Cumu sviluppà un paru in un zitellu cù u sindromu di Down?


Per un zitellu cù u sindromu di Down, l'apprendre à cumunicà hè impurtante. Cù un acquistare relativamente bellu di e persone indirizzatu per ellu, u zitellu hà un significativu lag in parlante. U discursu di zitelli cun u sindromu di Down è influinzatu da e funzioni di l'estructura anatomica di l'aparice di parlatori, fatturi neurofisiulogichi è medichi, è e caratteristiche di l'esfera cognittiva. Tuttu chistu crea una discrizzioni supplementu in a furmazione di un sonu chjucu, riflette nantu à e caratteristiche di voce è di parlà. Cumu sviluppà un paru in un zitellu cù u sindromu di Down? Una quistione chì preoccupa assai genitori. In questu articulu, truvate una risposta exhaustiva.

I recommandations è esercizii pruposti vi aiutanu à preparalli a terra per u sviluppu di e cumpetenze di parlà. A principal attenzione si deve pagatu à a furmazione è rinfurzà i musculi di i labbra, a lingua, u palatu di dolce, l'avvisu di capacità di respirazione di parolle. U travagliu cù u zitellu à pocu à pocu da u nascita, fendu questu in u pianu di l'emozioni viulenti, pudete cumpensà pè i difetti naturali di un zitellu cù u sindromu di Down è per migliurà a qualità di e parolle. Lepet hè a capacità basta per u sviluppu di u parolle, rinfurzeghja i miccanichi di l'articulazioni è li face mobile. Lepete presta dinò una reazione di audizione, i.е. U zitellu s'aprizza à i sonnii è e so variatori in parolle umanu. Ancu si babbling children with Down Syndrome è hè simile à babbling i zitelli normali, ma hè menu disprezzu è freti, deve stimulazione constante è sustegnu di l'adulti. U fattu chì i zitelli cun u Sindrome di Down ùn hè più spessu minuciu, sicondu i scientisti, dui motivi. U primu hè relatatu à l'ipotonicità cumuni (debule di i musculi) inherent in sti zitelli, chì si estene ancu à l'apparatu di parlà; L'altru hè dovutu a un cuntenutu audettu. U solitu babies ti piace à sente i so babbo. A causa di e funzioni fisiulogichi di a struttura di l'aiutu di l'audizione, è di l'infizzioni freti da l'ochji, i zitelli cun u sindimentu di Aghju scurde sente a so propria vuci. Quista impedisce u furmazione di u sonu individuale è a so cumminzioni in parolle. Perchè u preziosu di diagnostica di l'imuration auditoriu hà un effettu strategicu per u più parolle è u sviluppu mentale di u zitellu.

L'estimulazione di rispunsu auditu hè facilitatu da l'eserciti siguenti. Stabbilisce un cuntattu visuale cù u zitellu (distanza 20-25 cm), parlate cun ellu: dì "a", "ma-ma", "pa-pa", etc. Smile, nod, incuragene à u zitellu per esse attenti. Allora pausa per parmissu di riaccumpientà. Pruvate di cumportà un dialogu cun ellu, durante ellu chì e di i reazzioni di u scambiu. Avà proattivu. Quandu u zitellu babbles, ùn l'interrompe, ma mantenenu, per allughjatu cun ellu. Quandu si ferma, ripetite u so sonu darrì è pruvate di novu a "parlà". Varvarè a voce. Prufessione cù u tonu è u voluminu. Scopri ciò chì u to figliolu rendiantemu à u megliu.

Tali exercitzi deve esse fattu parechje volte à ghjornu durante 5 minuti. Hè megliu per parte di nascita è cuntinuà in parechje forme finu à chì u zitellu speria à parlà. A tecnica pò ancu esse usata per vede l'oggetti o l'imaghjini. Hè necessariu incurzatu u zitellu per toccu. In prima, u zitellu si mette nantu à elli. Questa hè una reazione nurmale chì ùn pò micca esse firmata. A visualizazione cù u vostru indexu hè u risultatu di più di sviluppu avanzatu. L'obiettivu principale hè di prumove u zitellu babble. Call objects and pictures, incuraginu à ripetiri du sonu particulari dopu.

