Cumu ùn scrivevanu a ghjente chì vene à mè cun cunsigli?

Tutte e persone anu una certa sperienza di vita è parechji pruvate di sparte cù l'altri, ancu quandu l'altri ùn vulianu micca avè cunsigliu. Ogni vittime hà apuntutu cumu avete da fà, anche u fattu chì l'opinione di quelli chì ci avianu in quellu tempu ùn m'interessa micca à tutti, per quessa, avemu perciutu paru cunsigliu cù irritazione. Cumu pò disaccustomà à e persone di cunsiglià quandu ùn vole micca?


Meno per se stessu

Quandu dicemu à e persone di alcuni di i so prublemi, pari chì vulemu avè cunsigli. Di sicuru, in parechji casi, in fattu, una persona voli di sferisce a so ànima per fà più faciule, ma altri ùn l'entendre micca à tuttu. Dunque, se vulete esse cunsigliatu di menu, ùn aghju micca datu per quessa. In questu casu, avete bisognu à esse uguali à i persone silent. Purtinu sminurisce u sicretu di i sicreti è l'impusizioni di l'opinioni di l'altri circondu cù l'altru, postu chì u pòpulu di l'omu cumunu ùn sanu micca. Allora, a prossima pezza prima di sparte cun l'emozioni è l'esperanza di qualc'à un altru, pensate quant'à ciò chì vi ricevi in ​​u futuru. E se sapete chì a persona chì vulete dì à quarchi cosa, piace à scopre cù i vostri cunsigli, tinia megliu silenziu. Perchè à a fine, invece di calmà è sinistu per u minimu un equilibru mentale, anu più in furore, è ùn solu ùn viaghjanu micca una situazione di u situazione, ma dinò perchè alcunu hà acquistatu in a vostra vita persunale è hà principiatu di ricustruisce in u so modu. Ricurdativi chì certi pirsuni sò cunfidenti in a so rightness è in a necessità di spressione un opinione in ogni occasione. Allora, sè ùn vi vulete esse cunsiglii - ùn create situazzioni chì site datu.

Ùn cose micca u displeversu

Parechje persone anu da u fattu chì sò sempre cunsigliatu, perchè e persone chì si sanu micca solu ùn sanu micca sicuru chì u vostru persone hè. A freba chjardu in silenziu, per ùn offend à l'altri chì pare avè avutu cun cunsiglii, guidati solu da i boni intenzioni. Vitoga, senza dì nunda, avemu gradualmentamente acumule una attitudine negativa à una persona tali è quandu a tazza di pacienza hè sopra à mistiche è un scandalu sarà, è u cunsigliu hè assai offisu, chì Dazhen cusì capisce chì succede cusì. Cusì, se ùn avete micca di disputà cù una persona è ùn avete bisognu di dà cunsigli, dilli immediatu di qualcosa. Sò sicuru, u vostru amicu pò avè qualchissimu un oliu, ma crede à mè, questu serà un modu megliu da a situazione chì a negattività chì hè stata rapida nantu à ellu Accumulate di mesi o anni. Pruvate sempre in modu appiicatu e intelligibile per quelli chì ùn hè micca cunvene. In u nisunu casu avete da turnà à i pane è culpò a ghjente per qualcosa. Ricurdativi chì in a maiò parte di casi, si cumpurtavanu cusì solu per a benezza di l'anima. Allora, a vostra tarea ùn hè micca per offensiona à qualchissia, ma per trasmettenu alcunà u vostru puntu di vista relative à sta situazione. Solu chjaru chì vo vulete esse spressa u vostru parolle, ma ùn si sèntenu i cunsiglii durante sei mesi è solu decide decide di qualcosa. Solu una persona ùn pò micca capisce ciò chì successe, perchè sempre hà intesu esse listatu, ma, in un'altra volta, hà riagituacciatu chè negativamente. Se tenite silenziu per un pocu è dopu parlà, a ghjente ùn a pò piglià in seriu è decide chì avete qualchissia cume di disgrazia nervosa, perchè decide di "scrappiglià" à qualchissia, ma invece avete bisognu ancu questi sugetti più di quantu pare pare da u principiu, perchè ùn mai avè a paura di sprimà u vostru discretiztu sùbitu. In questa impietà terribili, terrible insulte. Una persona chì veramenti vulete bè, pudete puru cumprenderà u vostru puntu di vista. Ma se qualcunu ùn voli riceviu d'esse, ciò chì dicerete è constantement prova di imponà a vostra opinion, vale da valis debule chì u vostru cunsigliu hè guidatu da. Forsi ùn hè micca dumane di vuleva aiutà, ma di vulete manipule u trattatu di ùn mai permettà di u vostru cuntrollu. Hè megliu ùn cumunicà cù e persone maiò à tutti, è in nisun locu ùn deve di cundite cumu maestru di i prublemi, perchè pudè facilmente facilità ogni ghjornu contru à voi.

