Cumu si cumportanu cù una persona chì hè stata depressata

E cumu si cumportanu cù una persona chì hà patitu a dipressione? Hè abbastanza normale, nurmale, senza chì ricurdà chì quarchi cosa malu succorsu. Quandu più più di vede u nostru cura è cura di più, quellu chì avemu avutu chì l'altru comprende chì quarchi cosa malu hà successatu à ellu. A depressione ùn hè micca una malatie, hè un certu statu di mente, cunghjuntatu cù cundizione vita o cun un statu furmatu di u corpu.

Solu quì hè una "ma" ... A mo persona, chì hà sappiutu a depressione, ùn sera micca sempre facilmente da ellu. Ùn hè bisognu di avè u cumpurtamentu dirittu, ma l'approcciu dirittu.

Factors chì causanu diprissioni

Marina, 32 anni di età:

- I met Alexei à u più tempu di a so vita. Pruvava un veru puetu è crisi in a vita: a morte di u zitellu, u divorziu, i difficultà finanzià per un prublema è una crisi in u paese. In questa situazione, a vita per una persona perde tuttu u sensu, pari chì ùn ci hè nimu per quale ellu è per quale si valenu a vita ... Per me Lyosha era u significatu tutale di a mo vita, era u mo destinatu è a mio spiranza. Naturlament, era quì chì deve supponía di "per turnà à a vita", per dà l'speranza à u futuru. Francamente, era micca cusì faciulu. A più impurtanti - aghju datu à Alexei per capisce chì aghju bisognu. Guariscenu com'è dui cumpulenti di l'anima: si parlavanu di tuttu in u mondu, passatu a notte, camminava à e carru di notte tranquillamente, andonu per u filmu, ancu truvatu un hobby cumunu per corse in u parcu di a matina. Solu doppu sei misi Notu chì a situazione hè cambiatu. Lyosha hà cambiatu u postu di travagliu, i prublemi di soldi sò stati annantu, è un annu dopu si eraria intaglio ...

Cumentu di psicologu:

Ci hè situazione cum'è complexa è irreparabile in a vita chì hè assai difficiule per una persona per esce da un statu di depressione. A ghjente hè vinutu per aiutà, per quale sta persona hè veramente assai caru è quelli chì ponu una persona chì ùn hà micca. In a situazione cù Alexei è Marina, l'omu hà ciò chì era mancatu è ciò ch'ellu pèrdite: un ànima assicata è un zitellu.

Serà più difficiuli di vede a situazione quandu ùn sò micca sti fatturi compensatori chì una persona hà bisognu di ritornu à a vita normale di un statu di depressione. Hè spessu necessariu per a persona chì hà sappiutu una diprissioni per truvà i so forzii intaressu è riserve per una vita sana standard.

E ora cunzidira li reguli basi di cumpurtamentu cù una persona chì hà sappiutu dipresione

  1. Fighjate à u "principiu di u semuvinu": senza mai è nisuna circustanza ricurdà à a persona di u so prublema o pieno. Pruvate di parlà micca di qualcosa neutrali, ma ùn scurdate micca chì i ridículi tematichi nantu à u tempu o quarchi cosa di chistu ùn sia micca passatu.
  2. Fornite una persona cun supportu moralu, chì ùn manca: dà l'oppurtunità di parlà, chianci o suttu.
  3. Hè mpurtanti ricurdà chì a megliu persona chì pò aiutà in una situazione difficiule hè u maritu, u sposu, u novu o novu. Hè bisogna necessariamente chì una persona in un momentu difficiu sentenu u vostru supportu è sustegnu.

A circustanza di vita di più chì guida à i formule severi di depressione hè a perdita di i carchi amici è l'amare. In questa situazione, ci devi esse una persona chì aiuta è aiutà. Sò intesu interessatu in a question: "Cumu si cumportanu cù una persona chì hà patutu a depressione?", Allora, assai prubbabbilità, sì u stessu persone. A vostra missione ùn hè micca di i purmuna, ma nunda ùn hè impussibule. Solu hè necessariu per avè pacienza è perseveranza per aiutà u vostru amatu è u vostru amatu anu superatu a diffirenza di vita chì l'avè superatu. Ùn deve ricurdà a verità impurtante di a vita: ùn importa ciò chì passa, a vita si devendìa, è ci hè sempre una donna per quale o per chì sake.