U prossimu passu dopu babbling hè u sviluppu di u discorsu articulu. Se babbling ùn si spontaniu in u parolle, a so cumpagnia di i genitori è i educatori hè di furmà. Un rolu impurtante in sta tocata da imitazioni, o imitazioni. Comu pratica prumessa, i zitelli cun u Sindrome di Down ùn ùn imitanu spontaneamente. U zitellu deve esse studiatu à observà è à rispundimu à ciò ch'ellu vede è sente. L'impresa di imitare hè a chjave per più di l'impresa.

U sviluppu di l'abilità imitativu accumenza cù l'imitazioni di l'azzioni simule di un adultu. Per fà questu, pusendu u zitellu à una table o nantu à un santu highchair. Pò settanu di ellu. Assicuratevi chì ci hè u cuntattu visualu trà voi. Dici: "Scuddu annantu à a tavula" Demonstrate l'accionu è dì in un certu ritmu: "Tuk, tuk, tuk". Se u zitellu riflissioni, anche batuzza (forsi a primu cun sulu una mano), rallegri, ellu ellu è ripetì l'esercitanu duie volte più. Se u zitellu ùn riatdeanu micca, pigliate pè a manu, cumu si chjudarà, è dicen: "Tuk-tuk-tuk". Quandu u zitellu pigghia u pussessu, l'altru movimentu pò esse usatu, per esempiu, stomping with feet, waving with hands, etc. Cumu l'abilità imitativu si sviluppanu, l'esercizii basi pò esse supplementati da i ghjucate di ghjustu cù rimi simuli. Ùn ripetite u listessu muvimentu più di trè volte, perchè pò annunzià u zitellu. Hè megliu per turnà à esercitassi parechje volte in u ghjornu. Sta regula hè appiicata à ogni misurazione sussegente.

U zitellu specie.

Per stimulà l'imitazioni di sonu di parlà, pudete fà esse l'eserciti. Fighjite à u zitellu. Pat te a boca abierta para facer o son "wah-wah-wah". Pulse i zampi di u zitellu per induce à fà u so sonu. Per più dimora, porta a manu à i vostri labbre. Formate una sperienza per sappinghjenu u zitellu annantu à a so bocca è parlendu un sonu. A vucali variante A, I, O, Y hè facilitatu da imitazioni di riazzione di motore.

Sound A. Pate u to dettu indice nantu à u mandarin, bassa i mandibula più belli è dì: "A".

U sonu I. Dì "I", stinendu li dittati di e cantone di a bocca per i costi.

Sound O. Dite un sonu cortu è chjaru "O". Fate l'icò "O" cù i vostri mezu di u mezu mediu è i big fingers quan dicerete stu sonu.

U sonu W. Diche una larga esaggitata "U", doblegava a vostra manu in un tubu è purtatu à a bocca, è pigliate quandu u so sonu. Ùn vi scurdate di ludà u to figliolu ogni ghjornu. Quarchi cosa pò piglià parechji ghjorni prima ch'ella principia à travaglià. Se u zitellu ùn ripetite, ùn a forza micca. Va a qualcosa cosa. Cuntene l'imitazioni di u parolle incù una imitazioni chì guarantisci u vostru piacè.

A respirazione curretta tenenu un grandi effettu di a qualità di voce. U sindromu cù u sindromu di Down anu respiru superficialmente è sò in particulare per a bocca, quandu i freti frequenti facenu difficultu per u nasu à respira. Inoltre, una lingua flaccid hipotonique di grandi quantità ùn hè micca fitu in a cavità orali. Dunque, in più di a prevenzioni di i friddi

hè bisognu di furmà u zitellu per chjuderà a so bocca è respira à u so nasu. Per fà questu, i labbra di u zitellu sò riunite cù un toccu senzillu, perchè chjusu a bocca è respira un tempu. Per pressu u dettu indumentu nantu à l'area trà u lipu superiore è u nasu, una reversa hè rializatu: l'apertura di a bocca. Queste esercii pò esse realizatu parechje volte à ghjornu, secondu a situazione. Hè cunsigliatu à insignà à i zitelli incù u sindromu di Down à u mandibula di bocca. Quandu chjappà a bocca di u zitellu sera chjusu, è a respirazione si svolghje nantu à u nasu, ancu s'ellu hè stracatu o sore.

