Un zitilluni spessu chianci


Qualchese i vostri figlioli chì chianci, i so lacrimi significanu sola cosa: una petite persona ùn pò micca indipindendu i so prublemi è per quessa aiutu l'aiutu di l'adulti. Puderete capisce u primu perchè u zitellu spertu chianci. Allora aiutà à ottene l'armunia cù a so "I". A cosa principalu, ùn ti tocca à cuntà l'età di u zitellu, perchè tutti l'età detti e so propria razze di lacrime.

U poema di Tanya chì abbanduneghja a bola in u fiume è issa ricetta din riveru cù i so bracera, hè cunnisciutu di più di una generazione di i nostri cumpagnari. Ma pruvate à circà d'un angelo diffarenziu. A zitella hà una tragedia, è l'adulti pruvate a cunvinciri ch'ella ùn ci hè nisuna chjachja à stà abbia! Eccu un pezzu di dumande sùbitu. Quale hè ghjustu à evaluà sta situazione - un zitellu o un ziu l'impetu? Fate tutti i zitelli chiancinu quandu anu avutu difficultà? Ùn si dice micca una debule di caratteru? Serà questu sensu spressione di sentenzi sparisce cù l'età, o chì u zitellu pienghje sempre? Fortunatamente, i psiculogisti anu risposte à tutte e quistione. Esperemu chì, cù l'aiutu, i genitori puderanu esse stallate l'attitudini ghjustu versu i so figlioli rossi e inportatu.

Se un zitellu chì chianci, hè un signalu SOS .

Per un novu, chiancile hè un aiutu putente à l'instinutu di l'autore cunzentazione. Cù l'aiutu di sta tècnica simplice, migliu attruranu l'attenzione di l'altri, furzendu i cura di a so salute è u cunfortu. Dopu tuttu, nudda àutru u zitellu ùn pò micca mancu, senza caminu è micca parlà. Eccu usa chianci per chjamà a so mamma in un momentu difficiule. Spicciamenti mentri la natura in questu casu hè nantu à u partitu di u culmu di nascita - hè tutte di manera chì l'adulti interni hannu un certu "sensor". In istantane à reacisce à u chiancinu di u zitellu, chì ci hè un sensu d'ansietà è incuraghjitu per pricà à i so aiuti. È sta retazioni hè tipica per l'adulti, senza circonda chì u zitellu chianci - u so propiu o una altra persona. Avemu sempre u stress, l'avemu sentutu sensu diffirenti. È sì cusì, ghjè hè normale per un novu à chianci per ogni occasione. Inoltre, se a vostra risposta hè successu, è u zitellu calme calmu. Hè cuntentu, sì felice - chì pò esse nicer?

Un'altra cosa hè chì sè vo vulete cunsiglià per migliurà a cundizione di u vostru zitellu, ma ùn avete micca successu. Per esempiu, u fogghiu hè statu torturatu da u còlicu, u so chianci ùn pò micca esse firmatu da ogni modu. Eppuru sò circundatu da un sensu spavintusu di a vostra impotenza. Avete principiatu à fughjiti da pensà chì u vostru zitellu hè profundo infelice, ma nunda pò esse fattu. Chì ghjè, avete attributu à u sensu adulte è per quessa chì serebate per ellu, cum'è adulte ùn saria sorpassatu, chì hà una gran pena. È u dulori di u zitellu nativu pari di più dimensioni!

In fatti, tuttu hè assai prosaicu. Se u zitellu sclameghja - hè prubabilmente crescente chì ellu hà fame, anch'ella stomachu o vole sora. Allora sente in u so chiancinu: "Oh, ciò chì m'hè infatto!" - questa hè a vostra fantasia, è nunda più. E so emozioni ùn sò micca sviluppati da ch'ellu cunniscite l'ughjettu di tristezza o anxiety. Normalmente, finu à un annu è un annu, una reazione negativa si faci à u zitellu solu in cunnessione cun qualche maladizioni fisicu. Dunque, dirigite i vostri sforzi per esse eliminati sti causati è ùn anu micca esse nervudu sè ùn avete micca bellu spessu. Dopu tuttu, primu o dopu, a panza di un rughju passà, è u so sonnu pruspirarà. Avete bisognu di mantene a vostra cumpuluzione, micca solu per chì u vostru vzvinchennost excessiv micca trasferitu à u fogliu. In un statu silenziu, serà più faciule per voi per ricanusciri l'intonazioni di i zitelli chì chiancianu. Allora, un capricci uniforme, assai probabili, significa chì u zitellu hè rializatu è bored. U travagliu hè accumpagnatu, com'è regula, da un risu persistenti forte. Un murmuriatu da l'aumentu dici à chì era famu, è sgranti suzzimi pò signalà circa qualchi sensazioni dolorosa.

