Chì deve esse un omu veramente

Tutte e donne soiu cun un veru prìncipe. O simu u minimu annantu à un veru omu. Cumu hè quellu, questu omu veru da u puntu di vista di una donna, chì deve esse un omu veru, i stéréotype du femmi ghjucanu un rolu? Cumu scrive u presentu in a folla? Avemu a sapiri!

Hè, per suprattuttu, duvutu un carattere sòlidiu (micca quadru), anu a forza fisica, curaggiu, responsabilità è un sensu d'umurità, per ùn esse un avete. Inoltre, essere esse indipindenti à decisioni seria, è stendu sempre in mudelli (cuntinenti nantu à u lettu in fronte di a TV hè micca indelicatu).

Un omu veru hè un omu chjucu è faciule à ghjustificà. Quellu chì comprende a so donna è sapi per perdone i nostri piccati debule. Ella amassi una donna, l'ama. Ùn li piaci micca i scandali, ùn ùn rinfuccò u travagliu di e donne. Sempre ghjinutu. Ogni prufundezza in l'affari di a famiglia, u sustegnu. Pò dispunìbbili sorpresi è vacanze. Respects and loves his baby. Dà un caffè, calma à u zitellu.

Da u travagliu vene, stanchi, ma micca irritate. Ùn mai avè micca permessu i so amori di purtassi borse. Ughjettu cù cura, viaghjà à e vostre prublemi. Beddu babbu.

In u lettu un'agura . In u sessu, un omu veru è attivu, ùn sanu senza fatigue, è impedisce tuttu ciò ch'ellu stessu. S'ellu hè cusì, allura tuttu ciò ch'ellu dicia più arriba ùn pò micca esse assai impurtanza. È se u sessu ùn hè micca u so hobby, hè necessatu in vita. Ma sottu sta cundizione, qualchissia altru pò diventà un "omu veru".

In a vita, avemu usatu a frasa "un omu veru ...", ma nisuna donna pò cumparisce cun fidanzitu un omu veramente. Perchè ùn ci hè micca un omu solu chì sianu squadra cumpletu di sta definizione. L'imaghjini di un omu veru hè solu un sognu di a donna, u so ideale, chì intende di truvà a so vita sana. Ma questu hè luntanu da a realità è dunque un aghjustà hè unatacale. E a ragione hè chì in questa figura chì noi, uni, unite precisamente e funzioni è e qualità chì si cunsiderà cum'è u megliu. Una persona ùn hè perfetta. E in ogni omu ùn ci hè sempre qualcosa di l'ideale, ma tuttu ùn pò micca micca solu fà. Allura per quessa, noi, donne, avè bisognu l'imaghjini di l'omu ideale. Solu necessariu per paragunà qualcosa cù qualcosa chì vene nantu à u nostru modu. E allora ogni donna, capisione chì ùn hè micca ideale, ma in u fondu di a so ànima aspetta chì ella hà da scuntrà u "omu ideali".

Allora, cù l'ochji di a donna, tuttu hè chjaru, aghjustemu à l'amori, di l'amore, di i salarii è di a mamma à a mo mamma, cum'è in una famosa canzona. Ma hè interessante per vede ciò chì l'omu pensanu nantu à issi duvuti di e donne.

A donna hà bisognu à un omu solidu, micca un gangster - bella, questa hè a qualità di u capimachja, è ogni omu in l'anima hè u capu.

Avemu bisognu di una forza forte , alta è bella - ma se a natura hà ingannatu, ùn hè micca scantu, ci sò assai e donne chì un omu muzzarà. E serà una donna adequata, crede chì un omu ùn hà micca sta dignità.

E donne com'è i omi bravichi , è si cunsideranu cura a dignità di u cane. Hè un capimachja, è questu cun pruduttu, pinsu è rispettu di i so interessi. Un bravu hè classificatu più bassu. Hè cum'è un suldatu per un generale.

L'indipendenza è a responsabilità sò a qualità di u capimachja, è cun questu u sessu forte ubligatoriamente cumplessi. Ma à u sensu di l'umuri è di la tediosità, l'omi ùn accunsenu micca. Sò capi, è ùn anu micca interessatu. Dopu tuttu, u più u rangu, u megliu u sensu di l'umuri è l'assicuta assicuranza di tediousness.

Cumpè sessu voli un omu, senza esitazioni, à a prima esigenza per cumprènniri qualsiasi disederiu. Ùn pò micca suità, perchè stu cumpurtamentu ùn hè micca un capu.

Nisunu di l'omi anu da accunscenu cù a situazione per capiscenu una donna senza sapendu sanu. Ma una donna voli stà un misteru, ma à u stessu tempu per acquistà l'intelligenza d'un omu. Questa hè una cuntradizioni cumpleta, cum'è tuttu in una donna. Questa hè l'essenza di u carattere femminile.

Un omu ùn accunscenu cù u desideriu di una donna per avà u so cumpagnu, u capu. Hè permessu di avè successu cù l'altri, ma deve esse appiccicatu per ellu stessu.

Pride hè u destinatu di l'omu insicuritate. In più, hè più faciule di gestisce. Questa hè a palanca ideali per u cuntrollu. U tipu di u zitellu u carru hè più impetuble di voi, è questu. Ma tali omu ùn hè micca un capu. Cum'è l'omi aggettivi in ​​a vita, ma micca in cungozione à una donna. E l'aggressivu chì ùn mancanu micca u rolu di u capimacherariu.

Amori è assicura a so donna. Un omu authentificatu, micca sentimentale - in una parola u leader. Tali scandali ùn anu micca suitatu, è ùn pò micca risposta à l'scandali di a donna.

A donna hè bisognu di ginirusità , ma questu ùn hè micca un capitu di trait. U capitu u guvernu - hè prudente in finanziarii è l'usa cum'è palancari di cuntrollu. Ma u desira chì ellu, senza ricusà di fà u travagliu di una donna, l'omu cunzidira una manifestazione di e funziunalità di un maritu chì hà dettu. Sì una donna pensa chì un omu aduprà e so domiciliu di a famiglia (lavà a robba, u calcitivu) nantu à u so propiu, in questu casu hà u dirittu di crede chì ellu ùn hè micca amatu, ma utilizzatu - è seranu bè. Sì una donna ùn vole micca impuzzisce di i vostri prublemi à u travagliu, allura l'omu hè indifferente per ella è l'utilizza com'è ATM.

I vacanze, sorpresa, stannu a stufa - ùn hè micca per u capimacher. Perchè ellu organice u prucessu, è ùn ùn hà micca pigliatu nantu à ellu stessu. Per piglià a diffirenza di a vita (se ne necessariu) hè sì, ma u capimacher ùn pò esse ghjilosu.

Allora, chì hè a cunclusione? Un omu veru per una donna hè sempri piacevule per gestione cù una cumminazione di qualità utili à ella. Di sicuru, senza capacità negativi. In più, in i so desideri a donna spessu contradicenze. Hè per quessa puderemu summa un certu risultatu. L'imaghjini di un omu ideale hè una certa palanca di pressione chì a donna eserciteghja. L'espressione "omu veru" sona da ogni uccisione. In a vita, un omu ùn pò micca esse cumpletu, è artifice più maiò, postu chì parechji caratteri sò contr'à a natura maschili. Avà sapè chì a maiò parte di a donna imagina a secunna mità è chì duveria esse, un omu veru, un estereotipu di u sessu dèttili, induve, è fate l'imaghjini.