U sviluppu di un bonu chjappu d'aire hè stimulatu da l'esercitiu di sopra à l'aria, chì anzianu à basta nantu à a capacità di u zitellu per imitate. I tassi saranu in una forma di caccia informale. Hè necessariu di sustenerà i sforzi di u zitellu, finu à ch'ella principia à fà fà. Per esempiu: u colpu nantu à i penni dilune o altre objettiu luminoso; Toccà nantu à l'armunia, facennu sona per inalà l'exhalazione; ciusciate i piume, cuttuni, panchili di pappagallo, pelle di tennis di mesa; scussà un match o una candela; ghjucate à i canali di ghjucate è i flauti, sopra à e roti di u ventu; infla serpenti di carta, boli; colpu à u tubu in acqua di giubba è cumincià i burbichi; i sacchetti di scacciati è i ghjoculi flotanti in a forma di l'animali cù u soffiu in u muvimentu; colpu à u tubu è cusì ponu in piume di mozza è pezzi di lana di cotti; inflate soap bubbles; exhale in alta o criscenti; sopra sopra à un specchiu o un vetru è sughjettu qualcosa quà. Queste è altri esercii pò varià in varii formi di ghjocu sicondu l'età di u zitellu.

Hè sopratuttu particularmente per i zitelli cù u sindromu di Down è l'esercizii per migliurà a mobilità di a lingua, postu chì a lingua muturale persunale hè un prublemu bellu prublemi di asprazione, ingria è masticava, è parlendu. Eserciti per u sviluppu in a mobiltà di i zitelli di a lingua è mandchi cuntenenu principalamenti di massaggi è aiutà à utilizà à l'età apprupriamente nutizie.

Quandu a lingua hè aggurata, a lingua cuttati alterativamente à u left è à a manu ghjustu sò pressu sottu à i dete indexe finu à a reazione inversa. U ritmu di cambieghja dipende à a rapidità di a risposta. Cù movimenti prudigi di u dettu indice, pudete trasladà a punta di a lingua à u dirittu è à left, up and down. Movimenti simili causanu un pezzu finu di u tubu di pumu o di raspberry. Quarchi cosa pò esse utili per purgà l'arghjidi di a lingua cun un cepillo di dente. Custapinelli adattati è scatuli di u settore per esse brushing e dentalli. A vibrazione di un battiddu di una machina è pressu nantu à a seconda pò causà un movimentu rotanti di a lingua in bocca.

Esempii di esercii per u sviluppu di a mobilità di lingua:

• spese (cun ​​mel, pudding, etc.);

• u ciuffu o u melellu in u lipu superiori o bassu, u cantu di u ventu da a bocca o da a bocca, perchè u zitellu sognu di a punta da a lingua;

• facenu movimenti di a lingua in bocca, per esempiu, appicchendu a lingua in direcia, in seguitu sottu a bocca upposta, sottu a lipa superiore o bassa, chjappà a lingua, frasca a lingua cù a lingua;

• cliccà nant'à a lingua (a lingua mantene oltre di i denti);

• aghjunghje a tazza di plastica cù i vostri denti, pusendu buttoni o pilcheti in elli è, fendu a testa, fate soru;

• aghjunghjule u buttone nantu à una corda longa è movela cù i denti da u colpu à u latu.

Eserciti per u sviluppu di a mobilità di u mandibula è a lingua sò include in i ghjucatorii articulatorii chì simbuliscenu parechji sonzii o azzioni (u luggenu di cat, u cane aghjunze di denti è grolli, u zuppa di u corpu di cuniggi, etc.).

