinu. In questu casu hè impurtante per assicurà u zitellu di e so boni qualità è successi è amassi per elli di i dui genitori. Grazie à questu, fate un ingaghjamentu enorme per mitigate u pienu mentale causatu da u divorziu.

Un zitellu hè u sughjettu di un cuncorsu contru i genitori

A causa di la tristizza è di l'attaccu malvucà, in particulare in accumpagnà u divorziu, ùn hè micca qualchì facilità per i genitori chì ùn anu micca implicà e zitelli in questa guerra contru i sè stessi. Sicondu parechji rapporti, circa lu 70% di i genitori amparati bè per l'amori di i so figlioli è l'appiccicatu à elli. È di sicuru di questi i zitelli sèntenu l'ughjettu di dritti, chì negativament à a so psique è a so formazione. Parechji cumplessi sò furmati. Ci hè un sentimentu di culpabili è d'odi stessu. Dunque, anchi si avete boni ragiò à fà offisa à u vostru maritu (o a donna), ùn utilizate micca i zitelli in i vostri interessi. Dopu tuttu, l'uggettu di i genitori hè di sustenirà u zitellu, ma per micca scunnià

Cumu pò aiutti?

A menzione dopu à u divorziu di i genitori, altri parenti ùn cessate di ghjucà à u rolu in a vita di i zitelli. Sò più cussulmi in u cunflittu chì in i zitelli. In questu casu, i zitelli anu più sentenu senza valore. Sicondu una rivista, i zitelli dopu u divorziu sò rinfurzati, almenu, da parechji ligami supravviventi. Sì vo site un parente vicinu di quelli zitelli chì i genitori anu spumillatu, pruvate d'esse incuraghjenu per quellu chì i figlioli in questu momentu di vita cusì necessanu. Sì vo site una avè o avè, anch'ellu saperà più nantu à cumu sustene un figliolu dopu u divorziu di u genitali. In such situazioni di vita, ci hè necessariu bè! Quandu i zitelli sò crisciutu, seranu assai grassi à voi per u vostru amore.