Iluminazione in a sala di i zitelli

Lampi in a stanza di u zitellu deve esse rispundente à l'età. Hè megliu esse un pocu prima di u tempu. Un articulu interaurariu cum'è lumera hè cum'è un ghjucatu, chì hè cumpratu "per u crescitu", stimula u sviluppu di u zitellu. Ùn avete micca una linea clara trà "toy" è "present". Perchè un zitellu, i lampadi sò deve esse un veru fussame.

Iluminazione in a sala di i zitelli

Cusì currettamente nantu à l'scelta di attraccii. U zitellu in a canzuna avarà da esse comodità, questu hè parte di a so vita. A laconicidadi friddi è dilicati di l'alta tecnulugia hè incomprensibile à l'pupulare di i classi primitivi, ma ponu sustene u gustu di un studiente di u culleghju. Ughjettu di i zitelli necessitanu luminariu particulari. Lampi di parete sò più adattati, cum'è si dà una luminu più diffusa è lumetta. Lumari di focu devessenu i figlioli chì anu teme di u scuru. Per fà e lezioni, leghje è toccu i zitelli più avanzati avemu bisognu bellu luci. Ùn ci anu parechje fonti di luci, per i ghjorni nantu à a tavula è à u pianu avete bisognu di un lumi cumuni, per lezioni - una lumera di u lampu è un lettu devandate nantu à a notte è cusì.

Hè interessante per i zitelli per ghjucà sottu à a tavula, leghje dopu à u vestitori in cantone. Per quessa, in a sala di i zitelli sò luminarii adattati cù pezzi flexibili, lampi di chjusu cù altezza regulare, luminarii adattati per i pneumatichi di corpu, lampa rotanti.

A tavola di travagliu in l'oficina di l'adulti è u scrivania di u zitellu per l'illuminazione ùn sò micca diffirenzii di l'altri. I rai di u lume deve esse diretta per ch'ellu ùn ci ne mancu ombre di a figura di u zitellu è da u capu. Hè da esse monitoratu da l'adulti, perchè i figlioli ùn anu avutu. L'illuminazione generale per i zitelli hè a stessa cosa di l'adulti. Pò esse una lumine chì hè riflittendu da u tettu o di una lumine diffusa duci.

Se 2 o 3 zitelli viranu in una stanza, hà bisognu à dividinu u spaziu in zoni, perchè i zitelli sapemu è capisce chì induve "alice". Ddi capri è fratelli ùn disputa micca è avè amparatu à cumunicà cum'è cù l'altri, hè necessariu di dividà u vivero cun l'aiutu di a luce.

Quandu sceglite una lumera, tenete bisognu à attentu à u prughjettu. Dopu tuttu, i zitelli sò persone per diverse uggetti, dispusizione i pezzi, pellets di plastica, ghjucassi à bola, in generale, movime. Questa crea una minaccia à a vita di una lampa di vitru. Preferibule ci serà un tela di metallo o di tela, di carta o di plastica. Una bona suluzione seria una lampadilla chjachjata, se u lampu chjappà durante a cascata, da i pezzi di saria estenu sia. Quandu sceglite un lignu, cunnette u vostru zitellu, ellu viaghja in l'abitudine, è avete bisognu di darellu à piglià a decisione rispunsabilità da a zitella. U zitellu deve spiega claramente u prublema è ellu certamenti rigurà cun ellu. Chì ellu sceglie u lampu li piace.

Rècordi per a cobertura di i zitelli

I zitelli necessitanu una lumera nantu à a leva di colazione da u lettu, per esse à i fichi di cunti, ma micca per leghja in u lettu è per l'ore. A luminaire pò esse fatta in forma di un ghjucatu, ma a so lumetta ùn deve esse taca è bruttura, perchè chì a notte ùn pò micca esse u zitellu in un state di stress.

Ùn permettenu micca i raghji diretti chì venenu da a lampada. Hè megliu utilizà a diffusa luminosa. I amuri amici à vedere un lampadore, è questu ferisce a vista.

In u criaturu ùn deve esse una cumminazzioni di luce cumuni, hè stata da un candeleulamentu, un focu lucale è un pianu nantu à u muru, un lampe di notte nantu à a tribuna di notte, un lampe nantu à l'desk.

Utilizendu cunsiglii à illuminà u viticultori, pudete truvà l'alloghju necessariu per a stanza di u zitellu.