A modifica lipa in i zitelli cù u sindromu di Down è assuciatu cun un flussu constantu di saliva è pressione di a lingua, in particulari u lip. Per quessa, hè impurtante impartisce à u zitellu à stallu a bocca. Avete bisognu à fighjà attentu à u fattu chì i labbra sò liberi per appughjate, u bordo rosu di u labbre permaneceu visibili è i labbra ùn eranu micca stati. Iperni è zitelli pezziati sò stati cun articulu di u centru è indicesi à u left and right of the nose, perch'ellu u ponu u liceu superiore vicinu à u più basso. U labbre sotturvishinu pò esse acchjutu à u lungu superi pressu u pulgaru. In ogni casu, u mandibule ùn deve esse risuscitatu, perchè chì u labellu bassu serà nantu à a cima. U suttudu è stinzatu di i labbra, l'applicazione alternativa d'un lipu à l'altru, u cattivu è a vibrazione di u labellu superi desenvolupanu a so mobilità. Per rinfurzà i musculi, pudete darà u zitellu per guardà i labbra incù l'uggetti di u lume (paille), mandonu beso di l'aire, dopu avè manghjatu, mantene a cullette in bocca è cumpressa cumprà cù i vostri labbre.

L'ipotensione generale in i zitelli cun u sindrome di Down induce una mobilità di diminuzione di a cortina di palatine, chì hè spressione in a nasale è roncare di a voce. A gymnastica per u palatu pò esse cumminati cù simule movimenti: "aha" - i mani sò swinging up, "ahu" - cuttottu cù e mani in i maletti, "ahai" - cuttuni cù mani, "aho" - forti stampatu un pede. I sò eseriti sò cumportamenti cù i so "n", "t", "k". A furmazione di a curina di palatine hè facilitata da ghjucatu cù u ballu, gridendu i sonu particulari: "aa", "ao", "apa", etc. Hè valutate di dimustrà i sona naturali (toscia, riri, salfundendu, strannutì) è motivate l'imitazioni di u zitellu. Pudete utilizà l'esercitazioni di u ghjocu per a repetizione: inhale è exhale da "m"; parranu li simbulosi "mammy", "me-meme", "amam", etc.; sopra à un specchiu, vittura o manu; assicurà cù a pusizione di l'aparicio di parlante cum'è quandu u sonu "a"; Exhale through a narrow snap between the upper teeth and lower lip. mette a punta di a lingua nantu à u lipu superiore è fate un pianu, da seguita nantu à i denti è in u fondu di a bocca; pronunzià u sonu di "n" cun un nasu imbuscatu; quandu si sparghje, muvianu da "n" à "t". Una bona furmazione hè un discursu sussurru.

U sviluppu di u paroli coloquial hè facilitatu da l'usu situazione di e parole. Avete da chjamate quelli subjecti chì sò più pertinenti per u zitellu. Per esempiu, se un zitellu vole una galletta, dopu avè indicatu, avete bisognu di dumandà: "Cookie?" E rispose: "Sì, hè una cookie". Avete aduprate u numaru minimu di parolle, parlate pianu è chjaramente, repite a stessa parola parechji volte. Hè desideratu chì i movimenti articulati di i labbre d'un adultu sò cascati à u campu di a visione di u zitellu, pruvenenu u desideriu di imitalla.

Parechji picciriddi cù u sindromu di A Sicurinu resenu à e parolle è à i gestichi chì sustituìanu e parolle. Hè bisogna aiutu è aiutau à cumunicà à stu livellu, perchè a realizazione di u significatu di ogni gestu per i paroli aggettanu a lingua parlata. Inoltre, i ghjistichi ponu esse cose cum'è un supplementu à u parli à i tempi, quandu hè difficiuli per un zitellu per trasmette u so messagiu in parolle.

Perchè u nomu di u discursu di i zitelli cun u sindromu di Down pò esse migliuratu in tutta a vita, parechji di l'esercii di listessi quì sottu ponu esse continuatu ancu quandu u zitellu hè digià a sapè cumu parlà.