Rivuluzione folklantica effettue per i zuccaturi

Se ùn sapete cumu si puderà cumbatte l'arme di l'arme nantu à a to fàccia, pudemu pudete ofreceraghju un rimediu folklanticu effettue per i zuccaturi. Avà hè cusì difficultu di truvà un rimediu adattatu à i vernice, chì realmenti travaglia. Ma assai persone si cuminciaru à scurdà quelli mètudi populari, oghji sottovalutati è chjamati, pò pruvalerà assai utile.

Allora ciò chì pò esse cunsideratu un rimediu folklantiu effettue per i zuccaturi? Scupremu. Quinques aiutanu à lotta à e lotte. Sazii di codre pò esse fattu cun un masaje chì hà da avè un effetti benèficu nantu à a vostra pelle. Inoltre, l'aloe hè statu assai bellu à stu "campu". Avete bisognu di fà una massa mushy di foglie, aghjunghje l'acqua è abbanduneghja sta massa infosa. Dopu ci hè bisognu à fracete per parechje minuti, fate via gasa è utilizate com'è lotione in modu di prevenzioni.

Se tenete e ricciuti sottu e parolle, a patata pò esse un mètudu efficace à u superà. Hè bisogna à fucure in una casca, grind e aghjunghjene a crema agria. Allora, mentri hè sempre caliu di mette nantu à a pelle. Dopu qualchì 15-20 minuti lavoranu cù acqua fredda. Stu risicu traditu ùn hà micca prublemi cù dilizii.

Un altru pruduttu utile è efficae hè limonu. Ci si deve esse tagliatu è vè un vetru di vodka. Ci hè infurmatu per 9-10 ghjorni. À a fine di u piriu, l'infuzione duverà esse saturatu cù u cotonu im soffiatu cù l'infuzione è u mette nantu à a to fàccia. Dopu à quasi 20 minuti, rinfriscà a mascara, ma micca lavagna a faccia. Ancu s'ellu avete a pelle grasosa, questa infuzzioni cuddinu s'igusta u porus è arrugare.

Pudete aduprà un pepino in u locu induv'ellu sò furmati i zuccaturi. U pre-pepino hè diluutu è rinfriscata.

Bè sapienti sò cunsiderati parechji pianti, ci sò parechje ricetti percidi uratorii chì aiutanu à i nostri avvani ridificati di e rubbi.

Per esempiu, pudete usà a chamomile. Hè necessariu crescià una culloca di inflorescenza cù dui cristiani d'acqua fogara è fassi nantu à un focu pocu duranti deci deci. In questu calde ci hè bisognu à fà piglià una spugna, tira fora, strince è fate nantu à a vostra face. Se a cucina si schiaccia, repite u prucedimentu. Dopu avè finatu a cara entera, lavare l'acqua fredda è a griglia cun una crema spirituosa.

L'infuzione Sage aghjusta ancu cù i zuccaturi. Ci vole à lavà a so faccia è u collu. L'infuzione pò esse fatta per vede e foglie lattice cù l'acqua furiosa, è striscenu dopu.

Pudete utilizà un altru mètudu, cuminciannu culori è infuzi da parechji inseme.

Una maschera fatta di una mistura di fragole è melale serà utile per a pelle fugliale è severa. Questa mascara è assai efficace, aiutarà à pocu tempu per fà una persona in affittu è arrispondi lustroso.

Altru siretru interessante per prevene l'apparenza di armi. I salti di San Ghjuvà pò esse spressu da l'oliu di girasole è lasciate per infuse durante un par de simane in un locu friddu è fosse, dopu chì si pò filtrà.

Pudete aghjunghje una cullera di tè di ghjacciu, squeezed from zucchini. A maiò à fassi nantu à a fàccia, stà a 20 minuti, da ghjente cun suvitù di cuttuni lavatu, necessariamente prima acqua calidez, è poi - friddu.

Ancu per prevenzione, pudete aduprà una mascara. Grate uni pochi zappagine freschi nantu à u bitugero, aghjunghjendu a catina, una culloca d'oliu vegetale è un coppiu gocci di u ziddu di limonu. Apply fairly on face è mantene da circa 25-30 minuti, poi arringe cù acqua calde.

Ci hè ancu una robba bè da a crescita di a pelle. Per a mistura, bisogna bisognu di l'ingredienti: zuccheri di aloe, fruttu di rowan, garçon di San Giovanni è nettie. Una culloca di a cullizzioni cù l'acqua furiosa per trasfurmà in una farina è dopu aghjunghjendu u melu, u ovu è l'aloe. Pujhe a mez'à u mutuu nantu à a vostra riti è mantene a camminu durante 25 minuti, poi arringte cù l'acqua fredda.

Ogni strumenta bona assai assai variità di colture. Eccu una ricetta utile. Pigliate e fugliale di foglie di eucalyptus, sage, mint, chamomile è dandelion, pre-chopping e crescenu in un casgiu. Distribuisce a benzina in borse. Invece, fassi nantu à una faccia limpia, è ùn lascià micca finu à ch'elli avìanu guasgi. Questa prucedura pò esse ripetuta diversi volte.

Pudete ancu cunglunni u timore cù fiori e manomile è cù 500 ml d'acqua. Tuttu questa mutazione deve esse purtata à foglia è fugliate nantu à u bastimentu cù a mistura in tale manera chì u vaporizzariu scorri u face è u collu. Hè ricivutu di fà quessa prima di applicà una maschera.

Eccu alcuni cunsiglii à i zucchetti. Pigliate u levitu è ​​moltenli, anu aghjustendu u latte quattro per u pelle naturali o l'oli vegetale per una solu secca o di 3% peròxenu di l'idrosanje per a pelle grasosa. A maschera devia guardà per 15-20 minuti, è poi arricbe cù l'acqua calda. Ideale, u cursu deve esse di 20 maschi.

Quessi ricetti simpliche, ma assai efficace, aiutanu à vultà i rini di l'arme è di rimettite di e arruganti, se micca sempre, da aspessu. Esperemu chì u nostru articulu informativu è interessante sarà u vostru scrittore per trattà l'arrugazioni in età.