Cumu ùn esse "tia"?

Di sicuru avete amparatu in a vostra vita rapprisentanti femini chì ùn pò micca esse chjamati e donne, a prima parola chì vene in mente hè "tia". Allora chì sò sti zicchini è cumu per ùn divintà unu di elli?


A quale chjamemu "aunts"? Solu stori pò li piacè di lamenta di sante calza, troppu friddu in un mare, sò ingeratu da i figlioli d'altri, è à i so propri, chjavunu chjavanu, in ogni casu, à u so maritu, è à i straneri chì si derivanu micca, solu puderanu manghjonu durante una meza ora in a spiaggia 3 hamburger, anche si elli si cumpranu cumprà per stà pienghje qualchi swimwear size XXXL ...

Quandu avemu vede parechji persone, cusì immediatamente per noi, avemu designatu chì mai, è ùn mai ùn diventenu com'è quelli. In ogni modu, assai dicenu chì in u nostru tempu ùn avianu micca scopu di diventà ...

Cumu quandu quandu quandu quandu anu a tia piglià?

In certe volte, ci sò ancu i culleghji di qualità è odnogruppnitsy, chì in 16 è 19 anni pò esse chjappi sicuru chjamati.

Dopu tuttu, e persone nurmale à una età ghjugna andà à cuncerti, ghjucadelle, pelle, in e date, è quelli nantu à a so menti sò solu à u supermecciu per un munzeddu di carbuidrati è di grassu è vultate à vobschizhitie o casa. Ci sò spaventu à ghjustificà i roommates per u lignu è incapacità o unwillingness per preparà un coppiu riccu, compostu.

Questi anziani micca i ghjente di e sorte, ma i qualifiche di e tene sò micca ricivutu. Ma u so sonu più grande è più elevatu hè "vogliu marità" (per suprattuttu, nimu ùn hè nervudu di chjamà sti zitelli casati, è elli stanu micca pigliatu per questa). Cuntate cù e donne hè abbattutu, perchè tuttu ciò chì puderànteve esse cume si viaghja pruduzzione à a tenda, quale, induve è à quandu u prezzu hè vindutu, in più, sò assai piacevuli à a vita di l'enseignement, perchè e so zicchini sò sempre cunvinte ch'è sò dirittu!

Ma si avete vistutu cù un altru differente, a vostra zia ùn ponu micca intrudùcenu, perchè l'età ùn vi micca sempre traduce in una altra categoria, per esempiu, Juliet Binoche, Sophia Loren, Madonna ...

Chì ci hè a vita di i so zicchini nantu à?

Cumu ùn pò esse diventà una zinga scandalizante? Hè divertitu è ​​faciule per esse ligatu à a vita, di sognu, ùn sò micca a paura di a nova, cumplettu i vostri pirsondi, à ghjunghjenu i miri.

À a tia in a mo testa sò cuntinui. Eccu alcuni principii chì l'aunties classica vivenu da:

  1. "Per ùn esse vargugnate davanti à a ghjente". Per supurma, a so zia incunientemente crede chì a so opinion hè a più curretta in u mondu, è ella prova d'impone à tutti cù u so vicinu, ma in qualchi intimu in a so ànima, ella si prumessa offense assai, Indica a so mancanza è e mancanza. Dunque, una tale persona hè pronta à fà ciò ch'elli ùn vulianu micca, è ùn li piace micca, ma l'avete, perchè: "chì diciarà a ghjente?".
  2. "L'urdinaria serà in ogni locu - questu hè a cume principal". In ogni locu è in tuttu ciò chì l'òrdine vole regnà. In particulari hè bisognu di attentu à l'ecunumia. "Dopu tuttu, a maiò parte di i pirsuni pensanu chì hè cusì. Hè necessariu di passà tuttu l'estiu à a dacha, o da u culore di u patata di a patata di u culore di a patata. Quandu aghju vede, ma chì farà a ghjente? "E si avemu da andà in u mare, allora i biscuttori addiventanu un" disorderu "!
  3. "A cosa principal hè quella chì cum'è e persone". E tanti sò assai ghjilosi è senza elitistultivu, l'amici, i vicini, i nemichi ... Sapete chì ùn hà mancu e so idee è i desiderate, perchè vende a vita di l'altri populi. Cusì, pensanu chì hè necessariu di vive, perchè l'altri populi, cum'è u vechju di Zinka, chì vive oghje di a strada o o vicinu Katka, chì vive da a fasa. Dopu tuttu, i zicchini sò assai teme à fà quarchi cosa in u so propiu modu, anu teme esistene da a folla. Inesessuà si vanu à a scola, dopu l'scola in l'scola o l'università, dopu chì si marreru, dani nascita à un zitellu in un annu o dui è da un segùnu. E, sicuru, travagliu. Ma questu hè solu se ùn pò micca casu o un maritu bogus refuse à mantene. Hè tuttu ciò chì a zia necessite in i zicchini, l'unicu chì hè questu hè di vigliavvi à retiri, è torna pocure da una zia in una avè. Questu hè struitu un significatu glubale, in fattu, a zia aduprate "a cume principal hè chì cum'è in e persone", quandu eletta una tapita nantu à u muru o fà chì u so maritu poveru a tesitura di u tettu è cusì.