Unrehear

Per una persona chì impedisce micca da voi da i suvietiche, puderete solu fà cessà di responde à ellu. Ma per fà più megliu dopu chì spiegonu à voi chì ùn vogliu ùn dettu una certa opinion nantu à questa materia, ma ellu micca esse intesu. In questu casu, pruvate micca solu daveru di nutà una tale persona. Dopu à quandu, quandu discendemu, spiecanu qualcosa, è cusì, ma ùn avemu micca vulutu fà questu, un pseudocontactu hè stabilitu entre noi è l'interlocutore. Hè ciò chì ghjè una persona principia à sente chì vulete cumunicà cun ellu in un tema determinatu, ma a so scopre. Cusì, u cunsigliu entra à a nostra zona di comodità siculogica è a cumincià à distrughje, senza mancu fà sapè. Ma se à qualsiasi cumuzzioni è di scusa avete da responde da u silenziu, più tardu o dopu l'interlocutore hà da admittà u fattu chì ùn vogliu micca discussà stu tema. Dunque, se qualchissia cumanda di cunsiglià per voi, quandu ùn u vulete micca, ignite u sfida. Pudete fà tuttu, qualcosa: accuminciate à leghje u libru, turnate in a musica di l'informatica, vai per fà u tè. In fine, vi diciaraghju: "Sì, ùn avete micca state à sente à tutti". È in questu momentu, pudete rispunse qualchì calmamenti: "Disse bè, ùn aghju micca esse, perchè a vostra parolla nantu à questa mena ùn hè micca persunitaria. Rude è pò offend una persona. Ma à l'altra banda, u cunsigliu stessu hè ofgiunatu quandu ellu fai esse à l'infurmazione innecessaria. Ellu voli micca solu chì ti sìanu intesu, ma ancu chì pudete fà a manera di cunsiglià. Dunque, se cumpresu chì cunsigli bellu pò guidà à una disputa, hè megliu a ferà a francamente chì si trovanu incunificate, intriscante, ùn esse micca esse esse l'esse dichjaratu, invece d'esse ghjustu finu à u momentu chì i nervi sò vultatu è di dì à a persona di ciò chì ùn pensate micca è ùn hà micca di pudè parlà.

In fattu, quasi tutti di noi hè un soviet à unu o un altru. Ci sò assai poveri chì ùn sò micca chì ùn subiscenu incù cunsigli, ma micca sempre à dalli quandu l'altri dumandinu. In a maiò parte di i casi, i persone pruvate aiutà à l'altri senza mancu fà sapè chì questa assistenza ùn hè micca necessariu. È ùn anu a paura di dì à i cunsiglieri ciò chì pensate. Ma se qualcunu puntu vi cunsigliu un cunsigliu è sèntenu qualcosa cum'è questu in u vostru modu, fate l'offenda è cose percive ghjustu a parolle di i vostri amare. Dopu tuttu, anchi si ci sò cunvinte chì u nostru cunsigliu hè vallenale, avemu bisognu di l'opzione in quale a persona voli avè i so sbagliati per fà a so sperienza per elli, per quessa, u nostru cunsigliu ùn hè micca necessariu in questa situazione.