Effettu di u putere di u pensamentu

In questu articulu vi vùagliu dì ciò chì l'influenza di u putere di u pensamentu hè nantu à a salute di una donna. Sapete, i mo medici mutuelle ùn sò micca sempre l'ultima volta chì ci ponu avè u diagnògliu ghjustu, in particulare per una mancanza di sapienti, in particulare per una mancanza d'equipaggiu necessariu, è à volte per a mancanza di disidiu. Ma ùn pensate micca chì dopu avè intesu queste o questu diagnosi, avemu da pinsà à noi, cum'è a nostra maladie dicta. Believe à mè, ogni maladie hè nata in u nostru capu, è pudemu furtificà i nostri penseri, o "impuru" nimu più è a maladie avarà da avance, o cumincià à pensà bè, affaireghja tuttu a malatia.

Vi daraghju qualchì esempi. Eccu una donna chì, senza sospettà, và a verificà a so salute è u duttore dopu à i teste dici à a so: "Mi queritù, era diagnosticatu cun cancru". Cumu pensate chì u "campu di battaglia" cuminciò, sicuru, in u so capu è in i so pinsamenti. Perchè ùn solu di piglià una decisione: Ùn aghjunghje micca sta malatia, distrughje sta maladie, beneddendu u mio corpu.

Pensa chì, si cumencia à vive più, com'è s'ellu ci era micca un diagnosticu tali, chì succede à voi? A malatia chì hè furmata in mente, pò esse distrutta annantu à u principiu di questu, in u vostru capu, induve u vostru pensamentu hè furmatu.

Eccu un altru esempiu quandu a cosa dolcula malu, è quì ùn hè micca una tableta chì avete bisognu à a manu chì tirava issu dolore, è se solu avete una vitamina, ma dicenu hè un rimediu putente chì salderà u so dulore in un mumentu, Allora u vostru dulore, crede à mè à fà impedisce. Hè pruvatu.

I donne sò più ch'è prupietari, sò libbra à un mutivazione in u so propiu capu, perchè hè ciò chì scrivu à voi, caru. Ùn bisognu di cumpressà tuttu, tuttu hè veramente assai sèmplice. Ammai micca solu in parolle, ma ancu in i vostri pensi. Ùn permettenu micca i diagnostichi negli di algunu per sviluppà in a testa, ancu.

Ora ci sò assai malatie, è simu arriccati spaventosci da a pantalla di a television, ma a sensazione hè chì quì ùn hè veramente micca malatie. Iè, avete capitu bè, ùn esisti micca. Sviluppà in a vostra testa, perchè l'avete permessu, è hà principiatu à teme, pensanu nantu à elli, attribuisce una grande impurtanza per elli.

È u mo brain è a magenta più putente per prughjettanu u pensamentu, hè l'informazione cuntrullà u corpu. Molti di i persone ghjunti cunnosci stu segretu, è u fattu chì sottu a parolla significa - una malatia (micca cusì impurtante cum'è ciò) pudete infettà una persona cun qualchissia chì ti piace, ma ci hè una prublema chì l'avete da ella in u so core, è se vulete cultivà quì .

Sò cunvinta chì ogni unu di noi pò esse sani quantu voli. Dopu tuttu, u principale hè chì ùn deve micca chì a malatia capisce i nostri pensi, ma i nostri penseri sò natu in u capu è avè un grande impattu in u nostru corpu. E donne di donna, affinchì quandu, de sternu, dicenu chì a to pelliccia si spende o si perde u pesu, perchè qualcosa hè malatu, solu ùn la pigghiò.

Eccu ciò chì vogliu dete à dumandà u largu in a vita hè di fà una decisione è a decisione principalu in a vita hè di truvallu è seguità solu a verità, è micca minà. Dopu un ghjornu, criendu in una farfantaria è avè l'admessu in i vostri pinsamenti in a vostra vita, da chì sarà difficiule per esse da esse statu, perchè quandu avete crede, dà dedicate à quellu chì cresce. E si devenu devenu deveru chì tuttu ciò chì avete cresce hè solu l'ingannimentu, certi volte ùn vogliu micca d'accordu cù questu.

Cumu hè cusì, pensemu, questu hè ciò chì pensu cusì, ùn pò micca esse chì questa hè una minzogna. Mi preziosa, donne in a vostra vita è in i vostri pinsamenti sempre sempre verità è penseri pusitivi. E si un omu culatta à a vostra vita cun u negativu, dite: Ùn sò micca malatu, è ùn aghju micca malatu, perchè u mio capu hè frescu è neu, è ùn hè micca postu per ogni malatia. Tutti i beni anni di vita nantu à a terra!