Cumu supira l'attacchi di furia?

A volte, hè assai difficiuli di sopr'à attacche di emozioni negativi. A puntualità di furia omplate e nostre ànima è ùn sapemu cumu cunfreghje. Ma, per superarè a còllera è a calma? Comu supira l'attacchi di furia è ùn pò micca mostraru emozioni negativi? In fatti, a risposta per a superà u fitu di a furia ùn hè micca abbastanza complicata. Questu hè chì parleremu in stu articulu.

Prima di aprile di superà a còllera, hè necessariu di ricurdà chì nos destroys. Perchè sti tempi antichi, attacchi di tali emozioni anu statu cunzidutu stupidu è senza significatu. In una furia, pudemu fà l'azzioni più sensu, chì si dispremanu più tardi. In fatti, tali putenzi sò una cundizione di ogni ghjornu è di ogni ghjornu per parechje persone. Per a furia ùn hà micca bisognu di moltu, certe volte o attu in bocca rializeghja nantu à noi, cum'è un rossu rossu. Ma, però, hè necessariu di sopr'à u sensu, per ùn micca causà reazione di a catena, perchè, cum'è cunnisciimu, o ravagamu u ravaganti.

Avemu avutu esse spiecendu di a so infanzia chì ùn avemu micca sempre arrabbiatu è offisu. Ma, però, solu uni pochi di noi sapemu cumu restenu i nostri emozioni è a praticata rapidamente negativu. Bastamente, e persone cumincianu à avè l'appressu à fughjiti quandu sò ghjovani, e cume crescianu di più vechja, più forte e so emozioni sò più profonda e forti. Inoltre, i film, tv shows e news spessu riflessa troppu ingerimentu, furore è còllera.

Di sicuru, ùn avete micca minimizzà l'aspettu pusitivu di a furia. In questu statu, una persona pò acumularia tutte e so forza è ottene un grande. Spessu ci foru tempura chì a ghjente, in un furore è l'ingerimentu, facia quarchi cosa chì ùn pudia mai avè fattu in un statu normale. Inoltre, quandu avemu allustatu, hè più faciule per noi per sperienze qualcosa. Per via, in u statu di còllera, sò cunsultati da u sistema nervoso autonomi. Hè a donna chì hè respunsabule di u nostru cumpurtamentu in un statu di periculu. Questu sistema hè rispunsevule per a purtari l'organu à un state di prutezzione di cummattimentu è micca dettighjinu à rilassate in un tempore chì u periculu hè in noi.

A strada, l'opinione hè erronia, in seguitu u paesi calmatu ùn anu micca spirimintassi di attaccà di còllera. In fatti, anu ingeratu, ango u furore, ma, in u stessu tempu, pruvate parche indifferenti. Stu cumpurtamentu hè più peggiu nantu à u corpu di quandu a ghjente chianci, ghjurà o battre. Ma, in ogni casu, cù scatuli di ragiuni, una persona di principiu di crescenu a pressione di sangue, a cumpusizioni di u sangue dapoi u cambiamentu, invece, per via di l'ingerimentu, u travagliu di l'organi internu accumenza di viulazione. Quandu site in còllera, u core sia più frequentatu, a digestioni accumenza à funziunà incorrezzamente, cum'è veramente i rinu. Ancu à u nivellu di u celu, ci sò parechji cambiamenti.

Per via, a còllera pò esse a causa di u fattu chì una persona hà reducitu a resistenza à certe malatie. A maiò spessu, se una persona spessu inventa ind'è furore, l'orgoglii più dèvuli soffrenu è ellu principia à dolce. Dunque, se sapete chì vo site predispone à parechji malatii, pensanu un centu volte volte in còllera è in còllera. Ricurdativi chì a cravatta averia u vostru corpu ùn hè micca pusitiva.

A scienza ùn hà micca stabilitu a manera di u mekanismu di l'apparizione di l'atti rabia. Ma, à u stessu tempu, ci sò parechji aspetti psicologichi cunnisciuti da i scientifichi chì anu precede l'iniziu di l'ingerimentu. Per esempiu, davanti à l'còllera, una persona si com'è l'emozioni negativi s'acumule è hè irritatu. Prima di tuttu, per appughjà nantu à u stessu, hè necessariu di analisi perchè avemu arraggiatu cun una persona. Spessu, l'ingerimentu pruvucarà un cumpurtamentu chì ùn hè micca cunnessione cù u patronu chì avemu stabilitu in e nostre capi. In questu casu, avete bisognu di pensà cumu stu modellu hè correctu. Forsi quandu hà bisognu di capiscenu una persona è rispettu u drittu à u cumpurtamentu ch'ellu pensa. S'ellu avete apriliu questu rispettu, allura serà più faciule per voi per palluzzà cù i vostri risichi di la còllera.

Inoltre, avete bisognu di amparà à analyse u vostru cumpurtamentu per esse di pudè corrette in u futuru. Quandu avete arraggiatu cun qualcosa, pruvate à pinsà per quessa hè cusì cusì. Se analizà u vostru cumpurtamentu è identificheghja i catalizzii chì anu causatu l'ingerimentu, in stu casu, puderà amparà micca di attentu à qualchi cosa, per pruteggià di sè stessu, per ùn avè arrabbiatu annantu à questu o questu occasione.

Ci hè parechje metudi di cumbattimentu di furia. Di sicuru, hè più faciule per penserà ciò chì avemu fattu dopu a tradizione. Ma, però, hè necessariu d'apreghjunghje à affruntà l'ingerenza prima di affari per un scandalu per quarcunu. In modu, unu di i metudi i più simplici per cumbattimentu di cuddetta di furia sò l'eserciziu fisicu. Perchè, se avete l'uppurtunità, stende più a stampa è stampa. Believe me, a furia è l'còllera sarà livatu da a manu.

Ci sò altre mètudi di cuntrolleghjani emozioni durante a so prisenza. A strada, Seneca parrava quasi nantu à sti mètudi. Tuttu ùn hè micca cusì difficiule perchè puderia parirà da prima visu. Simply, hè necessariu in u mumentu chì u sensu chì avete principiatu à fughjiti, per vede e vostre sensibulità fisica è respira. Quandu si cuntentate micca nantu à questu, ùn ci hè più a forza è l'emozioni à l'ingerimentu. Cusì pudete puru prutegà da u negativu. In fatti, una bona manera di esse cumpiacente hè di cunvince di voi chì site calmu è ùn pò micca ragiunà. Eppuru, prima ùn hè difficiule per persuade, ma se trova a forza di calmà diversi volte, allura tuttu serà più faciule è più faciule per voi. Solu bisognu di pruvà di cuncintràlla nantu à qualcosa pusitiva è pensate à u bonu. Se vi pò cumporte cusì, avete da esse avicinamente avete chì ùn vogliu micca vede aiutà.

In fatti, cose di furore - ùn hè micca una indicazione chì una persona hè u male. A gente assai amica è misericurdiosa sò in còllera. In fatti, pudete ghjunghjene tutti fora di sè stessu, ma ùn tutti ùn ponenu nant'à e cose è vendu l'aiutu di a furia. U vostru còmpiu hè di sapè questu, è ùn mai di scurdate di cuntrullà.