A quistione hè moltu sfarenti: aghju da esse ghjustu à un zitellu annantu à un primu segundu di chianciari, o, forsi, megliu gridà, u trenu liggeru? I sperimenti cunsiglienu per rispettari immediatamenti à u chiancinu di i zitelli, se sò quì à trè mesi. Quandu un zitellu oghje più vechja, deve dettu un minutu o dui per chianciu solu. Questu solu benefese à u so sviluppu. Preferia piace à perseverà qualcosa di malu di vita è à aprende di distingue u so sentimentu. Ma un "solitario" longu hè tutta accunsesta. Questa puderia affettà u publicu di u caratteru di u zitellu, è hà crisciutu per esse una persona chjachjata o inutilmente intruduce. Pò esse sicuru d'arrispondi à l'aiutu per aiutà. Allora l'annunziu, cun un sentimentu di satisfaczione profunda, rializeghja chì hà amatu parenti chì capiscenu i so bisogni è sò pronti per sudisfazione.

Parlà à un zitillù più.

Dapoi l'età di dui, i zitelli anu sviluppantanu à pocu pressu u so vucabulu è, per quessa, pò cumunicà cù l'adulti in un nivellu più altu. Avete avè micca bisognu di spicchalli annantu à i desideri di u zitellu. Ellu vene à voi è francamente dichjarà chì hà bisognu di cambià tramezzine per un pocu problema. In ogni casu, u primu u zitellu puderà espresu a so antica disgustata chì murmuccià o ancu chiancennu. A vostra tarea hè di insignà à chjamà e cose da i so nomi propri. Dopu tuttu, furzò un zitellu per esse l'esse u so bisognu vitale, l'insignano di cumu utilizà a cumunicazione umana nurmale.

U zitellu hà passatu bughjone per parechji minuti? Allora aiutallu, furzannulu a dilli: "Ùn aghju micca ciò chì tocca. Spiega chjaramente ciò chì vulete. Sì capite u mutivu di u mo figliolu chianci, ma ùn pudemu micca di fàlli, fàllu stessu: "Ci hè un aghjustatu cusitu cù i vostri scarpi chì tutti seranu fora di equilibriu". Allora vi aiutavvi aiutà: "Dacciu vi cumu fà per trattà cun". Avete vistu: u rolu si stà sicutà, è u zitellu senti cusì cunfidendu in e so capacità. In spessu, sò disposti li lacrimi in questa età, cum'è un lampu di capriccio in un locu fissatu. Pruvate per esse chjangendu per l'apparenza di i primi signali di una timpizza vicinu. Per distractà u zitellu cù qualcosa interessante, avete da insignà à l'insignallu di mantene i so sentimenti sottu cuntrollatu. Ma ricordate chì in i zitelli sottu à 4 anni d'età, l'emozioni, è ancu e so cumpetenze di avè u patronu nativu, ùn sò micca sviluppati cumu puderanu fà senza chiancinu. Ùn ci hè nunda terrible in questu, da insulte, còllera o vexazione, primu di tutti avè un coru di boni laghi. Hè pitagliatu perchè se a sta riazione si mantene unchanged chì u zitellu criscenu.

Tears of remorse.

