I ghjoculi per u sviluppu di u discorsu di i zitelli

I giochi, libri, aiuti educatichi ... Cun u zitellu sò imbarcati cun pilone. Ma cumu ùn parla? Cumu si un virus scontru hè influinzatu i centri di parlà di i nostri ziteddi. I primi paroli si apprizzanu megliu dopu à dui anni. E chì passa cù u sonu? Va a qualsiasi kindergarten. In i zitelli più ghjovani di i zitelli nurmanuloghi - quandu i dete! Parechje - sviluppu di u praticu ritardate ... Ci hè difficiule per i parenti novi à creà una cumunicazione cù u so ziteddu! À a scola ùn hà micca insegnatu, ci sò parechje cunsiglii in Internet, ma cumu per capisce ciò chì avete bisognu? I ghjoculi per u sviluppu di u discorsu di i zitelli - u tema di u nostru articulu.

Per principià, insegni à u zitellu à sente: a vostra voce silenciosa è calma, u sonu di a strada, i boschi, i currenti. Assicutatu nantu à u bancu in u stessu parcu, ponu attenti à i migghiori nantu à i rustling di i pneumatici di bicicletta in u caminu, à u golfu di i tacchi, à u stranu di u cane, à u mewing di un gattu ... U zitellu sia intesu u chirping l'occhi, u sonu di u ventu in a corona di l'arbureti, u rustling da foglie, poutocopiante, croaking, di, ranocchi. Se u mulinu ùn hè micca parlatu bè bè, è u so vocabulari hè chjucu, elenate u so sonu listinu è i descrizanu in i culori più poetic! È truvate una figura di una bicicletta in casa. Questu serà u primu passu à migliurà i sapè fà.

Termini di ghjocu

Cridendu à a parolla di u zitellu, deve ricordate chì u prucessu hè fundatu solu in emozioni pusitivi. Ùn fegate micca u zitellu à parlà, urèntami urgenu cum'è: "Bonu, chjamanu!" Hè vò quandu vulissi dì qualcosa è chjamate sè stessu. L'adulti bisognu di mostrarà assai patience è imaginazione, "creanu una situazione". Avemu bisognu à piglià in contu chì u sistema nervu di u zitellu ùn hè micca troppu rusticu. Per quessa, i ghjoculi, in particulari a furmazione, duveranu 10-20 minuti (secondu l'età). A fatigue di u zitellu pò esse ghjudicata da u so cumpurtamentu - capricci, rifiutu di seguità struzzioni è participà à u ghjocu. Detena u ghjocu è vai per turnà in seguitu.

Beach fun

Avete dicisu di andà à u mare? Aduprate ogni minuti in modu per divertisce è apprendre: lettu un conte di fata, fate un libru di scrittore, fate un maschinu di u mumentu per un caprettu. Parechje chì sapete chì ghjocanu cù a sguardi sguassà a tensione emotiva, aiuta à rilassate, attivà u mo brain. Per quessa, i genitori aghjunteci savurosu, pigliate micca e so vistimenti nantu à a so manera, ma ancu i civi, sovochki, spatulas. A cumunicazione incridibile cù pruduzzioni di sabbia, mudelaggini, poshlepyvanie pochi di schernacciate - favurizeghja u sviluppu di e persunanti motore finale. U muvimentu di i dete attivate i centri di parlatori in a corteccia cerebrale. Ci hè un principiu remoto, i centri accumincianu a travaglià in modu normale, è u zitellu hà un parolle. Accelerate a so apetta è a vostra participazione. Se a spiaggia di guitù, chjovianti caliu - un grand simulador per i dete di i zitelli. Spend a warm warbler in a palma, dete di i migghiori, maschizendu i pads cù pebbles. Avà - u zitellu stessu "puderebbenu" i canturi in i so palme, stancu, permette chì ci hè scuzzulatu assai volte cù e mani di mani di rinfriscata, è dopu un pezzu chì pudete amparà a crane, prima vi fate l'impastatu cumu u fogliu è l'indici diticu di a manu diritta piglianu un guitùllu è guidanu direttamente in u bucket. Un travagliu semu cù u pulgheru duverà turnate è l'altri dite di a manu (dritta è left). Fate qualcosa di rimpatrià e migliori, è accumpagnate u ghjocu cù fugliali cattivu. U zitellu à tres anni sviluppa solu in i juni ah

Best Friends

Daddies muderni (e, in particulare, mamma!) Ùn pensate micca a so vita senza carru. Hanu admittendu chì si trovani à pusà à pusà à a rota o in u garage. Pensate chì un zitellu di trè à siete anni ùn anu pussutu pacà in stu vacanze? Sì sbagliatu! Ùn ci manca ancu intruduce si avete dà un big bolt è li dumandà di scurzà a nut (garona) adatta. Hè u tempu di cumincià u motoru: u babbu hè in u carru è u zitellu critu forti: "R-rr ..." E ora - in a strada! Dita hè assuciatu fermu à u sedia di i zitelli? Po pudete darà a so cumpagnia: "Chjamate tuttu ciò chì Avete bisognu fora di a finestra, ùn aghju micca quì vicinu, Solu vede a strada! U zitellu felice hè principiatu à listà e marche è i culori di i carusi, i fenomeni di strada è l'ogetti vistu. Ùn hè pussibile reparà u dizziunariu è pulitice u sonu? Cumprivate a cumpagnia è praticà a percepzioni di u culore di u futuru cumpurtamentu: "Cridate solu culori verdi (culori rossi, blu ...)" Incluso per un zitellu di sittus annu, hè difficiule di cuncilià numeri è nominali! Quì sò such excellent opportunities for expand vocabulary and work on the grammatical system of speech u zitellu puderà furnisce un restu solidu in u garage o in u carru.

Circà i parole!

Suli stati sò servuti da altri ghjoculi: "Truvate alcunu objectu" "Ricurdamu i sapienti parolle," "Quali oghje ubligatoriu in u boscu (in u fiumu, in l'erba)?" Truvate salate (dolce, sour, amare, fragrante, frescu) parolle ". L'urganizazione di i paroli cun u significatu oppostu vi portanu piacè in u ghjocu "U cuntrariu". Dice a parolla, è u zitellu sullivanu l'altru cù u significatu oppostu.