Modi è cundizioni di storie di farina

A mantene a farina, à l'attività è in casa hè un puntu mpurtanti. Sò stati salvati in modu incorrectu, a farina pò perderà a so qualità. Pudete cresce vechja, palla muda, pò esse construitu, etc. Pigliate viaghji è e cundizioni di u almacenamentu di a farina.

Mètodi di fàgliu di a farina è e so cundizioni di storie

U metudu tradiziunale di almacenà a farina implica un prucessu chì duvere in dui tappe. In u primu stadiu, u fermentatu di a farina si prisenta, hè da adupratu à a maturazione chì a farina cummincià acquistà i so prupietà incannatura. Duranti a seconda stampa, a farina accumincia a "età", è com'è u risultatu a so qualità digià duci. A Farina hè cunsiderata u megliu per a cucina, quandu passava a prima etapa di u almacenamiento, è a seconda stampa ùn hà micca avvistu. Hè assai impurtante di cuntrullà tutte issi prublemi à u tempu.

À grandu puntu, i so proprietà di culinariu è e qualità gustativi dipennenu di u primariu di almacenamiento. Sì a farina ùn hè micca à maturità, perchè per a preparazione di pratiche, a farina ùn hè micca bonu, postu chì hè necessariu avè u tempu per ellu. I cumpunenti di granu sò troppu attivi in ​​a farina fresca, ùn permettenu micca a massa di risorse. In i posti per a farina, l'umidità ùn deve esse micca u 60%, è a temperatura ùn deve esse più di 20 gradi. Quandu a farina passa in u primu stadiu di u storicu, a temperatura di l'aria caldi à 0 gradi, perchè a farina mantene a so proprietà per dui anni.

À a casa, a farina di granu o di centu avà deve guardatu in sacchetti di carta o in sacchetti di tissuti. Hè prelimiunale hè seccu, sparghje un pianu nantu à un pezzu di carta. Ammaistrà a farina in una stanza secca, induve ùn ci ne pare micca sfarenti sfrutte, perchè a farina pò assicureghja l'odori. In a stanza induve a farina hè guardata, ùn deve micca esse fluttuatu in u regnu di tempura - questu causa a sudazione, per questu quale u pruduttu di u produttu. Inoltre, in un locu induve a farina serà guardata, ùn deve esse micca nuttata.

A farina deve esse monitorata sistematicamenti. Hè da esse verificatu per u gustu, in casu d'autoreale, spargiu in carta è seccu. Se a farina hè infettata cù l'insetti, ci vole à schiaviata, secca è speduta in un altru cuntinue. A farina d'altu pruduttu hè guardatu da parechji anni cù almacenatu propiu è ùn perdenu e so qualità. I nivadi di farina in casa sò stati menu menu per u fattu chì cuntene assai carbuidrati, grassu è enzimi solu.

A qualità di farina hè determinata limply. A farina falza nantu à a lingua trasci di un gustu amargu o sour. Inoltre, ci hè un oliu eccezziunale, cusì impalericu, in una tale farina. Sè tuccate sta farina, hè aggradèvule, hè dinò assai di umidità. Quandu l'umidità hè alta, a farina si digià deteriorate rapidamente. A so farina deve esse secca è utilizzata in u futuru vicinu per a cucina, cuntinueghja u so almacenamentu ùn pò micca.

Certi pòpuli accunsenu a farina in sacs, imballati in una castagna di lignu. Pour sacchetti di farina cù cardamom, timore o calendula. Stu metudu di almacenamiento tippu pruteggiri la farina da parechji insetti.

Parechje persone guardianu a farina in seguente. Prima di l'almacenamiento, a farina si cale è caliata in u fornu per destruisce e larvule chì pò esse presente. A farina si studia cù primura per a determinazione di i pesti di granariu in questu. A prisenza di such peste hè indicatu da a tela è di tufonà in a farina, chì deve esse eliminata.

Inoltre, i sacchetti di u teatru per u almacenamiento di farina, certi ghjuvelli fassi in salina solu, è saturatu, per un megliu d'almacenamiento. In ogni saccheghju cù a farina aghjunghjava nantu à parechji capi di l'agliu, è senza purti. Ùn ùn disturbe u latru di i lobuli, per chì l'agliu ùn pudere micca. Stu metudu aiuta à dissu di l'insecto.

Se a farina si tenuta in correttu, observendu tutte e cundizione, puderà esse messa in casa ancu à 10 anni.