I precintati in i cinqui o sei anni sò sanu l'usu di a so lingua nativa, è di l'altri adulti. Hè per quessa chì un modu tempore di spressione di u sentimentu, cum'è chianciallu, hè riservatu per situazione estremita. Per esempiu, quandu si sentenu forte u fisicu è emotivo. O quandu sò assai depressi da ciò chì successe. A causa di i lacrimi pò serve a situazione stressanti. Per esempiu, i zitelli in a kindergarten ùn dà passiu per un capriccio graffiu, a mamma à u mumentu di a cugliera scacciò un amare di felice, u duttore hà da espansione da un dente. Cridendu diventa una parti integrale di a risposta emuzionaria di u zitellu à l'avvenimenti è, strana cum'è chì pare mancu, hè necessariu per u più sviluppu di a personalità. Chiancinu issa ùn pò esse micca solu un motivu per l'aiutu, o un signalu di pocu benessiri fisicu. Làcrime permettenu u presughjettu di chjudarà a vostra attenzione à u malu momentumimu. Per esempiu, hà scantu di trasfurmà in un kindergarten novu. E anchi libbirà di a tenza limitata. Dui avemu avertitu, quandu, cun vigore currettamente, avè trovu a stessa durante u ghjocu in l'amparà è di cercà. Cu li lacrimi, hè più faciule per sopra pena si ùn ci hè micca un rompecabu, o un sensu di còllera, se a mamma fericci l'ore senza nisuna raggiuni. I parechji spessu preoccupari, quandu, in generale, avè un ochji di u zitellu adultu nantu à un postu mullatu da ogni ghjornu à a sera. Questu hè, volenu sapè quantu chiancinu un mesi hè cunsideratu a norma. Ùn ci pò micca esse risposta in unequivocale, perchè tuttu ghjuridifico di u temperament di l'omu individuu. Per esempiu, ci sò i zitelli - i cudi di a mamma, è a siparazioni da una persona intimusa chì sempre avìanu accumpagnati da e tears violentas. Se u zitellu hè tranquillu in una situazione tali, pò esse dui mutivi: questu ùn hè micca cusì intrusiva in natura, o hà una gran forza di forza è hè restituisce induve u so paru ùn ponu aiutà à chjellu. In ogni casu, l'adulti bisognu à tastà di calmà u priugraficu. È per questu hè necessariu di legittimà i so là: "Cumpresu chì t'hè triste in un kindergarten senza una mamma". Solu ùn averghjenu micca u zitellu chjosu in alcone modu, in particulari cù fora. Stu prucessu umilaggiu ùn aiutirà micca, ma ferma assai i so fiducia.

Mantene in mente è ciò chì hè. Un zitellu in più di 4 anni comenza à risponde à quale l'adulte chjamanu remordimentu. Inoltre, ponu esse cusì forte in un zitellu in i pregiunarii chì qualchì volta hè difficiule per resistenza à i lacrimi amari - lacrimi di ripintenza per a so propria disubbidenza. È quandu avete vede chì u to babbu hè chiancinu forti per questa ragiunità, ùn hè micca pricatu di corse cun un pannu in una mano è cun un chocolate in l'altru. Sicondu i psiculoghi, a succissioni à troppu rapidu di un statu cunvivante pò andà à u zitellu di penitenza per fallinni. Questu averebbe impedisce à l'infurmazioni più sensibilizà u so cumpurtamentu. Cusì, se a to figliola maiò hà amargatu cù u più chjucu, è oghji sianu chianciuti in altamente, è ùn serebate penoso per i dui, prima di calmu calmu u latru afflittu. Ùn cede à l'impetu di i genitori di basgiri a so culpèvule in gratitudi per a so pentimentu. E li lacrimi di un zitellu chì hà rializatu u so culpè servinu una causa impurtante per u sviluppu di a so persunità. Insegenu à Ghjesù à capisce ciò chì hè bonu è ciò chì hè male in sta vita.

E à questa età ci sò lacrimi di crocodile. Hè esse, u zitellu ghjera capitu chì l'usu di lacrimi pò esse manipulatu da parenti spineless. Mi piace a mo mamma per cumprà un ghjocu ghjocu? Allora, hè abbastanza à preparà una fontana di lacrimi in u mità di a magazzini - è l'ogghjamentu desitvatu immediatamenti si trova in manu. Quì hè necessariu di fà riagisce à questi mètudi abbastanza stretta, altri ùn saria per un pezzu di tempu entre in l'abitudini di una petite persone astuta. Certu, in such situazioni, l'adulti sò obligatori d'avè un extracte di ferru. Senza senza puderebbe micca fà.

Se un zitellu chianci, allura si sviluppa.

U zitellu speranza, è cun ellu a so capacità per apprezzà per avè u mondu - è i so internu è l'altri - hè migliuratu. U scuola di juniori parra a so lingua nativa practicamente nant'à u livellu di l'adultu, hè ancu capaci di cuntrullà i so azzioni, per capiscenu i so pensamentu è i sentimenti. Hè in questa età chì un ziteddu principiatu à capiscenu a diffarenza entre i normi di u cumportamentu in casa è in i lochi publichi, in publicu. Hè per quessa ch'ellu vulia più à temptà di cunfinà i lacrimi cù l'esterii, è di a diversione di chiancente foglie per a casa, per a famiglia.