Cumu a tia li so tanti look?

L'esteriori di e zicchini sò assai sfarenti, ma pò esse diventati in dui sottuspezii: u vitale è più riccu .

A Tia, chì hè "più victoriore", in fattu, pò avè u stessu renta cum'è i riccu. Ella simpricimenti hà una attitudine differenti per soldi. Ella dice: "A splutazioni deve esse guarita, duv'è per duverà u travagliu è i cosmiculemi, è ùn avete micca necessariu di tutte, ùn sò micca 20 anni, ùn aghju micca scontu cù qualcosa ...".

In quale poveru anu duminiu:

Questu significa chì a so zia andate in ciò chì li piace, è più impurtante, hè bellu. Stile è l'apparenza generale hè per elli, ùn pensanu micca nantu à questu. Inoltre, i zicchini sò sicuri d'avè micca bisognu. Probabilmente, era precisamente queste misurevule, avè averebbe inventatu e parolle "bagnu bagnu" è "non marmu".

In breve, pudete diventà una zia, perchè ùn hai micca u materiale significa, ma solu perchè ùn ùn importa micca nantu à sè stessu è a vostra aspettazione.

Quelli tori chì sò "richer" ùn anu micca un capitale di milione di dighjà in i banchi suciani, esse precisanu solu un capeddu muzhinorkovaya. Dopu ancu d'uttrovi à aprili chì si mette in questu. I tini "Riccu" sò fieru di u fattu d'avè u so soldi, perchè pruvate a vede cun l'apparenza.

In u so vestitori pò truvà:

In autri vocabuli, "anziani" anzuglie sò sempre vistutu cusì "chì tutti pudianu vede chì si pò cumprà per elli". Aunni ùn puderebbenu cumprà cusciottu cose modesti, deve esclamou!

Stile è gustu ùn sò micca cunsiderati ...

Per quessa, a zoni tende a comprar a sposa, è "bussessi di cunsumu", ognunu usa, perchè "parechji sapi ciò chì u prezzu di sta cosa, è per quessa, apprizziarà è vedi chì aghju datu assai soldi".

Per ùn ùn esse diventate, avete bisognu à almenu cumprà e cose chì pudete cumprà in ogni terzu mudellu di u mercatu di i vestiti!

Cumu a aieta si cuncernanu à una carriera?

Parechji sò sbagliati quandu pensanu chì, se ùn travagghianu, saranu stati. In fattu, esattamente u 50% di e unni sò e donne chì travaglianu.

I castagni sò solu esemplari à u travagliu, ùn sò micca interessate da ellu. Inoltre, ùn sò micca interessatu ancu altri momenti impurtanti in a vita.

Tanti ùn ponu micca custruisce una carriera interessante, perchè ùn anu nimu per scandali, disputa è bickers. Intèndite battellu fora di almenu qualchì pusizzioni in qualcosa istituzione statale. Ùn puderanu micca travaglià in seriu è avè un successu veru!

Cosa da fà per ùn esse un testamentu?

Ciò chì e donne ùn sò micca minacciati di divintà una zia?

  1. E donne chì si cura per elli, segui u stile è a moda.
  2. Alegre è optimista.
  3. Enthusiastice. E ùn importa ciò chì sò passioni, famiglia, passatempi o travagliu. Ricurdativi chì quandu più più intesu interesse in a vita, più u distingue da l'imaghjini di a vostra zia.
  4. Prestu per admittà i so sbagli è amparate.
  5. Amatu è amatu. Dopu tuttu, l'amore sempre duna l'oppurtunità di sentinu, per quessa hè impussibile stà rutil e rutile.

Fighjemu chì trà e vetnet aunts, è ùn avete mai!