Un scuventu piccu entende perfetto chì, si chianci in una lettitudinu per una deuce o in u courtuottu per una perdita insulte à u football, a ghjente chì rivolvi risurteti da ellu. U zitellu imparà capisce per esse chjamatu a situazione o questa situazione hè veramente lacrime, o questu solu s'assumiglia una manifestazioni di debule. In vista à l'adulti è i pari, leghje u libru è vedene i filmi, un collegu junioru sapi chì oghje chjaru permissibile è inacceptable. Per esempiu, pudete chjelu s'ellu u so cane amatu hè mortu. Ma si avissi statu ammazzatu versu u collu in una lotta, ùn pudete micca fà questu.

E se pari li voi chì u zitellu hà troppu vistimenti ochji in un locu mutu, a ghjente ùn ha micca sappiutu questa ciencia. Allora ellu ci avia aiutu, cunsigliatu per cumunicari cu e persone per utilizà e parolle più per sprimassi i so sentimenti, invece di cultivà a umidità. È per spiegà chì hè assai più spianitu, postu chì sarà infurmatu prima. Pigliate solu u temperament di u zitellu è ùn impriverà. Un colpu sicuru, inseguro o inutilmente impurtante ùn pò esse mette in un rigidu marco è à un colpu nervuu pocu distanti. Cusì, prima ch'ellu cumencia à comprende a scienza di vita senza là, pruvate à cambià u so statu mentale. Paciente è persistente oghje in ellu curaghju, a fede in ellu stessu, disaccustom à ellu periscinu i prublemi di u ghjornu cum'è una catastrophe global. E prima di tutti, amparà cù u vostru esempiu propiu.

Se u so figliolu spessu chianci in u silenziu, ammucciatu in un angolo, questu pò esse un signu di qualchì insolvente, da u so puntu di vista, u prublema. A ragiunazione di sti lacrimi sò cuntrastu perpende cù i cumpagni di classe o cù i maestri, u terrore di i punchi domestici, l'atmosfera amicanti in a casa. Eccu senza l'aiutu di i genitori ùn hà micca pussutu fà. A strada, entende cusì, ma ùn prupone micca à dilli. True, in i zitelli di 8-10 anni, ci hè un tipu di chianci, chì, in u primu vistu, ci pari un ragiunatu. Hè propiu di ellu stessu, è anch'ellu in ellu ferma. Quessi sò "lacrimi di creazione", un signu di l'approcciu di una età di transizione. Sicondu i psiculugrafie, i genitori ùn deve micca enfasi nant'à elli o pruvate à venerà u zitellu malenconimu cù tutte e verità è tagliarsi. Ùn disturbanu a persona matura. Tanti lagrimi sò solu benefiziunamente, perchè l'aiutanu à adattà à u mondu mudificatori.

Parechji parenti sò interessate in a question, ma l'adulthe anu dacechjarà e so làculi di i zitelli? Eccu ciò chì i psiculoghi pensanu à quessa:

- U zitelli sottu à l'età di 5-6 pò esse scantatu à a vista di una mamma o avionità briungiata. Dopu à questa età, sentenu una dependenza especial di e persone. Allora vulete vedà tutti i forti, forti, cunfidenza sopra à e pesti di a vita. Allora, siddu possu, oculta a to manu di i picculi figlioli.

- Da i zitelli più antichi, ùn pudete micca ammuccià, ma solu s'è vo avete chianciutu per una bona ragioni. Allora cù l'aiutu, u zitellu guadagnà una certa vita. Aprènica chì in a vita ùn sò tristi o tràggichi momenti. Chì qualchissia di i pèrdite sò irreversibuli è chì in una situazione tali lacrime sò una retazione naturali è, per via, permissibile per ogni persona. Per esempiu, una mamma hà chianciata si u so dadia l'hà pigliatu. Ma in u luttu davanti à u zitellu sperienu cù un ferru u sole vistitu eleganti ùn valenu la pena.

"Ma ancu se i vostri lacrimi sò causati da prublemi seriu assai, sceglite per spiegà a so causa à u to figliolu più prestu, per ùn spustà per più tardi. Inutili, sarà spaventu, spaventu, cumincià à perdiri a cunjecture è, per via di cunsigliu, prumova l'estress.

Ricurdativi chì un zitillùcciu, spessu chiancinu, possu i so boni ragiuni. È per risponde à chiancile sia a manera appruvata di fà e cose.